Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Francis on kauheen herkkÀ tunneihminen. Miten kestÀÀ pÀÀ jos alkaa oikeesti menestyÀ?
Mietin ihan samaa
Itse olen saanut kuvan, ettÀ hÀn on kypsÀ ihminen, mutta tunteellinen. Luulen kyllÀ hÀnen hyvin selviytyvÀn.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan Anna Puun tissejÀ.
Oot kÀyny Specsaversilla? :-D
Inhoan Sam Smithin ÀÀntÀ, joten mulle Francisin versio oli automaattisesti parempi. Mutta kaiken kaikkiaan hÀn ei ole ylittÀnyt koelauluesitystÀÀn, battle Odeen kanssa pÀÀsi lÀhelle.
Toivon silti, ettÀ hÀn pÀÀsee jatkoon, koska on paaaaljon parempi laulaja kuin Fiona. Jollei mainostauon jÀlkeen tapahdu jotain ihmettÀ, ja Fiona lyö mua ihan ÀllikÀllÀ.
Voi luoja jos Fiona aka kokoajan aivan liian korkealta pÀÀsee finaaliin sen jÀlkeen kun sata kertaa taitavemmat laulajat on tippunut yks toisensa jÀlkeen...
Fiona laulaa varmaan Adelea. Jotenkin nÀytti siltÀ. Toivottavasti.
Toivottavasti joku mies vastapainoisesti lyö vetoa et jos Anna HÀviÀÀ, joutuu esiintyyn tangoissan
Vierailija kirjoitti:
Fiona laulaa varmaan Adelea. Jotenkin nÀytti siltÀ. Toivottavasti.
Adelella on tajuttoman voimakas ÀÀni, joten toivottavasti ei.
Inhoan Johanna Kurkelan laulua muutenkin ja nyt vielÀ tÀÀ.
MÀ jaksan kuunnella Francisilta samanlaisia biisejÀ, hieno laulaja ja symppis olemus! :)
Fiona on epÀvireessÀ kun ...lun kieli
Ei mee kovin hyvin.. harmi. Harjoitus Lenni-Kallen kanssa meni paremmin.
ei tÀÀ Fionan veto nyt oikein mene, nÀytti ja kuulosti aika vÀkinÀiseltÀ.
Nyt Fiona oli huono. Voi helvetti. Oon tykÀnnyt siitÀ tÀhÀn asti.
Fionalla on heikko ja epÀvarma ÀÀni, joka seikkailee missÀ sattuu.
Miten hel... nÀÀ on kaikki joko huonoja ja laimeita đź ?
JÀnnitti ihan hirveÀsti tÀmÀ nuori tyttö.
YllÀttÀvÀn hengetön versio! Ja niinku sanotaan, kenenkÀÀn ei pitÀis laulaa Whitney Houstonia, lisÀisin kaveriks Sam Smithin. Vertailussa ei vaan voi pÀrjÀtÀ