proteiinipirtelöistä apu imettäjän painonlaskuun?
liialliseen painonlaskuun siis. oon imettänyt esikoistani pian sen vuoden ja urakan loppu jo häämöttelee mutta nyt mua tosissaan alkaa nyppiä tää kamala laihtuminen. ihan sama mitä syön ja kuinka paljon niin laihdun vaan. vaikka ihan totta puhuen en aina kerkeä enkä varmaan tajua syödä ihan kunnolla kun on tuota käsityötä muutenkin.
no joo, tuli kummiskin mieleen (kun juttelin veljeni kanssa hänen treeniohjelmastaan ja ruokavaliostaan) että mitäs jos hankkisin semmoisia proteiinipirtelövalmisteita (tai jotain. mitä niitä nyt on) ja niitä nappailisin, niin lähtisiköhän paino tästä nousemaan? kaipaan siis ihan läskiä, en mitään lihasta tms. vaikkei mulla kai sitäkään ole liikaa.
Myös pähkinöillä, runsailla, rasvaisilla salaatinkastikkeilla, öljylorautuksilla ja muulla sellaisella ohessa syötävällä saa ravinnon energiamäärää nostettua ilman, että ruuan määrää täytyy kovasti kasvattaa. Tietysti jos syömäsi ruuan määräkin on vähäinen, kannattaisi ehkä seurailla sitä ja yrittää ottaa vaikka yksi lisäateria päivään.