Tunteiden tunnustaminen kännissä, kieltäminen selvinpäin?
Kyseessä läheinen tuttu, avautui tunteistaan humalassa, sanotaan ettei tullut ihan yllätyksenä.
Sitten myöhemmin perui kaikki, en tiedä miksi.
Miksi kukaan tekisi tuollaista läheiselleen? Ja tunnustajana nainen
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne positiivisia vai negatiivisia tunteita.
Positiivisia tunteita eli ihastumista/rakastumista.
Oletko itse mies vai nainen? Tunnustajaa hävettää, yrittää pelastaa kasvonsa. Eikä ne kännitunnustuksetkaan ole aina sitä, mitä todellisuudessa tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse mies vai nainen? Tunnustajaa hävettää, yrittää pelastaa kasvonsa. Eikä ne kännitunnustuksetkaan ole aina sitä, mitä todellisuudessa tunnetaan.
Niimpä. Olen nainen myös. Eihän se aina totta olekaan, mutta miksi sanoisi tuollaista naiselle jos ei mitään sellaista tunne? :O
Eikö kellään muulla oo käynyt näin, joko et itse olis puhunut typeriä tai joku muu olis sulle?
Känniset toiveet. Haluaa vain vaihteluseksiä.
Tuskin on vakavasta kyse.
Oletko itse kiinnostunut hänestä? Oletteko lesboja tai biseksuaaleja eli onko teoreettisesti mahdollista, että kiinnostus olisi molemminpuoleista? Oletteko varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kiinnostunut hänestä? Oletteko lesboja tai biseksuaaleja eli onko teoreettisesti mahdollista, että kiinnostus olisi molemminpuoleista? Oletteko varattuja?
Minä olen bi, hän ainakin olevinaan hetero.
En tajua miksi puhua tuollaisia jos mitään tunteita ei ole, loukkaahan tuo jos valehtelee...
ap
Vierailija kirjoitti:
Känniset toiveet. Haluaa vain vaihteluseksiä.
Tuskin on vakavasta kyse.
Mitään seksiä ei ole harrastettu. Kyse ei siitä.
Kännissä ei ihan selvin ajatella ja toimita. Voi olla hetken hurmoksissa eikä käyttäydy normisti. Tähän myös vaikuttaa kuinka kännissä on. Jos lähes sammumispisteessä niin ei kannata antaa painoarvoa.
Ei se ole valehtelua, viina on jännä aine ja saa sanomaan ja tekemään asioita, joita ei oikeasti tarkoita. Mutta todennäköisesti tuttusi vain häpeää ja siksi kieltää tunteet. Jos haluat hänestä seurustelukumppanin tms., niin yritä lähestyä asiaa jotenkin hienovaraisesti, ettei hänen tarvitse pelätä torjutuksi tulemista. Jos olette varattuja, niin kannattaa unohtaa koko juttu. Ei tuohon mitään sen syvempää mystiikkaa liity.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole valehtelua, viina on jännä aine ja saa sanomaan ja tekemään asioita, joita ei oikeasti tarkoita. Mutta todennäköisesti tuttusi vain häpeää ja siksi kieltää tunteet. Jos haluat hänestä seurustelukumppanin tms., niin yritä lähestyä asiaa jotenkin hienovaraisesti, ettei hänen tarvitse pelätä torjutuksi tulemista. Jos olette varattuja, niin kannattaa unohtaa koko juttu. Ei tuohon mitään sen syvempää mystiikkaa liity.
Minä olen samaa mieltä. Mutta silti, en tee asialle mitään kun ei selvinpäin asiaa pysty tunnustamaan. Ystävänä olen hurjan pettynyt, että puhuu noin ja leikkii tunteillani edes humalassa. Itse en ole KOSKAAN, kertonut kiinnostuksestani jollekin ystävälleni, jota kohtaan sitä ei ole ollut. Siksi on vaikea uskoa asiaa...
ap
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ei ihan selvin ajatella ja toimita. Voi olla hetken hurmoksissa eikä käyttäydy normisti. Tähän myös vaikuttaa kuinka kännissä on. Jos lähes sammumispisteessä niin ei kannata antaa painoarvoa.
Oli toki juonut, mutta selkeästi vähemmän kuin minä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaa mieltä. Mutta silti, en tee asialle mitään kun ei selvinpäin asiaa pysty tunnustamaan. Ystävänä olen hurjan pettynyt, että puhuu noin ja leikkii tunteillani edes humalassa. Itse en ole KOSKAAN, kertonut kiinnostuksestani jollekin ystävälleni, jota kohtaan sitä ei ole ollut. Siksi on vaikea uskoa asiaa...
ap
Vaikuttaisi sille että helpompi olisi sanoa suoraan että vihaat häntä tuon teon takia ja katkaiset siitä syystä ystävyytenne ikuiseksi ajaksi. Ei ihminen oikein muuten tuollaiseen sävyyn kirjoittaisi tapahtumasta ellei ole draamaqueen.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Vaikuttaisi sille että helpompi olisi sanoa suoraan että vihaat häntä tuon teon takia ja katkaiset siitä syystä ystävyytenne ikuiseksi ajaksi. Ei ihminen oikein muuten tuollaiseen sävyyn kirjoittaisi tapahtumasta ellei ole draamaqueen.
T: Mies
Jaa että pitäisi olla tyytyväinen että sai tuollaisia valheita päin naamaa? Ei se ole draamailua, se on luottamuksen menetys. Mutta en minä välejä katkaise.
ap
Mun mielestä on kaikkea muuta kuin draamallista, jos uskoo jonkun tutun tunnustuksen kännissä ja pettyy jos se perutaan.
Kyllä sieltä humalaisen suusta usein jotain totuutta tulee, ja tässä nyt ei ollu kai kyse punkkaan pääsystä!
Täällä jotain samansuuntaista. Olen mies ja kyse on eräästä naisesta. Ollaan paljon tekemisissä ja muutenkin läheisiä, sinkkuja molemmat. Juoneena välillä lähestyy ja puhuu tunteistaan mua kohtaan, halailee, tulee ihan viereen istumaan ja on me pussailtukin ja nukuttu vierekkäin. Mutta ei seksiä. Ei ole kieltänytkään asiaa selvinpäin mutta on todella hillitty ja hiljainen asiasta. Ollaan puhuttu siitä kyllä, mun aloitteesta, itse ei ala puhumaan. Kyse ei ole vain yhdestä kerrasta vaan useammasta. On jopa puhunut halusta olla mun kanssa.
Mä kyllä tykkään hänestä paljon ja onhan mullakin tunteita häntä kohtaan mutta olen todella varauksellinen koska puhuu ja käyttäytyy niin vain humalassa ja on hänellä muitakin ollut, tiedän sen koska ollaan kavereita ja puhutaan niistä.
Hankalia nää. En oikein tiedä mitä ajatella.
Oliko ne positiivisia vai negatiivisia tunteita.