Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?
Kommentit (82)
Hampaiden puute (Tarkoitan lähinnä etuhampaita, takahampaista ei ole niin väliksi) kertoo muustakin kuin vain hampaiden puutteesta.
Esim. ei ole varaa mennä hammasläääkärille, on rajut elämäntavat, ei pidä huolta hampaista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin että hampaiden puuttuminen, mutta se johtui siitä että luin huolimattomasti. Kyllä tatuointi naamassa olisi vielä karmeampi, puuttuvat hampaat voisi sentään korvata hammaslääkärillä.
Myös alle 170 cm pituus olisi miinusta, mutta aivan toisessa mittakaavassa kuin tuo hammas- ja tatuointiasia. Sen yli voisi kyllä päästä. Muilla ei ole yhtään mitään väliä.
Minä en huomannut tatuiointi kasvoissa -vaihtoehtoa, joten valitsin ison mahan. Tatuointi menee sarjaan "vain naapurin amistaustaisilla".
Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden puute (Tarkoitan lähinnä etuhampaita, takahampaista ei ole niin väliksi) kertoo muustakin kuin vain hampaiden puutteesta.
Esim. ei ole varaa mennä hammasläääkärille, on rajut elämäntavat, ei pidä huolta hampaista jne.
Minä menetin takahampaita luusyöpähoitojen aikana eikä uusia voida laittaa infektioriskin vuoksi.
Onneksi etuhampaat säilyivät.
Vierailija kirjoitti:
Multa on lähtenyt poskihammas kun katsottiin että juurihoito ei onnistu. Muutama hammas eteenpäin lähti yksi kun juurihoito ei sitten onnistunutkaan. Ei toi hampaitten puuttuminen kerro mistään holtittomuudesta mutta juurihoidot eivät aina onnistu ja ne reiät voivat tulla vanhojen paikkojenkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeestaan mikään noista, mulle se turn off on tyypin luonteessa, yleensä ylimielisyys ja liiallinen oman navan tuijottelu, tai sitten sellanen yleinen väliinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan
Just näin. Toisaalta tällä hetkellä himoitsen älyttömästi tuollaista mulkeroa. Mutta hänellä on erittäin kiihottava vartalo, joka kompensoi kusipäistä käytöstä. Tosin pelkään, että hän olisi sängyssäkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija, jota mun nautinto ei kiinnostaisi tippaakaan. .
Hyvä viesti. Tästä näkee kuinka naisten puheet ja teot ovat ristiriidassa.
Ja eikö ärsytä, että naiset eivät ole tilivelvollisia sinulle?
Kaikki muu paitsi pitkät hiukset ja silmälasit ovat "dealbreaker".
En jotenkin ole ikinä hävennyt omaa visuaalisuuttani. Siinä mielessä olen ottanut itselleni oikeudet jotka perinteisesti ovat kuuluneet vain miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeestaan mikään noista, mulle se turn off on tyypin luonteessa, yleensä ylimielisyys ja liiallinen oman navan tuijottelu, tai sitten sellanen yleinen väliinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan
Just näin. Toisaalta tällä hetkellä himoitsen älyttömästi tuollaista mulkeroa. Mutta hänellä on erittäin kiihottava vartalo, joka kompensoi kusipäistä käytöstä. Tosin pelkään, että hän olisi sängyssäkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija, jota mun nautinto ei kiinnostaisi tippaakaan. .
Miten siis voit uskoa tuohon viestiin? Ja mitkä teot ja sanat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihan kauhea ristiriita. Että ihminen ei voi samaan aikaan pitää jonkun ulkomuotoa seksikkäänä ja luonnetta p*askamaisena? Entäs kaikki ne miljoonat miehet, jotka menevät jopa naimisiin naisten kanssa, joista eivät edes pidä? On seksikäs nainen, mutta kavereille haukutaan miten se on tyhmä, nalkuttava, huumorintajuton, ja haluaa elämältä eri asioita. Ja sama toisinpäin: on rakas vaimo, mutta kyllä ottaa päähän miten se on lihonnut.
Ihmiset ovat monimutkaisia olentoja. Kukaan ei ole täydellinen, eikä kukaan ole täysin p*aska. On täysin normaalia osata arvostaa ihmisessä yhtä asiaa (esim. seksikästä kroppaa), ja samaan aikaan inhota sitä miten toinen käyttäytyy. Ei ole mitään syytä lietsoa mitään naisvihaa sellaisen asian takia, mihin ihan jokainen ihminen syyllistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihan kauhea ristiriita. Että ihminen ei voi samaan aikaan pitää jonkun ulkomuotoa seksikkäänä ja luonnetta p*askamaisena? Entäs kaikki ne miljoonat miehet, jotka menevät jopa naimisiin naisten kanssa, joista eivät edes pidä? On seksikäs nainen, mutta kavereille haukutaan miten se on tyhmä, nalkuttava, huumorintajuton, ja haluaa elämältä eri asioita. Ja sama toisinpäin: on rakas vaimo, mutta kyllä ottaa päähän miten se on lihonnut.
Ihmiset ovat monimutkaisia olentoja. Kukaan ei ole täydellinen, eikä kukaan ole täysin p*aska. On täysin normaalia osata arvostaa ihmisessä yhtä asiaa (esim. seksikästä kroppaa), ja samaan aikaan inhota sitä miten toinen käyttäytyy. Ei ole mitään syytä lietsoa mitään naisvihaa sellaisen asian takia, mihin ihan jokainen ihminen syyllistyy.
