Loukkaisiko teitä jos tietäisitte jonkun himoitsevan puolisoanne työpaikalla?
Siinäpä kysymys kun näitä työhön liittyviä ihastuksia tuntuu täällä olevan.
Kommentit (25)
No ei tietenkään loukkaa enkä koe itseäni mitenkään uhatuksi! Luotan mieheen ja tähän perheeseen. Ja melkeinpä uskonkin, että tuota saattaa joku työyhteisössään sillä silmällä vilkuilla, on komea ja supliikki mies, rakastuinhan mäkin siihen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi LOUKATA??? :'D
No koska se voi olla uhka. Eikä sellaista ihmistä
voi arvostaa joka vikittelee varattua.
Miksi mietit jonkun vieraan ihmisen arvostamista tässä yhteydessä?
Jos joku miehesi työpaikalla oleva nainen "juttelee" miehesi kanssa, niin katsotko sen uhkaksi sinulle? Yhtä lailla se miehesikin hänelle "juttelee" ja voihan nainenkin olla parisuhteessa, jolloin miehestäsi tulee osasyyllinen kaiken järjen mukaan. Silloin ymmärrän, jos et arvosta miestäsi, mutta se, että höpötät jostakin työpaikan naisihmisen arvostamisen puutteesta, on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi että miehelleni flirttailtaisiin tai häntä joku vieras nainen himoitsisi. Varsinkin jos flirttailija tietäisi että mieheni on varattu. En arvosta sellaista enkä myöskään itse toimi niin.
Ajattelen ettei tuollainen ole mahdollista jos ei toinen osapuoli ole siinä jotenkin mukana.Minusta tuo on vähän mustavalkoinen ajattelutapa. Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen ihailun/flirttailun/iskemisen/lähentelyn kohteen käytöksen kanssa, että millaisia tunteita, impulsseja ja käyttäytymistä hän jossakin henkilössä herättää. Epätoivotun ihastumisen ym. kohteita on kautta aikojen syyllistetty siitä, että he jotenkin ovat kannustaneet vastapuolen käytöstä, vaikka aina on ollut myös niitä "ihailijoita", jotka eivät ymmärrä toisten ihmisten rajoja eivätkä sitä, etteivät se oma käytös saa vastakaikua.
No tuo on kyllä totta. Muistan yhden sairaan työkaverin joka nolasi itsensä vikittelemällä minua vaikka olin varattu ja tein selväksi etten ole kiinnostunut. Miten joku voi olla niin tyhmä ettei tuollaisessa tilanteessa vetäydy. 😩
Miten teit selväksi, ettet ole kiinnostunut? Ja miten se oikein vikitteli sua?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että kukaan (muu kuin minä) pitäisi noin vatsakasta miestä hottina, mutta ei minua haittaisi jos joku muukin katselisi häntä sillä silmällä.
Aikoinaan lapsen kaverin isä oli just tuollanen isomahanen lössykkä. Muistan miten röhnötti maha vilkkuen sohvalla, kun kerran hain pojan. Ajattelin: Hyh helvetti. Ei menny aikaakaan kun rouva kertoi järkyttyneenä miehen halunneen eroa. Oli löytänyt uuden naisen. Erohan se tuli. Silloin ajattelin: Näköjään kuka vaan kelpaa. Ei kannata olla niin varma, ettei isomahastakin joku ole vokottelemassa ;)
No tuo on kyllä totta. Muistan yhden sairaan työkaverin joka nolasi itsensä vikittelemällä minua vaikka olin varattu ja tein selväksi etten ole kiinnostunut. Miten joku voi olla niin tyhmä ettei tuollaisessa tilanteessa vetäydy. 😩