Poliisi kumppanina
Millainen on poliisi aviomiehenä? seurustelen nyt toista vuotta poliisin kanssa ja välillä hän on kyllä todella epäluuloinen, kyyninen. mietin vain, johtuuko duunista vai tyyppinä kyyninen luonteeltaan. Ei tietenkään myönnä työn vaikuttavan mutta kun näkee kaikenlaista, valehtelua joka puolella, väkivaltaa jne.
En tiedä uskallanko mennä naimisiin kun ja jos tup pahenee.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Poliisien pikkujouluissa aina petetään vaimoa naiskollegan kanssa 😅
Niin totta! Sivusta seuranneena poliisien "kuormastasyömisen" yleisyys on jotain ihan käsittämätöntä. Johtuneeko siitä, että työparin kanssa vietetään niin paljon aikaa, joten aina illanvietoissa vietit pääsevät valloilleen.
Älä ikinä tee sitä virhettä että alat seurustella poliisin kanssa. Turpiin tulee joko heti suhteen alussa tai sitten myöhemmin. Näin on kaikki naiset kertoneet jotka ovat olleet sinisilmäisiä. Rankat työt puretaan kotona muijaan mustelmilla ja tummilla silmillä, ja jos nainen tekee rikosilmoituksen työkaverit hoitavat asiallisesti ilmoituksen silppuriin.
En ikinä! Ainut lajissaan, suurin osa huonolla itsetunnolla varustettuja reppanoita, jotka sitten haalarit päälle pukiessa saa hetken olla joku muu.
Todella kriittisiä, epäluuloisia ihmisiä puvun alla
Myös väkivaltaan taipuvaisia.
Näitä nähneensä ja läheltä.
hahahaha
http://lyli.fi/dennis-pasterstein
Katso minkälaisen roskalehdistön liikennepoliisi on valjastanut markkinointikanavikseen, boikotoikaa täysillä näitä tälläisiä roskalehtiä vaikka ne ovat muutenkin vaikeuksissa corona epidemioitten vaikutuksesta elinkeinotaloudessa. Kuluttajilla on vihdoin järkeä jättää roskalehti paikalleen lehtitelineen hyllylle. Säästöä se on pienikin säästö. Ensin on karsittava kaikki pienemmätkin kulut pois sellaisia ovat tälläisiä roskalehdet joita ei kannata lukea, saman infon saa ilmaiseksi netistä.
https://www.facebook.com/pages/category/Environmental-Service/Iltalehti…
https://www.facebook.com/pages/category/Community/Kuivuneet-painomustee…
Virroilla ainakin eräs korkeassa poliisivirassa oleva henkilö tykkää pahoinpidellä puolisoaan mutta tästä vaietaan koska tekijänä on poliisi. Miettikää mitä kaikkea nämä saavat tehdä ilman seuraamuksia.
voi olla ammattitauti, voi olla persoona
Parikymmentä vuotta naimisissa poliisin kanssa.
Ihan tavallinen heppu. Ei tuo ammattiaan millään lailla esille esim. vapaa-ajalla.
T. Komisario " Palmun" vaimo
Poliisin on helppo stalkata ja vainota kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
No onko teillä lapsia? Koska poliisin kumppanina mietin haluanko tehdä lapsia miehen kanssa joka on itse vaarassa jatkuvasti ja kuten sanoin, epäluuloinen. Minua kohtaan ei mutta muuttuuko sekin kun suhde arkiintuu...
"Itse vaarassa jatkuvasti ja epäluuloinen."
Voin lohduttaa sinua, että jos ihmiselle on sallittu tapahtuvaksi jotakin niin se tapahtuu oli sitten tilanne turvallinen tai vaarallinen.
Toki poliisin työssä on vaara tilanteita paljon mutta silti voi välttyä koko uran aikana esimerkiksi loukkaantumisilta.
Epäluuloisuudessa on se hyvä puoli,että harkitsee asioita ja se on myös viisautta.
Hieman varauksella suhtautuisin. Joukossa on luonnollisesti hyviä tyyppejä. Mutta tietyn tyyppinen k*sipäisyys on yliedustettuna tuossa ammattiryhmässä. Enkä puhu nyt siis poliisin työstä, vaan mitä henkilö on vapaa-ajalla.
Liikennepoliisin musta arki ja harmaa talous tosi hyvä artikkeli kantsii kattoa
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ovat ilmeisesti yliedustettuina perheväkivaltatilanteissa. Jostain näin luin. Liittyneeköhän sellaiseen yleiseen valmiuteen käyttää väkivaltaa ongelmanratkaisukeinona.
Olen jostain tutkimuksesta lukenut samaa. Alkoholin liikakäyttö oli yleistä vapaa-ajalla ja sen seurauksena menneiden työvuorojen kauhut konkretisoituivat fyysisenä väkivaltana puolisoa kohtaan.
Jännällä ammatilla on jännät tekijänsä, hyvässä ja pahassa. Sama koskee palomiehiä ja ensihoitajia.
Erosin juuri yhdestä. Helvetin hankala tyyppi. Ei juonut eikä hakannut mutta väänsi mustaa valkoiseksi jotta olisi aina oikeassa. Täysin kykenemätön näkemään itsessään mitään vikaa. Täysin kykenemätön reflektoimaan omaa toimintaansa ja sen vaikutusta ympäristöön.
En tiedä onko tyypillistä poliisin käytöstä mutta ei kiinnosta kyllä selvittääkään. Poliisit on nyt nähty.
https://poliisi.fi/documents/25235045/25821300/Kiuruvesi1_25.-26.9.2023…
Siis toihan kantaa käsissään omaa päätänsä . Ufomiesten lentävänlautasen SuoPo on sensuroinu paniikin välttämiseksi .
Poliisi mies puolisona, ainakin jaksaa "pamputtaa"
pysykää kaukana paska lakeista ei niitä kannata kumppaneiksi ottaa hakkaa ihimisiä siis ihimisiä poliisi on kasvoton viranomainen eli kattelkaa kunnon kumppani sellainen joka ei oo hullu sekopää täysijärkisiäki ihimisiä on eikä noita poliisi hakkaajia jotka hakkaa esimerkiksi putkassa säilössä olevia suomen väkivaltaisin koneisto on poliisi itse
Sossuna tunnustan tuon kyynisyyden tai kyynistymisen... valitettavasti. Kaikenlaista olen saanut kestää ja nähdä. Poikani heitti, että haluaisi isona poliisiksi. Ajattelin vielä toppuutella. Inhoan myös työtäni ajoittain, mutta teen sitä kuitenkin ehkä mieluummin, kuin olen sairaanhoitaja.