Millainen on onnellisen sinkun seksielämä?
Kommentit (3)
Onnellinen sinkkunainen, joka saa seksiä 1-10 kertaa kuukaudessa riippuen siitä, onko tutustumassa johonkin mieheen enemmän (etsin parisuhdetta) ja siinähän tutustumiseen kuuluu tietysti myös seksi. Ja lisäksi on yksi fuckbuddy, jonka kanssa seksi on hyvää ja tyyppi on kiva muutenkin, mutta ei juuri sopiva mun kumppaniksi.
Liian harvoin siis saan seksiä ja nimenomaan hellyyden & seksin vuoksi etsin just mulle sopivaa kumppania, jotta saisin seksiä mieluiten joka päivä tai edes minimin 3-4 kertaa viikossa.
Mutta seksinpuutetta lukuunottamatta olen oikein onnellinen ja elämä on tosi kivaa sinkkuna! Uuteen parisuhteeseen en siksi kelpuutakaan ketään, joka muuten rajoittaisi elämääni ja onnellisuuttani ja siksi kumppanin etsiminen on kestänyt jo 1,5 vuotta eron jälkeen, mutta onnellinen olen ollut kyllä koko tämänkin ajan.
Mieluummin olen nyt näin seksinpuutteessa sinkkuna kuin aiemmin pitkässä parisuhteessa, jossa sain kyllä aktiivisesti hyvää seksiä, mutta muutoin en enää nauttinut mieheni seurasta. Ja eiköhän ole vain ajan kysymys, kun mäkin löydän just sen oikean miehen itselleni ja sitten saan sekä hyvää seksiä että voin muutenkin hyvin henkisesti!
Olin onnellinen sinkku 38 v asti, eikä mulla ollut seksiä kuin joskus oman käden kanssa.
N
Onnellinen sinkku ja seksisuhteessa varatun naisen kanssa. Ja joitakin yhden yön juttuja silloin tällöin. Aikaa omiin juttuihin runsaasti sekä tyytyväinen viikonloppuiskä.