Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että mä oon tyytyväinen lastemme päiväkotiin! Tekevät kaikkea kivaa (esim. käyvät

Vierailija
13.04.2006 |

uimakoulussa, hiihtämässä, luistelemassa, virpomassa, konserteissa, jne), laulavat ja askartelevat paljon ja käyvät esiintymässä myös lähitienoon vanhainkodeissa. Aivan ihan henkilökunta ja paljon hoitajia. Tänäänkin saivat kotiin lähtiessään ottaa mukaan kauniisti tehdyn rairuohoasetelman ja pupukoristeen ja päiväkodin johtaja jakoi vielä korista suklaamunat jokaiselle lähtiäisiksi :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen aloitti päiväkotiuransa samassa päiväkodissa kohta 10 vuotta sitten ja montakaan negatiivista asiaa ei ole näinä vuosina tullut vastaan.

Vierailija
2/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kohdellaan niin yksilöinä kuin se isossa ryhmässä on mahdollista. Joka päivä on ohjattua toimintaa mutta myös vapaata leikkiä. Lapseni on kehittynyt paljon, tullut uteliaaksi maailmaa ja sen ilmiöitä kohtaan, osaa olla ryhmän jäsen ja iloitsee onnistumisistaan realistisesti.

Saan raportin lähes joka päivästä, kun vaan kysyn sitä.

Voin olla varma, että on ollut monipuolista ruokaa ja lepohetkikin on järjestetty. Jos minulla on jotain huomauttamista, teen sen rakentavassa hengessä enkä syyllistäen.

Työntekijät tekevät työtänsä sydämellään, vaikka se onkin älyttömän raskas ammatti mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kyllä kaikkea tuollaista