Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Jannu oli paras. Hän vain lauloi ja siinä ei ollut mitään turhaa ja ylimääräistä show'ta. Yksi parhaista tänä vuonna. Tuli mieleen jotenkin Badding. Jannulla oli sympaattinen perhekin.
Mulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä teille ovat eniten jääneet mieleen?
Minä en muista nimiä, mutta se Filippiini, tyttö, jota kuunnellessa Anna itki, Jannu ja Viivi
ainiin ja tuo Virtanen oli kyllä hyvä myös. ja tuo xl5-klooni
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono taso
Bändit on kaikki paskoja
Bändit?
Miks toi Jannika B lässyttää babyvoicella?
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista nimiä, mutta se Filippiini, tyttö, jota kuunnellessa Anna itki, Jannu ja Viivi
Täällä voi kertailla esityksiä klippeinä:
Tummia miehiä olis saanut olla PALJON enemmän että olis ollut silmänruokaakin
Olipas vähän epäonnistunut meikki Redillä. Ihan oranssi naama. tossa loppukohtauksessa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on Elsan Rusi "Scared To Be Lonely" kappaleella Annan tiimissä.
Herkkä rauhallinen tulkinta, meni kyllä esityksen aikana tunteisiin... :´ )
Mulle jäänyt mieleen tuo Jannu, se afrikkalaissyntyinen mies joka lauloi jotain iloista rytmikästä tanssipoppia ja se kylmänviileä tyyppi joka lauloi Wicked Gamen.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200760831_tw.shtml
Miksiköhän tuo Elämä lupaa mulle -kappaleen laulanut Ellinoora (jolle Olli kääntyi ainoana) jättäytyi pois? Eikö halunnut Ollin tiimiin vai koko ohjelmaan ylipäänsä? Minusta oli ihan hyvä laulaja.
Mun mielestä toi ellinoora vaikutti super pettyneeltä ku vaan olli kääntyi, kuin ois pitäny etukäteen itsestäänselvyytenä että kaikki kääntyy. Ja se vuoropuhelu muutenkin siinä laulun jälkeen oli aika nihkee. Ehkä toivoi redramaa niinku melkein kaikki. Kunhan spekuloin, ehkä kuitenkin joku muu henk koht syy
Ihmeen nöösejä ne on valinnut raatiin/tähtivalmentajiksi. Koko kauden on voinut seurata kuinka epävarmat koltiaiset vilkuilevat toisiaan, uskallanko nyt kääntyä / kääntyykö joku muukin. Ollin on melkein pakko kääntyä jokaisen vähänkin sinnepäin esiintyjän kohdalla, koska häntä ei taas kukaan kokelas halua valmentajaksi.
Toinen selkeä trendi nuorten kohdalla on yliampuva itsevarmuus. Sitä ollaan suurinpiirtein jättistaroja ja yleislegendoja suurinpiirtein joka elämänalueella. Tekotaiteellisia maalareita ja laulajia, kuten tuo yksi syntymähumalainen kimittäjä.
Harva kilpailija teki tänä vuonna sen kummempaa vaikutusta tässä vaiheessa, mutta Jannu ja Francis olivat poikkeuksia. Etenkin Jannusta tuli vain älyttömän hyvälle tuulelle, sekä esityksestä että itse tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen nöösejä ne on valinnut raatiin/tähtivalmentajiksi. Koko kauden on voinut seurata kuinka epävarmat koltiaiset vilkuilevat toisiaan, uskallanko nyt kääntyä / kääntyykö joku muukin. Ollin on melkein pakko kääntyä jokaisen vähänkin sinnepäin esiintyjän kohdalla, koska häntä ei taas kukaan kokelas halua valmentajaksi.
Aputuomarit vasta nöösejä onkin, jösses. Mira Luoti on ainoa, joka pystyy varmasti antamaankin jotain siinä roolissa, ja hyvä että hän on kaikkein epävarmimman nöösivalmentajan tukena. Mikä se Anna Puun apucoachikin oli, hoki vain "okei" kuin joku rooli päällä oleva teinityttö. Ja Jannika B - ääääh. Nyt meni Tonilta pisteet, kun piti raahata vaimonsa tähänKIN ohjelmaan. Eikä Diandrakaan ole koskaan sanonut missään mitään järkevää, vaan tuntuu jääneen ikuisesti siihen kihertävä, hymyilevä teinityttö -vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on Elsan Rusi "Scared To Be Lonely" kappaleella Annan tiimissä.
Herkkä rauhallinen tulkinta, meni kyllä esityksen aikana tunteisiin... :´ )
Ääni Elsalle, jonka tyylikäs veto ja erityisesti upea ääni vetää vertoja Martin Garrix & Dua Lipan versiolle.
Kuten Redi vedon jälkeen totesi: "Suvereeni veto".
Anna: "Työkalut löytyy vaikka mihin".
Hyviä ja huonoja jatkoon, mutta viimeisin Jannu yllätti Hectorin mandoliinimiehellään. Eleetön laulaja, mutta lauloi luonnollisen rennosti ja oli muutenkin hauska puhemies. Toni Virtanenkin jää Jannun kommenttien varjoon. Mielenkiinnolla jään odottamaan hänen seuraavia lauluja. Yksi suosikeistani, jonka rakas vaimoni nappasi viimeisenä omaan tiimiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ja huonoja jatkoon, mutta viimeisin Jannu yllätti Hectorin mandoliinimiehellään. Eleetön laulaja, mutta lauloi luonnollisen rennosti ja oli muutenkin hauska puhemies. Toni Virtanenkin jää Jannun kommenttien varjoon. Mielenkiinnolla jään odottamaan hänen seuraavia lauluja. Yksi suosikeistani, jonka rakas vaimoni nappasi viimeisenä omaan tiimiinsä.
Toni Wirtanen on vaimosi?
Onpa tylsää, että muilla valmentajilla on 13, mutta Ollilla vain 11 laulajaa. Miksei Ollin tiimiä voinut täyttää niistä Ääni ratkaisee -jaksojen laulajista, joille ei painettu nappia? Aiemmillakin kausilla valmentajat on valinnut tietystä joukosta (tippuneet kilpailijat) haluamansa laulajat, jotta tiimit tulee kaikilla täyteen. Tuo vaihe on kuvattu radiokanavalla. Miksei siis enää?
Miksi valmentajat laittaa Kaksintaisteluun vastakkain mahdollimman samantyyppiset ja samantasoiset laulajat? Jos vastakkain on kaksi huippulaulajaa, jatkoon pääsee heistä vain yksi (mikäli joku ei kaappaa). Kehnotasoisesta taisteluparista jatkaa se kehnoista parempi, joka saattaa silti olla paljon huonotasoisempi kuin se toinen taitavasta taisteluparista joka tippui. Eikö tarkoituksena olisi, että saisi ne tiiminsä parhaimmat laulajat jatkoon? Siksi turhauttavaa, että laitetaan jo tässä vaiheessa hyvät taistelemaan toisiaan vastaan..
Mun molemmat suosikit eli Francis ja Fiona on Annan tiimissä. Lisäksi tykkäsin Elsasta ja eilisestä Jan-Erikistä.
Tosi huono taso
Bändit on kaikki paskoja