Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiatĂ€s nÀÀ nyt ties ettei puhu suomeađ€
SiitÀ, ettei se reagoinut Ollin puheeseen.
aa, mulla meni ohi, kun kattelin luurii. Ja ollille ei kukaan paljoo reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin muut nyökkÀilevÀt eivÀtkÀ nÀytÀ hÀmmentyneilta ja mieti, lopettiko tÀmÀ jo vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin muut nyökkÀilevÀt eivÀtkÀ nÀytÀ hÀmmentyneilta ja mieti, lopettiko tÀmÀ jo vai ei.
Jep. Kiitos ku vastasitđaloin jo miettiĂ€ ettĂ€ taustat on tiedossa ja valinnat etukĂ€teen tehty.
Kuka nuo ÀÀni ratkaisee vaiheeseen asti pÀÀsseet valikoi?
Francis tuli lopussa ja nosti kerralla tÀmÀnvuotisen laulajien tason uuteen ulottuvuuteen: hÀnellÀ on Lahja, jota hÀn jakaa yleisölle laulu ja hetki kerrallaan. TÀstÀ hÀnen matkaansa (aluksi Annan kanssa) on todella, todella mielenkiintoista seurata! SydÀmellisen oloinen aito tyyppikin vielÀ kun on. HÀnen lisÀkseen se espoolainen (?) nuori nainen ja englanniksi laulanut muualta muuttanut n 38-41 v mies: siinÀ on kolmikko, jolle soisi pitkÀn matkan tÀmÀn vuoden kisassa. Francis varmasti kiinnostaa myös kansainvÀlisesti, ja toivon jonkun todella vievÀn viestiÀ hÀnestÀ oikeille tahoille sillÀkin suunnalla.
Francisin ÀÀni oli todella upea.
Mun suosikit tĂ€mĂ€n kauden voittajaksi on Francis ja se Birdyn Skinny Lovea laulanut nuori ja kaunis Fiona KrĂŒger.
ĂrsyttÀÀ tuo Annan teatraalisuus. đĄ â IHHH JA AHHHHHH JA UUUUUUUHHHHH!!!!â
Upea laulaja tuo viimeinen, filippiinilÀinen mies. Taianomainen ÀÀni, kelasin ne hÀnen lauluosuutensa useammankin kerran koska oli vaan pakko kuunnella sitÀ ÀÀntÀ. Uskomaton!
Meni heti fiilis kun tyyppi lauloi Annalle rakkauslaulua ja Anna töksĂ€ytti â Itâs because my pants, right?â. Olipa typerĂ€ kommentti. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olo ettÀ tÀÀ on kÀsikirjoitettua touhua.
Vaikka olihan siitÀ voitu editoida jotain puhetta pois vÀlistÀ. Oon vaan kuullut ihmisten inhoavan jos oletetaan heti ettei puhu kieltÀ.
No sivuseikka kuitenkin. Upeasti lauloi.
UlkonÀön perusteella varmaan arvelivat ettĂ€ viesti menee englanninkielellĂ€ paremmin perille kuin suomen kielellĂ€. Onhan niissĂ€ vĂ€hĂ€n eroa. âLauloit kyllĂ€ upeasti!â Vai â Your voice sounds so amazing, it was awsome!!â
Vierailija kirjoitti:
Olikohan siinÀ voittaja?
Toivon sydĂ€meni pohjasta nĂ€in, upea laulaja!!! đ€
Olli vilkuilee kokoajan kameraan! đ Hei hei Olli, tÀÀllĂ€ me av-mammat kytĂ€tÀÀn! đââïž
Toni Wirtanen on alkanut tÀmÀn ohjelman myötÀ ÀrsyttÀÀ minua, vaiken haluaisi. En vaan kestÀ sen viisastelua...
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200760831_tw.shtml
MiksiköhÀn tuo ElÀmÀ lupaa mulle -kappaleen laulanut Ellinoora (jolle Olli kÀÀntyi ainoana) jÀttÀytyi pois? Eikö halunnut Ollin tiimiin vai koko ohjelmaan ylipÀÀnsÀ? Minusta oli ihan hyvÀ laulaja.
Niin, ja miksei Olli saanut valita tilalle jotain muuta tyyppiÀ ÀÀni ratkaisee -vaiheessa tippuneista? NythÀn ollaan vielÀ alkuvaiheessa, eli olisi hyvin voinut ottaa jonkun mukaan. Sen sijaan Ollin tiimi jÀtettiin vajaaksi, tyhmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200760831_tw.shtml
MiksiköhÀn tuo ElÀmÀ lupaa mulle -kappaleen laulanut Ellinoora (jolle Olli kÀÀntyi ainoana) jÀttÀytyi pois? Eikö halunnut Ollin tiimiin vai koko ohjelmaan ylipÀÀnsÀ? Minusta oli ihan hyvÀ laulaja.
Niin, ja miksei Olli saanut valita tilalle jotain muuta tyyppiÀ ÀÀni ratkaisee -vaiheessa tippuneista? NythÀn ollaan vielÀ alkuvaiheessa, eli olisi hyvin voinut ottaa jonkun mukaan. Sen sijaan Ollin tiimi jÀtettiin vajaaksi, tyhmÀÀ.
Itsekin tykkÀsin Ellinooran laulannasta ja iloisesta habituksesta. Minusta oikein jatkovalmennettuna mahdollisesti jopa tÀhtiainesta.
HÀnhÀn ilmeisesti tekee omaa musiikkia ilman TVOF:iakin. Olisiko saanut suoraan levytyssopimuksen vai saiko vain tarpeekseen kovista kisaus- ja julkisuuspaineista valiten rauhallisemman kehityspolun? Toivottavasti jatkaisi uraansa.
Hyvin alko tÀn illan jakso! TÀÀ on hyvÀ!
Yks mun lempilauluista, hienosti lauloi .
Hyvin tÀÀ lippiskundi lauloi
Jerkka oli Idolsissakin, eikös?
Voi ei, tÀtÀ ei tarviis muiden laulaa.
Poo ja kuminaama taas vauhdissa
Aloin itkemÀÀn vikan esityksen kohdalla kun oli niin hyvÀ. Ja vielÀ niin vaatimattoman oloinen tyyppi. En kestÀ...