Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?

Vierailija
05.01.2018 |

-

Mikä näistä on pahin turn-off miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrattomuus. Tämä kaikista tärkein puuttui vaihtoehdoista. Parrattomat miehet näyttävät naisilta tai pikkupojilta, yök.

Vierailija
2/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kasvoissa. Muut asiat ovat ok tai neutraaleja, no ehkä hampaiden puuttuminen vähän häiritsisi, mutta sillekin voisi tehdä jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso kulli. Sattuu liikaa.

Vierailija
4/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut englantilaisia sarjoja ja ihmettelen heidän rumia/puuttuvia hampaitaan. Lähes joka toisella on rumat hampaat. Eikö englannissa ole hammashoitoa kouluissa, kuten suomessa, vai onko se vain varakkaiden saavutettavissa? Miksi englannissa ihmisillä on niin huonot hampaat? Voisiko joku asiasta tietävä vastata. Kiitos.

Vierailija
5/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä,ne on vaan hampaat?! Mulle on ihan sama jos puuttuu tai ois vaikka tekarit

Vierailija
6/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että hampaiden puuttuminen, mutta se johtui siitä että luin huolimattomasti. Kyllä tatuointi naamassa olisi vielä karmeampi, puuttuvat hampaat voisi sentään korvata hammaslääkärillä.

Myös alle 170 cm pituus olisi miinusta, mutta aivan toisessa mittakaavassa kuin tuo hammas- ja tatuointiasia. Sen yli voisi kyllä päästä. Muilla ei ole yhtään mitään väliä.

Vierailija
7/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeestaan mikään noista, mulle se turn off on tyypin luonteessa, yleensä ylimielisyys ja liiallinen oman navan tuijottelu, tai sitten sellanen yleinen väliinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan

Vierailija
9/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannu että tos oli tatuointi nimenomaan kasvoissa, ehkä sit se noista ulkosista jutuista

Vierailija
10/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis.

Vierailija
11/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsellut englantilaisia sarjoja ja ihmettelen heidän rumia/puuttuvia hampaitaan. Lähes joka toisella on rumat hampaat. Eikö englannissa ole hammashoitoa kouluissa, kuten suomessa, vai onko se vain varakkaiden saavutettavissa? Miksi englannissa ihmisillä on niin huonot hampaat? Voisiko joku asiasta tietävä vastata. Kiitos.

Englanti on edelleen paljossa luokkayhteiskunta jossa "tavalliselta eglesmannilta" puuttuu monta muutakin sellaista asiaa, jotka ovat lähesjokaiselle "Suomalais juntille" arkea ja itsestään selvyyksiä ja jotka huomaa vasta, kun ne todella puuttuu.  

Vierailija
12/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kasvoissa olisi minulle tosi Turn On , rakastan tatuointwja. Silmälaseja en hyväksyisi vaikka vitutttaakin itseäni että olen näin pinnallinen. Olin näköjään ainut joka vastasi silmälasit.

Vierailija
13/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi naamassa.

Vierailija
16/82 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Liian iso kulli. Sattuu liikaa.

Kyllä varmasti harmittaa moisen omistajaa. Yhdelle ei kelpaa, niin oven takana sata uutta kiinnostunutta.

Vierailija
18/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus alle 170 koska olen itse sen 170..

Nuo muut asiat ovat aika pitkälti muutettavissakin :)

Vierailija
19/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus. 

Olen yrittänyt tapailla alle 170 senttisiä miehiä (olen itse 169cm) mutta en voi mitään sille, etteivät he ole saaneet minussa aikaiseksi mitään seksuaalista värinää. Yleensä nämä miehet ovat vielä olleet sellaisia köyhän kesän oravia eli laihoja. Anteeksi, ei sytytä sitten yhtään vaikka ovat olleetkin tosi mukavia.

Vierailija
20/82 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti on edelleen paljossa luokkayhteiskunta jossa "tavalliselta eglesmannilta" puuttuu monta muutakin sellaista asiaa, jotka ovat lähesjokaiselle "Suomalais juntille" arkea ja itsestään selvyyksiä ja jotka huomaa vasta, kun ne todella puuttuu.  

Tässä kohtaa on aina hyvä muistuttaa, että ei ne meillekään ole automaattisesti tulleet, vaan vasemmistopulueet, sekä AY-liike ovat joutuneet todenteolla taistelemaan hyvinvointiyhteiskuntamme saavuttamiseksi. Jokainen voi tykönään miettiä, minkälainen purukalusto sillä tavan "suomijuntilla" olisi, jos Kokoomus olisi päässyt mellastamaan hallituksissa viimeisten vuosien tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä