Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?

Vierailija
05.01.2018 |

-

Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin iso maha, koska luin huolimattomasti ja missasin tatuoinnin _kasvoissa_.

Vierailija
42/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeestaan mikään noista, mulle se turn off on tyypin luonteessa, yleensä ylimielisyys ja liiallinen oman navan tuijottelu, tai sitten sellanen yleinen väliinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan

Voi jeesus miten akkamaisen ylevä vastaus. Niin kaukana todellisesta elämästä kuin vain olla ja voi, mutta silti akat yläpeukuttavat ja kuvittelevat olevansa niiiiin hyviä ettei tosikaan. :DD

Niin siis sinun todellisuudestasi. Minua vaan ei lakkaa hymyilyttämästä tämä tiettyjen miesten jatkuva pään seinään takominen. Miten ihmeessä sen oikein saisi taottua oman sukupuoleni edustajien paksuun kalloon, että vaikka me miehet olemmekin ennen kaikkea visuaalisia ihmisiä, niin naiset ei sitä ensisijaisesti ole, vaan heille paljon tärkeämpiä on muut tekijät, ennen kaikkea tunteet ja tunteminen ja turvallisuus. 

Tietyt miehet jaksaa panostaa autoihin, punttitreeneihin ja tukkageeliin ja ihmettelevät kun ei siltikään piparia heru. Totta kai naisissakin on niitä, joille se ulkoinen habitus on tärkein, mutta valtaosalle ei ole.

Totta kai useimpien naisten mielestä miehessä pitää olla särmää ja miehisyyttä, mutta se ei tarkoita sitä, että heidän täytyisi omata upeat lihakset ja sliipattu ulkomuoto, varsinkaan, jos siinä miehessä ei ole mitään muuta. 

Naisille unelmamies on kokonaisuus jossa on monia asioita, jotka voi tiivistää kahteen olennaisimpaan miehekkyys ja turvallisuus.

Olen itse ihan tavis mies, enkä koskaan ole aikaani kuluttanut punttisaleilla (monia urheilulajeja toki nuorempana harrastanut ja kuntoilen nykyäänkin) ja autonikin on aina ollut ihan tavallinen japsikäyttöauto. Olen myös tavan duunari, joten sitä paaluakaan ei liiemmin ole. Ulkonäöltäni olen melko tavallinen, tosin on joku nainen joskus miehekkääksikin kehaissut. Silti minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia naismaailmassa, vaan sillä saralla on menestys ollut varovaisesti määritellenkin kohtuu hyvä. Se johtuu ennen kaikkea siitä, että ole aina tullut erittäin hyvin toimeen naisten kanssa ja olen oppinut kohtuullisen hyvin tuntemaan heidän ajatusmaailmaansa. 

Totta kai menestystäni on auttanut paljon myös se, että kohtuullisen suuri osa kanssakilpailijoistani on melkoisia urpoja, jotka panostavat täysin epäolennaisiin asioihin, eli oman statuksensa pönkittämiseen ja kuvittelevat siten saavansa naisia. 

Tottahan sillä hienolla sporttiautolla ja anaboleilla pumpatuilla lihaksilla voi hyvinkin jokusen pissiksen saada, mutta ne laadukkaammat leidi jää kyllä haaveeksi.

Ylevää lässytystä taas vaihteeksi, mutta kun asia tutkittiin, niin naisista 160/160 piti vahvan näköisistä miehistä enemmän. Että se siitä "minun maailmastani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi silmälasit.

Vierailija
44/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen väheksyminen, omahyväisyys

Vierailija
45/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju ja parrakas tatuoitu "mies"  omahyväisten, rasististen ja suvaitsemattomien juttujansa kanssa on ehkä se pahin. Miehellä pitää olla hiuksia ja mielellään pitkästi. On oltava myös älykäs, tunneälyinen ja muut ihmiset huomioonottava. En pidä itseäni nirsona tai feministinä. Vähäiset "vaatimukseni" täyttäviä miehiä on paljon ja ilmeisesti kaikki onnellisesti naimisissa.

No ei varmasti ole kaikki naimisissa. 

Vierailija
46/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeestaan mikään noista, mulle se turn off on tyypin luonteessa, yleensä ylimielisyys ja liiallinen oman navan tuijottelu, tai sitten sellanen yleinen väliinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan

Voi jeesus miten akkamaisen ylevä vastaus. Niin kaukana todellisesta elämästä kuin vain olla ja voi, mutta silti akat yläpeukuttavat ja kuvittelevat olevansa niiiiin hyviä ettei tosikaan. :DD

Niin siis sinun todellisuudestasi. Minua vaan ei lakkaa hymyilyttämästä tämä tiettyjen miesten jatkuva pään seinään takominen. Miten ihmeessä sen oikein saisi taottua oman sukupuoleni edustajien paksuun kalloon, että vaikka me miehet olemmekin ennen kaikkea visuaalisia ihmisiä, niin naiset ei sitä ensisijaisesti ole, vaan heille paljon tärkeämpiä on muut tekijät, ennen kaikkea tunteet ja tunteminen ja turvallisuus. 

