Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Wirtasen lisÀksi hyvÀÀ ja rikasta suomea puhuvat mm. muusikot A. W. YrjÀnÀ ja Jarkko Matikainen. Olisi ilo katsoa ja kuunnella ohjelmaa, jossa olisi tuollainen kolmikko koolla :)
Miksi muuten Olli ei enÀÀ edes yritÀ puhua englantia ulkomaisille laulajille? VielÀ ensimmÀisellÀ kaudellaanhan hÀn sentÀÀn sanoi muutamia lauseita englanniksi. EpÀkohteliasta kilpailijoita kohtaan puhua pelkÀstÀÀn suomea, vaikka Olli kuitenkin osaa englantia jonkin verran.
Kiinaakin mongersi sille yhdelle kiinalaiselle(ko?) suojatilleen. Vai koreaako se oli?
parastuomari kirjoitti:
TykkÀÀn Toni Wirtasesta. Eniten sen tavasta puhua. SillÀ on jotenkin ÀlyÀ ja taito puhua. Huomaan ettÀ alan odottaa aina eniten hÀnen kommentointi vuoroaan kuin ees niitÀ laulukipaleita.
Niin mÀkin rupesin odottamaan aina, ettÀ mitÀ sanottavaa Tonilla on koska hÀn puhuu asiaa eikÀ liibalaabaa niinkuin muut tuomarit.
Tonin mielipiteitĂ€ on mielenkiintoista kuunnella. đđŒ
Kaikki miut oli ettÀ tuu mun tiimiin, sÀ oot just mun tyylinen. Mutta Toni piti erilaisuutta vahvuutena. EttÀ voi mennÀ sellaisenkin joukkueeseen, jolla on erilainen musiikkityyli ja ottaa sen voimavarana itselleen. EttÀ aina ei ole huono asia jos on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sÀvÀytÀ kaksi puuta
Ei, mitÀÀnsanomaton esitys samalla ÀÀnenpainolla alusta loppuun.
Eikö tuo Olli voisi opetella edes yhden lauseparin englanniksi esimerkiksi "Olit mahtava, tule minun tiimini", koska hyvin noloa puhua suomeksi kilpailijalle, joka ei siitÀ ymmÀrrÀ mitÀÀn.
Olen itsekkin surkea englannin kielessÀ, mutta kyllÀ sen verran opetella, ettÀ voi jotakin sanoa kilpailijalle.
mikÀ tuo litteÀ lÀtkÀ virtasen (ja sen laulajan) kaulassa oli?
Tonissa Àrsytti sÀÀntörikkomus, mutta varsinkin se ettÀ en oikeasti usko hÀnen olevan kovin hyvÀ valmentaja. KyllÀhÀn hÀn hehkutti joka mediassa vaimonsa esiintymistÀ siinÀ toisessa esiintymisformaatissa, oli esitykset sitten menneet hyvin taikka huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ihana oli Pauliina. VÀhÀn vielÀ ujo, mutta siitÀ se lÀhtee.
taso laskenut kun lehmÀn hÀtÀ. Tuokin Pauliina vai mikÀ, nuori tyttö jÀnnitti niin ettei sanut laulettua ja Anna Puu otti sen tiimiinsÀ. Hahahahah. Surkeeta!!!
aina snne tulee joku vaalea suomalainen-usein mies jostain maaseudulta laulamaan jotain suomalaista kappaletta, ja nippa nappa osaa sen, ja luulee sillÀ menevÀnsÀ jatkoon tai ties minne kansainvÀlisille areenoille...hahahah
muistakaa rakkaat ettÀ eipÀ tÀÀ voice oo niin vakavaa, viime kauden voittajasta Saijasta ei ole kuulunut mitÀÀn saati sitten sitÀ edeltÀvÀstÀ Suvista. Sen jÀlkeistÀ en muistakaan, joten kertoo varmaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
mikÀ tuo litteÀ lÀtkÀ virtasen (ja sen laulajan) kaulassa oli?
