Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Oikeasti OLLI! Hanki munat ja opettele painamaan ilman muiden tukea. HÀn kÀrkkyy enemmÀn muiden painamista luin laulua
En tykkÀÀ tÀstÀ aasialaisesta, koska puhuu todella epÀselvÀsti ja sössöttÀÀ.. eikÀ osaa sanoa r
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ tÀstÀ aasialaisesta, koska puhuu todella epÀselvÀsti ja sössöttÀÀ.. eikÀ osaa sanoa r
Englantia puhuessaan sanoo kyllÀ jonkinlaisen ÀrrÀn, mutta suomessa tuleekin ÀllÀ. Puheopetetukseen, ei ole niiiin vaikea ÀÀnne!
Red Lama wants her in his team.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee tÀmÀ rÀppÀri joka valitsee Tonin :D
Kiva kun spoilasit.
Jos luet samalla Vauva.fi:tÀ kun katsot ohjelmaa tv:stÀ niin turha valittaa :D itse olet tÀmÀn sivun avannut.
Muutenkin juttu on Ilta-Sanomissa
toni puhuu noi kaikki ympÀri :D
Kiinalaiset tunnetusti sekoittavat r- ja l-ÀÀnteet đ.
Toi oli hyvÀ taktinen veto koska sitte Redi varastaa sen salee
Toi Elsa Rusi oli ihan Sini Arielin nÀköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilasit.
Jos luet samalla Vauva.fi:tÀ kun katsot ohjelmaa tv:stÀ niin turha valittaa :D itse olet tÀmÀn sivun avannut.
Muutenkin juttu on Ilta-Sanomissa
kai tÀmÀ nyt on kuitenkin lÀhtökohtaisesti liveseurantaa eikÀ spoilausta varten...
Vierailija kirjoitti:
Toi Elsa Rusi oli ihan Sini Arielin nÀköinen
Oon varmaan ainut joka aina lisÀÀ mielessÀ tuohon sukuniemen perÀÀn -na :D
Vierailija kirjoitti:
toni puhuu noi kaikki ympÀri :D
Tonilla on tiimi tÀynnÀ tokan jakson jÀlkeen ja lopun aikaa se istuskelee pyörittelemÀssÀ peukaloitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilasit.
Muutenkin juttu on Ilta-Sanomissakai tÀmÀ nyt on kuitenkin lÀhtökohtaisesti liveseurantaa eikÀ spoilausta varten...
Voi hyvÀÀ pÀivÀÀ.. jos et halua spoilaantua niin ÀlÀ sitten lue keskustelua. Ei kukaan ole kieltÀnyt mainitsemaasta asiaa joka ihan selkeÀsti lukee lehden nettisivuilla.
Olli haluaa tiimiinsÀ vain naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilasit.
Muutenkin juttu on Ilta-Sanomissakai tÀmÀ nyt on kuitenkin lÀhtökohtaisesti liveseurantaa eikÀ spoilausta varten...
Voi hyvÀÀ pÀivÀÀ.. jos et halua spoilaantua niin ÀlÀ sitten lue keskustelua. Ei kukaan ole kieltÀnyt mainitsemaasta asiaa joka ihan selkeÀsti lukee lehden nettisivuilla.
Joo mutta omaa jÀrkeÀÀn saa kÀyttÀÀ. Ei kaikki juuri siksi lue noita uutisiakaan, koska haluavat katsoa vasta ohjelmasta mitÀ tapahtuu. Ja en ollut tuo alkuperÀinen kirjoittaja, mutta samaa mieltÀ hÀnen kanssaan kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti OLLI! Hanki munat ja opettele painamaan ilman muiden tukea. HÀn kÀrkkyy enemmÀn muiden painamista luin laulua
TÀssÀ ohjelmassa huomaa, kuinka epÀmusikaalinen Olli oikeasti on.
HÀnellÀ ei taida olla mitÀÀn koulutusta tai muuta. Jussi oli yössÀkin parempi biisintekijÀ ja laulaja. Ollilla jotakin tuutuu tupakkarullaa tai tai karjutaan kÀnnissÀ biisejÀ. EhkÀ tietÀÀ sen myös itse.
TykkÀÀn Toni Wirtasesta. Eniten sen tavasta puhua. SillÀ on jotenkin ÀlyÀ ja taito puhua. Huomaan ettÀ alan odottaa aina eniten hÀnen kommentointi vuoroaan kuin ees niitÀ laulukipaleita.
EnpÀ olisi uskonut, ettÀ juuri Wirtanen on piristysruiske tÀlle ohjelmalle, mutta se on. SyksyllÀ puhuttiin Monroen isoista saappaista, jotka Tonilla oli tÀytettÀvÀnÀ, mutta Toni otti kyllÀ ansaitusti paikkansa tuomaristossa. Ammattilainen! Ei tarvitse yhtÀÀn nöyristellÀ edeltÀjÀÀnsÀ.
Toni on mielestÀni aina ollut jees ja outo, mutta tuo ulkonÀön katsominen oli törkeetÀ. Oliko kÀsikirjoitettua? Eikö tÀmÀ aasialainen valinnut Tonin?
Aika kaamea