Tunnetko yhtään kaunista ihmistä, jolla olisi pienet silmät?
Minusta ei oikein voi olla kaunis (ainakaan nainen), jos omaa pienet silmät. Pahinta on, jos ripsetkään eivät erotu.
Kommentit (37)
Jos on muuten kauniit piirteet ei se pienisilmäisyys rumenna. Isot mollukkasilmät taas rumentaa. Keskikokoiset on kauneimmat
Tunnen, itseni. Omasta mielestäni minulla on pienet silmät, mutta siitä huolimatta tutut ja tuntemattomat sanovat kauniiksi. Kai se on sitten uskottava.
Krista Pärmäkoski on tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, itseni. Omasta mielestäni minulla on pienet silmät, mutta siitä huolimatta tutut ja tuntemattomat sanovat kauniiksi. Kai se on sitten uskottava.
No sehän on vaan niitten mielipide. Joku toinen voi ajatella, että oot ruma. Kauneus on katsojan silmissä eikä mikään uskon asia.
Ei se silmien koko sitä ratkaise, vaan muoto. Esimerkiksi monella linkitetyllä on pienet, mutta kauniit silmät. Minulla on aivan normaalin kokoiset, mutta todella tylsän/mitäänsanomattoman muotoiset, en näytä ilman meikkiä miltään.
noitahan on vaikka kuinka, silmien muodolla on myös väliä ja värikin korostaa mukavasti, sit vielä ehostukset päälle.
ja mulla on ainakin omasta mielestäni pienet silmät tai sitten keskikokoiset mutta mua pidetään hyvinkin kauniina joten eipä sillä ole väliä
se on se kokonaisuus.
tajusin juuri että tiedän kyllä paljon enemmän sellaisia ei niin viehättävän näköisiä ihmisiä joilla on isot silmät
kirjoittakaa vaikka googlehakuun että small eyes celebrities ja toiseen hakuun big eyes celebrities ja verratkaa vierekkäin
Isoäitini oli pienisilmäinen, mutta uljasryhtinen ja muuten kaunis, iho ja hiukset jne. Häntä pidettiin kylän kaunottarena. Vanhanakin hänessä oli kauneutta, vaikka silmät olivat ihopoimujen peitossa. Kokonaisuus ratkaisee. Ihon kunto on tärkeämpi kuin silmien koko esimerkiksi.
Useilla saamelaisnaisilla on pienet silmät. Ne yhdistettynä korkeisiin poskipäihin tekevät minusta saamelaisnaiset maailman kauneimmiksi naisiksi.
Toi ”turpaan saatu” lookki oli olevinaan tosi sexy miehillä. Kaikki mammat kuolasi Taylor Lautnerin ja sitä ennen Ashton Kutcherin perään, jolla oli silmät lähes ummessa.
Kanhai Jewels is Mumbai based company established in 2001, We are manufacturer and wholesaler of Indian Jewellery and Western trendy jewellery, as well as Exporters of Traditional Indian Jewellery.
<a href=https://www.kanhaijewels.com/>Wholesale Jewellery</a>
Fakta on että pienisilmäisyys rumentaa sekä miestä että naista. Tähän kun vielä lisää ylipainon niin ulkonäköä ei pelasta enää mikään
Vierailija kirjoitti:
Pienisilmäisethän on jo kuvienkin perusteella kauneimpia. Sellaiset isot molluskasilmät on vain oudot. Pienet silmät on viekkaan kissamaiset.
Kissoilla on suuret ja pyöreät silmät. Millään kissalajilla silmät eivät ole pelkät mitättömät viirut
Kyllä. Pienet silmät voi tuikkia ihanasti
Tiedän montakin. Mielestäni suuret silmät eivät ole kauniita, varsinkaan sellaiset, joissa silmäluomi on suuri ja ikäänkuin kuopalla. Sellainen mulkosilmä -efekti.
Pienisilmäisethän on jo kuvienkin perusteella kauneimpia. Sellaiset isot molluskasilmät on vain oudot. Pienet silmät on viekkaan kissamaiset.