No joku tÀn tyylinen kaulakoru se selvÀstikin oli:
https://luxbox.fi/ck-calvin-klein-kaulakoru-straight-kj0qmp080100
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Olli voisi opetella edes yhden lauseparin englanniksi esimerkiksi "Olit mahtava, tule minun tiimini", koska hyvin noloa puhua suomeksi kilpailijalle, joka ei siitÀ ymmÀrrÀ mitÀÀn.
Olen itsekkin surkea englannin kielessÀ, mutta kyllÀ sen verran opetella, ettÀ voi jotakin sanoa kilpailijalle.
Aika tylsĂ€ tyyppi kun painaa silloin kun joku muukin painaa ja jokaisen valitsemansa laulajan kohdalla sanoisi hĂ€nelle: â You are awesome. Come to my team! Next!â ja antaisi vuoron seuraavalle tuomarille.
Vierailija kirjoitti:
ollin takamuskÀÀntö(tm)
Onneksi oli housut jalassa, ei plumpsahtanut nappi peppuun. đ
âNuori Olliâ oli kyllĂ€ aika hottis! đ€
Vierailija kirjoitti:
Tonissa Àrsytti sÀÀntörikkomus, mutta varsinkin se ettÀ en oikeasti usko hÀnen olevan kovin hyvÀ valmentaja. KyllÀhÀn hÀn hehkutti joka mediassa vaimonsa esiintymistÀ siinÀ toisessa esiintymisformaatissa, oli esitykset sitten menneet hyvin taikka huonosti.
Olisi ollut ihan kohtuullista ettÀ se laulaja olisi lykÀtty tonin tiimiin kun toni kerran pÀÀtti kÀÀntyÀ. Oppisi olemaan kurkkimatta :)
Oli viihdyttÀvÀÀ seurata eilen kun Toni katsoi Voicen 1. jakson uusintaa ja piti samalla 1,5 h:n live-lÀhetystÀ. Sen voi katsoa jÀlkeenpÀinkin TVOF:n FB-sivulta. Tonia kadutti todella paljon, ettei painanut nappia bangladeshlilaiselle Zakirille (?) ja kutsui hÀnet ensi viikolla Logomoon seuraamaan knock out -kuvauksia, haluais paiskata kÀttÀ. Zakir olikin linjoilla, eli kutsu taisi meni perille.
Heh, Tonin teoria Ollin kÀÀntymÀttömyydelle Kaksi puuta laulaneen kuulasÀÀnisen miehen kohdalla oli se, ettÀ Olli saattaa pelÀtÀ nÀiden hyvien miespuolisten iskelmÀlaulajien tulevan hÀnen tontille ja jÀttÀÀ siksi painamatta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti OLLI! Hanki munat ja opettele painamaan ilman muiden tukea. HÀn kÀrkkyy enemmÀn muiden painamista luin laulua
TÀssÀ ohjelmassa huomaa, kuinka epÀmusikaalinen Olli oikeasti on.
HÀnellÀ ei taida olla mitÀÀn koulutusta tai muuta. Jussi oli yössÀkin parempi biisintekijÀ ja laulaja. Ollilla jotakin tuutuu tupakkarullaa tai tai karjutaan kÀnnissÀ biisejÀ. EhkÀ tietÀÀ sen myös itse.En ymmÀrrÀ miks toi Olli otetaan tuonne. Ei ymmÀrrÀ musiikista mitÀÀn, kukaan ei halua sen tiimiin, puhuu junttina suomea vaikka toinen ei sitÀ ymmÀrrÀ ja aina jotenkin saa hÀvetÀ sen juttuja. Aaargh!
ItseÀnikin ÀrsyttÀÀ Ollin suomen puhuminen! Aina puhuu suomea, vaikka toinen olisi Afrikasta. Kilpailijan pitÀÀ sitten vain hymyillÀ Ollille ja arvailla, ettÀ mitÀhÀn se sanoo.
Opettelisi edes jonkun yhden lauseen minkĂ€ aina sanoisi englanniksi jos ei itse kÀÀntynyt. Ei mitÀÀn âsĂ€ olit tosi hyvĂ€, kiitosâ (suomeksi siis)
Arja Koriseva olis ihana!