Tietyt miehet jaksaa panostaa autoihin, punttitreeneihin ja tukkageeliin ja ihmettelevät kun ei siltikään piparia heru. Totta kai naisissakin on niitä, joille se ulkoinen habitus on tärkein, mutta valtaosalle ei ole.

Totta kai useimpien naisten mielestä miehessä pitää olla särmää ja miehisyyttä, mutta se ei tarkoita sitä, että heidän täytyisi omata upeat lihakset ja sliipattu ulkomuoto, varsinkaan, jos siinä miehessä ei ole mitään muuta. 

Naisille

unelmamies on kokonaisuus jossa on monia asioita, jotka voi tiivistää kahteen olennaisimpaan miehekkyys ja turvallisuus.

Olen itse ihan tavis mies, enkä koskaan ole aikaani kuluttanut punttisaleilla (monia urheilulajeja toki nuorempana harrastanut ja kuntoilen nykyäänkin) ja autonikin on aina ollut ihan tavallinen japsikäyttöauto. Olen myös tavan duunari, joten sitä paaluakaan ei liiemmin ole. Ulkonäöltäni olen melko tavallinen, tosin on joku nainen joskus miehekkääksikin kehaissut. Silti minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia naismaailmassa, vaan sillä saralla on menestys ollut varovaisesti määritellenkin kohtuu hyvä. Se johtuu ennen kaikkea siitä, että ole aina tullut erittäin hyvin toimeen naisten kanssa ja olen oppinut kohtuullisen hyvin tuntemaan heidän ajatusmaailmaansa. 

Totta kai menestystäni on auttanut paljon myös se, että kohtuullisen suuri osa kanssakilpailijoistani on melkoisia urpoja, jotka panostavat täysin epäolennaisiin asioihin, eli oman statuksensa pönkittämiseen ja kuvittelevat siten saavansa naisia. 

Tottahan sillä hienolla sporttiautolla ja anaboleilla pumpatuilla lihaksilla voi hyvinkin jokusen pissiksen saada, mutta ne laadukkaammat leidi jää kyllä haaveeksi.

Ylevää lässytystä taas vaihteeksi, mutta kun asia tutkittiin, niin naisista 160/160 piti vahvan näköisistä miehistä enemmän. Että se siitä "minun maailmastani".

Amerikkalaisista opiskelijanaisista muistaakseni. Jos viitsit lukea tuon tekstin niin siinä puhuttiin vähän laajennusta asioista kuin tutkimuksesta toisessa maassa jossa katsottiin vain kuvia.

Vierailija
47/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin viehättää vahvan näköiset miehet siinä mielessä, että ei sairaan näköiset hyvältä näytä. Eli vahvalta voi näyttää pienempikin mies ja vähemmilläkin lihaksillä, jos näyttää muuten elinvoimaiselta.

Vierailija
48/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrattomuus. Tämä kaikista tärkein puuttui vaihtoehdoista. Parrattomat miehet näyttävät naisilta tai pikkupojilta, yök.

Sama juttu, minusta mies, jolla ei edes kasva sänki on todella lapsenkasvoinen. Ei voi minkään, mies on Mies, kun on karvaa naamassa (ja rinnassa,ahhh).

Toinen itselleni suurin turn off on laihuus. Jos mies on todella laiha niin hhyi. Lihaksikas laiheliini on ihan yhtä kamala.

Vierailija
49/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille unelmamies on kokonaisuus jossa on monia asioita, jotka voi tiivistää kahteen olennaisimpaan miehekkyys ja turvallisuus.

Viittaat tutkimukseen, jossa pyydettiin parikymppisiä opiskelijatyttöjä valitsemaan houkuttelevimman näköinen miesvartalo valokuvien perusteella. Ei siinä tutkimuksessa edes kysytty sellaista, kumpi naiselle on parisuhteessa tärkeämpää miehessä, luonne vai hyvä ulkonäkö.

- eri

Vierailija
50/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo lista. Silmälasit on puolella ihmisistä. Pitkät hiuksetkin ovat jo normaali juttu. Poista nuo kaksi ja laita mielenterveysongelmat ja huono hygienia tilalle.

