Onko mielestäsi naismaista vai miesmäistä kun mies ruokailun jälkeen imeskelee sormestaan ruoan jämiä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aika juntta, ehkä naismaista.
Siis junttia.
Itse olin myös tulossa toteamaan, ettei kumpaakaan, junttia ainoastaan. Tuosta seuraava askel on sitten vanhempana ottaa syönnin jälkeen tekohampaat suusta ja nuoleskella ruoanjämät niistä.
Huonotapaista. Jollain treffeillä tuo olisi sen merkki, että en halua tavata typerystä uudelleen.
Ei se sen ihmeellisempää ole kun jos sormella ottaa spemua pimpusta ja maistaa sitä.
Siis ihan normaaliahan se on ottaa kaikki herkullisuus talteen ennen pesua, ainakin jos kädet on pesty myös ennen ruokailua. Ei oo naismaista tai miesmäistä. Sanoisin ihmismäistä. Joudut nyt avaamaan tätä hiukan lisää.
Vain lapset, jotka eivät vielä ole oppineet sivistyneitä ruokailutapoja nuolevat sormensa. Ei liity sukupuoleen vaan ikään ja sivistyksen puutteeseen.
Ällöttävää. Kuka nyt edes syö sormin, saati nuoleskelee sottaisia sormia. Kuvottavaa.
Olen nähnyt kokaiinin sniffaajien kaivavan vielä räät nenästään ja syövän ne varmuuden vuoksi, ettei menee hyvää ainetta hukkaan.
No minä puhdistan toisinaan sormet nuolemalla, kuten vaikka kutsuille tarjoiluja tehdessäni. Mutta mitäs siinä, naapurin aikamiespoika puhdistaa vieraiden astiatkin samalla menetelmällä kaappiin.
En pidä sitä järin naismaisena, ennemmin miesmäistä.
Ainoastaan hiton huonoa ja lapsellista käytöstä.
Suurin osa näköjään kuolisi nälkään ilman haarukkaa ja pesuvettä.
Ensin imeskellään sormet ja sen jälkeen kallistetaan kankkua ja päästetään ilmaa ja hörönaurut perään jolloin myös suussa olevat ruuantähteet sitten myös ilmoille.
Tuota, oleteko kuulleet aterimista?
Ainakin aika juntta, ehkä naismaista.