Ei voi himoita älyttömästi jotain, jota pitää vastenmielisenä. Kyllä se luonnekin sinua viehättää. Et puhunut pelkästä hyvästä kropasta, niin nimenomaan siitä, että himoitset häntä. Hyväkroppaisia miehiä on Suomi täynnä salibuumin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi himoita älyttömästi jotain, jota pitää vastenmielisenä. Kyllä se luonnekin sinua viehättää. Et puhunut pelkästä hyvästä kropasta, niin nimenomaan siitä, että himoitset häntä. Hyväkroppaisia miehiä on Suomi täynnä salibuumin myötä.
Totta kai voi himoita. Jos fantasioin jostain komeasta miehestä, niin ei se nyt mun fantasiassa pölötä koko ajan jotain ärsyttävää p*skaa. Minä säätelen mitä hän siinä puhuu ja tekee, joten hyvin helposti voin himoita vain yhtä osaa jostain ihmisestä.
Vastenmielisyys astuu kuvioon sitten siinä vaiheessa, kun pitäisi oikeasti ryhtyä toimiin ko. miehen kanssa. Siitä tuskin tulee mitään. Siksipä tuo alkuperäinen kommentoijakaan (joka en ollut minä), ei ole oikeasti ollut himoitsemansa miehen kanssa. Koska tyyppi on henkisesti vastenmielinen.
Arvoin ison mahan ja hampaiden puuuttumisen välillä, molemmat kun itse miellän osoitukseksi siitä, ettei oma hyvinvointi kiinnosta. Molemmille voi tehdä jotain, en ole montaakaan ihmistä nähnyt joilta hampaita puuttuisi kun tekohampaita saa laitatettua suhteellisen helposti. Iso maha on kanssa sitten oikeasti iso maha, lievä ylipaino ei ole mikään ongelma.
Tämän perusteella 188 ihmistä dumppaisi minut ilmeisesti tuon yhden ominaisuuden takia :D
Mulla on noi kaikki ominaisuudet mutta olen nainen ja miehiä riittää jonoksi asti
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuo varmaan onkin noin, mutta esim.äidilläni, joka on itsestään huolta pitävä ja fiksu, korkeasti koulutettu ja koko ikänsä työssäkäynyt, nyt eläkkeellä, on menettänyt hampaitaan, koska asui lapsena köyhässä perheessä maalla, jossa ei ollut mahdollisuutta hammaslääkäriin. En vastannut tuohon kyselyyn mitään, koska olen mies mutta olisin naisena varmaan valinnut sen kasvotatuoinnin. Toisaalta tunnen kyllä pari fiksua naista, joilla on kasvoissa tatuointeja. Jostain syystä tuntemani kasvotatuoidut miehet ovat "vähän" erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Arvoin ison mahan ja hampaiden puuuttumisen välillä, molemmat kun itse miellän osoitukseksi siitä, ettei oma hyvinvointi kiinnosta. Molemmille voi tehdä jotain, en ole montaakaan ihmistä nähnyt joilta hampaita puuttuisi kun tekohampaita saa laitatettua suhteellisen helposti. Iso maha on kanssa sitten oikeasti iso maha, lievä ylipaino ei ole mikään ongelma.
Aloin miettiä tuota, koska tuntemani isomahainen mies on sitä siksi, että käyttää psyykenlääkkeitä, jotka turvottavat. Hän siis on välittänyt terveydestään sen verran, että on hakeutunut avun piiriin. Eli riippuu tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noi kaikki ominaisuudet mutta olen nainen ja miehiä riittää jonoksi asti
Onko toinen puoli päästä pitkähiuksinen ja toinen kalju?
Mietin pitkään kasvotatuoinnin ja puuttuvien hampaiden välillä. Kyllä kasvotatuointi on pahempi, se on sentään tarkoituksella hankittu, hampaitten menettämiseen voi olla monia syitä ja tilanne on korjattavissa. Aknearvet olisivat vähemmän paha, mutta turn off silti.
Sekä kalju että pitkät hiukset voivat olla turn on, jos sopivat juuri sille miehelle. Silmälasit, lyhyys, karvaisuus ja maha eivät haittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
manboobs
Manboobseista on kätevä pitää kiinni kun ratsastaa 😘
Silmälasit.
Kyllä lukiessa voi pitää, mutta jos kakkuloita pitää aina, se ei näytä kivalta.
Isosta mahasta ja karvoista pidän, varsinkin parrasta ja viiksistä ja pitkästä tukasta, saa olla kaljuakin, kunhan sivuilla tukka on pitkä. Kaljuksi ajeltu pää on ruma, luonnollinen kalju on ok, jos tosiaan pitää ne karvat tallella mitä vielä sivuilla saattaa kasvaa.
Arvet naamassa on vain kaunistus sekin, minulle. Pidän rujon näköisistä ihmisistä, sekä miehissä että naisissa, elämänjäljistä.
Varmaan samalla lailla kuin miestenkin. Mutta olen kyllä itsestäni samaa huomannut ja siinä taitaa olla sitä järjen ja tunteen ristiriitaa tms. Järjellä ajatellen vastaa kyselyissä mutta tosielämässä tunnepuoli vie voiton.