Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Uskomatonta miten tyylittömiÀ nuo laulajat voi olla. Kikka Vaara tuli pyjaman paidassa esiintymÀÀn.
Idalla on hyvÀ ÀÀni kyllÀ. Mutta epÀvireinen. LisÀÀ treeniÀ.
Odotan Fionaa đ
Ida on koko kisan ajan kiinnittÀny mun huomion... Negatiivisessa mielessÀ joka kerta. Nytkin ÀrsyttÀÀ nuo törröhuulet ja mumina.
onko tÀllÀ idalla laitettu vÀhÀn fyllinkiÀ huuliin jo, vaikka on noin nuori? :O
Vierailija kirjoitti:
Ansaitusti JerkkaâŁïž Kansa on puhunut
Ei vakuuttanut minua, muistuttaa liikaa Idolsvoittaja Martti Saarista, mutta tavallaan ihan sama, kun ei tÀhÀn kilpailuun osallistujista ole ennenkÀÀn mitÀÀn suuria tÀhtiÀ tullut.
Idalla on hyvÀ ÀÀni, mutta vÀhÀn lauloi sössöttÀen jotku kohdat.
Sitten ei-niin-relevantti kommentti: menispÀ nÀÀ permanenttitussilla vedetyt kulmakarvat pian pois muodista, en oo nÀhny vielÀ ketÀÀn, jolle ne sopis.
Olenko ainoa jota hÀiritsee tÀÀ ballaadi-ilta? Kaipais jotain menevÀmpÀÀ biisiÀ jo.
Vierailija kirjoitti:
KiittÀkÀÀmme Kylie JenneriÀ tÀstÀ massamuodista
Jenna nÀyttÀÀ vÀhÀn Anna KendrickiltÀ
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jota hÀiritsee tÀÀ ballaadi-ilta? Kaipais jotain menevÀmpÀÀ biisiÀ jo.
No olihan siellĂ€ Jvg đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vasta perjantai,huomenna sitten menevÀmpÀÀ.
TÀÀ Leidi Gagan laulaja on tyypillinen insta-tipu, ei jatkoon. Kummallinen lauluÀÀni, suu supussa duckfacena.
Nyt ei vaan laulu toimi paitsi tyyli on kiva ja onnistumut
Jennalla aivan vÀÀrÀ biisivalinta ja jÀnnityksen kuulee ÀÀnestÀ.
Siis mitÀ nÀÀ Annan tytöt on? Parhaimmat vai... ou nou..
TÀmÀ Jennan homma vaikuttaa jotenkin ihan pelleilyltÀ. Karsee tÀti tyyli ja biisi ei sovi hÀlle ollenkaan.
Tanssiliikkeet on samaa luokkaa kuin alkuperÀisellÀ esittÀjÀllÀ, eli lÀhinnÀ myötistÀ aiheuttaa
Oon vielĂ€kin katkera ettĂ€ tÀÀ Jenna ohitti Laura Tattarin. Ihan mitÀÀnsanomaton tapaus.đŁ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KiittÀkÀÀmme Kylie JenneriÀ tÀstÀ massamuodista
Tuon kulmakarvamuodin aloitti kyllÀkin Cara Delevingne.
Tuo Eveliina on yrittÀnyt pinnalle vuosia, kilpaillut siellÀ sun tÀÀllÀ ja levyttÀnyt, mutta ei vaan nappaa.