Vierailija
51/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Toisaalta tällä hetkellä himoitsen älyttömästi tuollaista mulkeroa. Mutta hänellä on erittäin kiihottava vartalo, joka kompensoi kusipäistä käytöstä. Tosin pelkään, että hän olisi sängyssäkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija, jota mun nautinto ei kiinnostaisi tippaakaan. .

Vierailija
52/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, huono kunto, epätervettä elämäntavat, tatuointi juuri kasvoissa, tyhmyys.

Vierailija
53/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuvat hampaat voi korjata. Tosin totuuden nimessä ensivaikutelma olisi huono, jos ne hampaat puuttuisi edestä. Sama koskee mahaa eli elämäntapamuutoksella paranee, mutta jos maha on tosi iso, niin ehkä valitettavasti tyssäisi jo alkuun.

Tatuointi kasvoissa olisi kyllä paha. Varsinkin kyyneleistä silmän luona pysyn kaukana.

Kaikki hiukset ja kalju käy, samoin silmälasit. Yli 165 sentin pituus riittäisi hyvin.

Tuuhea karvainen villapaita omasta takaa ei kyllä houkuta yhtään. Se ja kasvotatuointi jakavat ykkössijan.

Vierailija
54/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäreilu kysymys. Niin moni noista on mulle selkeä rajanrikkoja. En voisi olla lihavan miehen kanssa, mutten myöskään hoikan, jolla on selkä ja rinta täynnä karvaa. Jos mies olisi muuten komea, sietäisin puuttuvat hampaat, varsinkin kun ne voi käydä korjauttamassa. Mutta yleensä puuttuvat hampaat ovat merkki jostain huolestuttavasta elämäntavasta. Tyyppi joka tatuoi naamansa on henkisesti hiukan outo, joten ei kiitos... En syty pitkistä hiuksista tai aknearvista, joten ne ovat jonkinasteinen miinus miestä valittaessa, mutta en ketään jättäisi niiden takia.

No, nyt kun mietin, niin kaikkiin muihin juttuihin voi liittyä lieventäviä asianhaaroja, joiden vuoksi voisin ominaisuutta sietää, PAITSI läskiin ja karvoihin. Niistä nousee oksennus kurkkuun kun ajatteleekin.

Vierailija
55/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silmälasit tekevät tällä listalla? Minusta ne ovat seksikkäät, ja olisin luullut että useimmille ihmisille vähintäänkin yhdentekevät.

Vierailija
56/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Toisaalta tällä hetkellä himoitsen älyttömästi tuollaista mulkeroa. Mutta hänellä on erittäin kiihottava vartalo, joka kompensoi kusipäistä käytöstä. Tosin pelkään, että hän olisi sängyssäkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija, jota mun nautinto ei kiinnostaisi tippaakaan. .

Hyvä viesti. Tästä näkee kuinka naisten puheet ja teot ovat ristiriidassa. 

Vierailija
57/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä koko palsta on kyllä, jo ihan sinänsä,  se varsinainen 'turn-offien turn-off'.

Tänne jos johonkin asiakeskusteluun yrittää ottaa kantaa, niin useimmiten joutuu toteamaan, että yritykseksi jäi, sillä koko keskustelu olikin jo kadonnut. 

Ennenkuin sinne sitä kirjoitustaan siis ehti lähettämäänkään. ...grrrr!

Vierailija
58/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hammasasia on aika musertava. Itseltä tällä hetkellä puuttuu muutama hammas, kun hoito on kesken. Suussa olleet sillat on poistettu ja implanttijuuret asennettu, mutta nyt on aukkoja hammasrivissä. Eipä juurikaan huvita hymyillä kenellekään. Tämä vaikuttaa vahvasti sosiaalisiin suhteiisiin ja elämänlaatuun yleisestikin.

Vierailija
59/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että kun joku mainitsee ylimielisuuden ja oman navan tuijottelun turn-offina, niin joku yhdistää sen heti miehen alistamiseen. Että jos mies välillä vähän huomioi muita ympärillä olevia ihmisiä, niin se on häneltä niin paljon pois, että sitä kutsutaan alistamiseksi?

Terve mies (nainen) ei ole ylimielinen, eikä elä tohvelin alla. Kanssaihmisten kunnioitus on terveen omanarvontunnon merkki.

Vierailija
60/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä silmälasit tekevät tällä listalla? Minusta ne ovat seksikkäät, ja olisin luullut että useimmille ihmisille vähintäänkin yhdentekevät.

No ei ne kyllä seksikkäät ole. Useimmat ihmiset näyttää paremmilta ilman laseja. Ainakin nuorena, vanhana ehkä silmärypyt jää lasien taa piiloon paremmin. Itse olen lymyillyt lasien takana piilossa suurimman osan elämääni :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän