Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö miehelle kuka tahansa nainen fyysiseen läheisyyteen..

Vierailija
04.01.2018 |

..Kunhan on normaalipainoinen ja ns siedettävän näköinen? Jos ei muuta saa?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma juttu, että jos nainen on kaunis, niin ei lähestytä. Ihan tavalliset miehet eivät lähesty. Itsellä oli juuri tuo sama, kun olin nuorempi. Olin kaunis, tiesin sen mutten ylpeillyt asialla. Tavalliset miehet pelästyivät ja hävisivät jonnekin. 

MInulle olisi kelvannut kyllä aivan tavallisen näköinenkin, kunhan olisi ollut kunnollinen muuten.

Miehet pelästyvät (liian) kauniita naisia ja lähestyvät mieluummin tavallisen näköisiä. Mukavan ja kiltin näköiset on turvallisimpia tapauksia.

Kaunottaren iskeminen vaatii hyvää pokkaa ja itsetuntoa, sekä tietysti miellyttävää ulkonäköä myös mieheltä. Jos onnistuu saamaan kauniin naisen, voi edelleen kokea epävarmuutta, jos ei usko olevansa itse yhtä hyvä saalis, ja lisäksi muiden miesten tyttöystävälle osoittama huomio voi olla joillekin liikaa.

Vierailija
122/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko alkaa olla siinä rajoilla, toisaalta siinä on kyllä aika kinky sivujuonne. Amerikassa kuulemma oma äiti on ihan tyypillinen partneri, siellä joka toinen on tiemmä "motherf***er".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sisko alkaa olla siinä rajoilla, toisaalta siinä on kyllä aika kinky sivujuonne. Amerikassa kuulemma oma äiti on ihan tyypillinen partneri, siellä joka toinen on tiemmä "motherf***er".

No hyi......

Vierailija
124/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi......

Ei se motherf... ihan tuota tarkoita.

Vierailija
125/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei tarvitse enää kenenkään miehen tyytyä. Miehet saa ottaa rauhassa sen kauniimman naisen. Satsaan täysillä omaan mukavuuteeni ja ympäröin itseni kaikella kalliilla ja kauniilla, asunnoilla ja autoilla.

Vierailija
126/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..Kunhan on normaalipainoinen ja ns siedettävän näköinen? Jos ei muuta saa?

Kuka tahansa ei todellakaan ole normaalipainoinen ja ns siedettävän näköinen. Tuo rajaa pois aika suuren osan naisista joita valtaosalla miehistä ei muutenkaan ole jonoksi asti.

Vierailija
127/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi......

Ei se motherf... ihan tuota tarkoita.

Vaan mitä? Siis sananmukaiselta etymologialtaan.

Jokainen isähän on englanninkielisessä maailmassa motherfu**er. Ainakin, jos on suhteessa samaan naiseen myös synnytyksen jälkeen. Tai jos on yhdynnässä synnyttäneen naisen kanssa.

Vierailija
128/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on arvioitu 9,5 tai 10- tason naiseksi. Tämän sanoin mies, jolla on ennen ollut täyden kympin naisia. Itse arvioisin tuon miehen kuutoseksi. :D

Vierailija
129/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy kukaan. En voi sietää fyysistä läheisyyttä.

Etkö edes vilpitöntä ja pyyteetöntä halausta?

Vierailija
130/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Harva mies pääsee valitsemaan mieleistään. Kyllä useimmat miehet ottavat sen mitä saavat.

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin en itsekään olisi koskaan nuorena saanut pakkeja (160/52, pitkät hiukset, normaalit kasvonpiirteet). Kuitenkin olen saanut niitä lukemattomia.

Sinä et lähestynytkään niitä useimpia miehiä, vaan vain miesten parhaimmistoa kuten muutkin naiset.

Eli möhömahainen, töpselikärsäinen, pallinaamainen ja huonotapainen rockabilly-tyyliin pukeutuva juntti on miesten parhaimmistoa? Kyllä, olin jostakin ihmeen käsittämättömästä syystä kiinnostunut tuollaisesta miehestä, ja päätin lähestyä häntä. No mikä oli lopputulos? Sain pakit. Syyksi mies sanoi, ettei muka etsi suhdetta. Paskanmarjat! Mies sanoi epäsuorasti, että olen liian ruma hänelle suhteeseen. Mies ei todellakaan ollut priimaa itsekään, joten turha vängätä vastaan tästä asiasta. Monilla miehillä on aivan liian suuret kuvitelmat omasta viehätysvoimastaan.

Pari päivää sitten minua lähestyi netissä 59-vuotias papparainen (olen itse 24-vuotias nainen), ja sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Tiedusteli, että mitä ajattelen suuresta ikäerosta parisuhteessa. Vastasin hänelle että en seurustelisi miehen kanssa, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni tai vaikka isoisäni. No siitäkös hän nokkiinsa otti, ei millään tuntunut hyväksyvän kielteistä vastausta. Alkoi inttämään että mikä isossa ikäerossa muka on vialla, ja suorastaan vaati minulta perusteluja asiaan. Hän oli todella järkyttynyt, että 24-vuotias nuori nainen ei syty hänen ikäisistään miehistä. Voi luoja sentään, en tiedä pitäisikö tässä itkeä vaiko nauraa. Herätkää sieltä pilvilinnoistanne!

Vierailija
131/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Seksissä rima on tietysti paljon alempana. Ja on pakko ollakin jos seksiä haluaa, koska ellet itse laske rimaa, joku muu laskee.

Aina löytyy ysin komistus jolle tavisnainen käy mm. seuraavista syistä:

- hottiksilta on vaikeampaa saada, jolloin mies joutuu kärvistelemään puutteessa

- hottiksella on niin paljon kysyntää että mies joutuu mukautumaan tämän aikatauluihin ja mahdollisiin oikkuihin

- hottiksesta on kova kilpailu, mies joutuu jatkuvasti olemaan varpaisillaan ja ehkä jopa puolustamaan valloitustaan

- hottis ei suostu miehen toiveisiin (anaaliseksi, ym)

Kun sitten tavisnaiselle löytyy ysin komistus fuckbuddyksi, tavismiehelle jää kaksi vaihtoehtoa: otat mitä on saatavilla, tai et saa mitään.

Naiset eivät laske rimaa. Ysin hottis hankkii mieluummin dildon kuin tavismiehen fuckbuddyksi.

Minä olen se ysin nainen, jota seiskan miehet lähestyvät. En ole todellakaan kelpuuttanut heitä. Mutta jostain syystä ysin miehet eivät lähesty minua. Ehkä he kuvittelevat saavansa kympin naisen.

Tai sitten:

- kuvittelet olevasi ysin nainen

- kuvittelet ysin miehet seiskan miehiksi

Miten perustelet olevasi ysin nainen? Ikä? Ulkonäkö?

Tämä on aika tavallista. Naiset rankkaavat yleensä miesten ulkonäköä aika pahasti alakanttiin. Eikö joskus ollut joku tutkimuskin, jonka mukaan 80% miehistä oli naisten mielestä keskivertoa rumempia. 

Eli nyt tämä teidän tasolässytys menee jo siihen, että vain miehet osaavat määrittää sen tason? :D

Miten vedät tuollaisen johtopäätöksen lukemastasi kirjoituksesta? Siinä todetaan, että naiset arvioivat miehen ulkonäköä heikommaksi kuin se todellisuudessa on. Eli naiset eivät tuon mukaan tiedä miltä näyttää keskivertomies.

Kuka sen määrittelee millainen on keskivertomies? Miehetkö? Jos naisten mielipiteellä ei kerran ole väliä.

Vain naisten mielipiteellä on merkitystä, sillä kysyntä määrittelee tuotteen arvon ja kuinka haluttu se on. Lassukat eivät voi määritellä naisten puolesta onko joku mies haluttu vai tai komea vai ei. Sen määrittelevät markkinat eli naiset. Jos naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia, niin näin se sitten on. Ei ole olemassa mitään objektiivista tahoa, joka tekisi asiasta jonkilaisen virallisen arvion.

Vierailija
132/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kylmänä talvena on asunto viileänä niin kyllähän iso tyttö vieressä lämmittää paremmin kuin joku laiheliini huonolla verenkierrolla. Toiset haluaa missin, itselle kelpaa hyvin pullukkakin. Sitä sitten kun sopivasti kehuu niin kyllä maksaa takaisin vink vink

Vierailija
133/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma juttu, että jos nainen on kaunis, niin ei lähestytä. Ihan tavalliset miehet eivät lähesty. Itsellä oli juuri tuo sama, kun olin nuorempi. Olin kaunis, tiesin sen mutten ylpeillyt asialla. Tavalliset miehet pelästyivät ja hävisivät jonnekin. 

MInulle olisi kelvannut kyllä aivan tavallisen näköinenkin, kunhan olisi ollut kunnollinen muuten.

Miehet pelästyvät (liian) kauniita naisia ja lähestyvät mieluummin tavallisen näköisiä. Mukavan ja kiltin näköiset on turvallisimpia tapauksia.

Kaunottaren iskeminen vaatii hyvää pokkaa ja itsetuntoa, sekä tietysti miellyttävää ulkonäköä myös mieheltä. Jos onnistuu saamaan kauniin naisen, voi edelleen kokea epävarmuutta, jos ei usko olevansa itse yhtä hyvä saalis, ja lisäksi muiden miesten tyttöystävälle osoittama huomio voi olla joillekin liikaa.

Kid Creole lauloi aikoinaan "If you wanna be happy for the rest of your life, dont take a pretty  woman your wife"

Vierailija
134/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Seksissä rima on tietysti paljon alempana. Ja on pakko ollakin jos seksiä haluaa, koska ellet itse laske rimaa, joku muu laskee.

- hottiksilta on vaikeampaa saada, jolloin mies joutuu kärvistelemään puutteessa

- hottiksella on niin paljon kysyntää että mies joutuu mukautumaan tämän aikatauluihin ja mahdollisiin oikkuihin

- hottiksesta on kova kilpailu, mies joutuu jatkuvasti olemaan varpaisillaan ja ehkä jopa puolustamaan valloitustaan

Kun sitten tavisnaiselle löytyy ysin komistus fuckbuddyksi, tavismiehelle jää kaksi vaihtoehtoa: otat mitä on saatavilla, tai et saa mitään.

Naiset eivät laske rimaa. Ysin hottis hankkii mieluummin dildon kuin tavismiehen fuckbuddyksi.

Minä olen se ysin nainen, jota seiskan miehet lähestyvät. En ole todellakaan kelpuuttanut heitä. Mutta jostain syystä ysin miehet eivät lähesty minua. Ehkä he kuvittelevat saavansa kympin naisen.

Ei taso toimi noin. Yksittäistapaukset ovat aina erikseen, mutta jos säännönmukaisesti nainen ei saa tavoittelemiaan miehiä, niin miesten taso on keskimäärin korkeampi. Sitähän se taso tarkoittaa.

Tasoteorian kutsuminen teoriaksi on sikäli älytöntä, että kyseessä on yksinkertainen havainto kysynnän ja tarjonnan laista. Ihmisissä on tiettyjä ominaisuuksia, joita pidetään yleisesti haluttavampina kuin toisia ominaisuuksia (ts. yli puolet valitsee vaikkapa rikkaamman kahdesta miehestä. Siitä seuraa, että jotkut ihmisistä ovat yleisesti haluttavampia kuin toiset. Nyt kun ihmissuhteissa ei vaihdeta rahaa, niin maksuvälineenä on jokainen ihminen itse (saat toisen, annat itsesi vastineeksi). Siksi päädytään tilanteeseen, jossa kunkin taso (yleinen haluttavuus) määräytyy sen mukaan, minkä tasoisia (kuinka yleisesti haluttavia) ihmisiä hän saa kumppanikseen.

Tilanne on täysin analoginen esimerkiksi asuntoihin. Ullanlinnan kämppä maksaa mansikoita, Kontulan kämppä ei paljon mitään. Miksi? Viime kädessä sen takia, että ihmiset haluavat Ullanlinnaan sen statuksen, keskustan läheisyyden, meren tai minkä lie takia. Eli Ullanlinnan taso on merkittävästi korkeampi. Tämä siitä huolimatta, että saattaa olla yksittäisiä ihmisiä, jotka aidosti mieluummin asuvat Kontulassa.

Tietysti joku voi turhaan yrittää myydä Kontulan kämppää samaan hintaan kuin ullanlinnalaiset kämpät. Todistaako se, että Kontulan taso on sama kuin Ullanlinnan? Ei tietenkään. Se todistaa, että Kontulan myyjä ei ymmärrä tasoja.

Lainaamani kirjoittaja on kuin kontulalainen myyjä.

Kummasti tämä kuitenkin aina unohtuu, kun miehistä on kyse. Kun mies valittaa, että netissä tai tinderissä hän saa viestejä vain rumilta, lihavilta ja/tai yh-naisilta, niin palstamiehet eivät vedä siitä sitä johtopäätöstä, että hän on ymmärtänyt oman tasonsa väärin. Ei, heidän mielestään edelleen väärässä ovat ne naiset, jotka häntä lähestyvät tai pikemminkin jotka hänelle eivät vastaa. Vaikka yhtä lailla siinä yritetään kaupata Kontulan yksiötä Ullanlinnan hinnalla.

Nuo miehet ovat usein oikeassa. Nuo naiset ovat tasoltaan heitä alempana, mutta koska naisille on ylipäänsä enemmän kysyntää kuin miehille, niin siksi heidän täytyy tyytyä rumempiin naisiin kuin heidän oma tasonsa on. Livenä tämä ei ole niin selkeää, mutta Tinderissä on, koska siellä miehiä on paljon naisia enemmän ja miehet painavat paljon löyhemmin sydäntä. Siten naisille tulee ainakin näennäinen mahdollisuus paljon komeampiin miehiin, jolloin heitä ei kiinnosta vähemmän komeat. Silloin miehet saavat lähinnä rumia pareja ja naiset turhautuvat, kun pareja tulee, mutta se ei johda mihinkään tai korkeintaan seksiin, koska mies käy nappaamassa pois todella helpon naisen.

Niin ja se, että miehet ovat kiimaisia ja haluavat vain harrastaa seksiä, ei nosta naisen ulkonäöllistä tasoa yhtään mihinkään. Ei myöskään tasoa parisuhdetta ajatellen. Ei ihmisen ulkonäöllinen taso ole niin yksinkertainen asia, että sitä voisi mitata sillä, että kuinka kauniita ja komeita ihmisiä saa sänkyynsä. Etenkään jos verrataan eri sukupuolen edustajia keskenään. Mies valitsee joskus sen rumemmankin, koska he ovat yleensä helppoja ja ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän väliä kun nainen on pylly pystyssä sängyllä. Siinä asennossa käytännössä jokainen hoikka nainen näyttää hyvältä. 

Vierailija
135/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteeseen riittää jopa lapset, kehitysvammaiset ja kuolleet.

Vierailija
136/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Harva mies pääsee valitsemaan mieleistään. Kyllä useimmat miehet ottavat sen mitä saavat.

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin en itsekään olisi koskaan nuorena saanut pakkeja (160/52, pitkät hiukset, normaalit kasvonpiirteet). Kuitenkin olen saanut niitä lukemattomia.

Sinä et lähestynytkään niitä useimpia miehiä, vaan vain miesten parhaimmistoa kuten muutkin naiset.

Eli möhömahainen, töpselikärsäinen, pallinaamainen ja huonotapainen rockabilly-tyyliin pukeutuva juntti on miesten parhaimmistoa? Kyllä, olin jostakin ihmeen käsittämättömästä syystä kiinnostunut tuollaisesta miehestä, ja päätin lähestyä häntä. No mikä oli lopputulos? Sain pakit. Syyksi mies sanoi, ettei muka etsi suhdetta. Paskanmarjat! Mies sanoi epäsuorasti, että olen liian ruma hänelle suhteeseen. Mies ei todellakaan ollut priimaa itsekään, joten turha vängätä vastaan tästä asiasta. Monilla miehillä on aivan liian suuret kuvitelmat omasta viehätysvoimastaan.

Pari päivää sitten minua lähestyi netissä 59-vuotias papparainen (olen itse 24-vuotias nainen), ja sanoi olevansa kiinnostunut minusta. Tiedusteli, että mitä ajattelen suuresta ikäerosta parisuhteessa. Vastasin hänelle että en seurustelisi miehen kanssa, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni tai vaikka isoisäni. No siitäkös hän nokkiinsa otti, ei millään tuntunut hyväksyvän kielteistä vastausta. Alkoi inttämään että mikä isossa ikäerossa muka on vialla, ja suorastaan vaati minulta perusteluja asiaan. Hän oli todella järkyttynyt, että 24-vuotias nuori nainen ei syty hänen ikäisistään miehistä. Voi luoja sentään, en tiedä pitäisikö tässä itkeä vaiko nauraa. Herätkää sieltä pilvilinnoistanne!

Varmasti sinua vielä toisenkin kerran joku "hiukan vanhempi mies" lähestyy. Muista myös lisätä vastaukseesi, että ikäero ihan jees, jos mies on nuorempi.

Vierailija
137/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Ei taso toimi noin. Yksittäistapaukset ovat aina erikseen, mutta jos säännönmukaisesti nainen ei saa tavoittelemiaan miehiä, niin miesten taso on keskimäärin korkeampi. Sitähän se taso tarkoittaa.

Tasoteorian kutsuminen teoriaksi on sikäli älytöntä, että kyseessä on yksinkertainen havainto kysynnän ja tarjonnan laista. Ihmisissä on tiettyjä ominaisuuksia, joita pidetään yleisesti haluttavampina kuin toisia ominaisuuksia (ts. yli puolet valitsee vaikkapa rikkaamman kahdesta miehestä. Siitä seuraa, että jotkut ihmisistä ovat yleisesti haluttavampia kuin toiset. Nyt kun ihmissuhteissa ei vaihdeta rahaa, niin maksuvälineenä on jokainen ihminen itse (saat toisen, annat itsesi vastineeksi). Siksi päädytään tilanteeseen, jossa kunkin taso (yleinen haluttavuus) määräytyy sen mukaan, minkä tasoisia (kuinka yleisesti haluttavia) ihmisiä hän saa kumppanikseen.

Tilanne on täysin analoginen esimerkiksi asuntoihin. Ullanlinnan kämppä maksaa mansikoita, Kontulan kämppä ei paljon mitään. Miksi? Viime kädessä sen takia, että ihmiset haluavat Ullanlinnaan sen statuksen, keskustan läheisyyden, meren tai minkä lie takia. Eli Ullanlinnan taso on merkittävästi korkeampi. Tämä siitä huolimatta, että saattaa olla yksittäisiä ihmisiä, jotka aidosti mieluummin asuvat Kontulassa.

Tietysti joku voi turhaan yrittää myydä Kontulan kämppää samaan hintaan kuin ullanlinnalaiset kämpät. Todistaako se, että Kontulan taso on sama kuin Ullanlinnan? Ei tietenkään. Se todistaa, että Kontulan myyjä ei ymmärrä tasoja.

Lainaamani kirjoittaja on kuin kontulalainen myyjä.

Kummasti tämä kuitenkin aina unohtuu, kun miehistä on kyse. Kun mies valittaa, että netissä tai tinderissä hän saa viestejä vain rumilta, lihavilta ja/tai yh-naisilta, niin palstamiehet eivät vedä siitä sitä johtopäätöstä, että hän on ymmärtänyt oman tasonsa väärin. Ei, heidän mielestään edelleen väärässä ovat ne naiset, jotka häntä lähestyvät tai pikemminkin jotka hänelle eivät vastaa. Vaikka yhtä lailla siinä yritetään kaupata Kontulan yksiötä Ullanlinnan hinnalla.

Nuo miehet ovat usein oikeassa. Nuo naiset ovat tasoltaan heitä alempana, mutta koska naisille on ylipäänsä enemmän kysyntää kuin miehille, niin siksi heidän täytyy tyytyä rumempiin naisiin kuin heidän oma tasonsa on. Livenä tämä ei ole niin selkeää, mutta Tinderissä on, koska siellä miehiä on paljon naisia enemmän ja miehet painavat paljon löyhemmin sydäntä. Siten naisille tulee ainakin näennäinen mahdollisuus paljon komeampiin miehiin, jolloin heitä ei kiinnosta vähemmän komeat. Silloin miehet saavat lähinnä rumia pareja ja naiset turhautuvat, kun pareja tulee, mutta se ei johda mihinkään tai korkeintaan seksiin, koska mies käy nappaamassa pois todella helpon naisen.

Niin ja se, että miehet ovat kiimaisia ja haluavat vain harrastaa seksiä, ei nosta naisen ulkonäöllistä tasoa yhtään mihinkään. Ei myöskään tasoa parisuhdetta ajatellen. Ei ihmisen ulkonäöllinen taso ole niin yksinkertainen asia, että sitä voisi mitata sillä, että kuinka kauniita ja komeita ihmisiä saa sänkyynsä. Etenkään jos verrataan eri sukupuolen edustajia keskenään. Mies valitsee joskus sen rumemmankin, koska he ovat yleensä helppoja ja ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika vähän väliä kun nainen on pylly pystyssä sängyllä. Siinä asennossa käytännössä jokainen hoikka nainen näyttää hyvältä. 

Jos tasoteorian termeillä halutaan puhua, niin mies, jota lähestyvät vain kuutosen naiset, on kuutonen eikä se siitä millään selittelyllä muuksi muutu. Ei se mies voi itse päättää olevansa kasi, kyllä se taso määrittyy sen mukaan millaiset naiset kiinnostuvat.

Jos tason saa määrittää itse, niin miksi kukaan olisi alempi kuin kymppi.

(Ja todellisuudessa pyyhin ko. teorialla takalistoni.)

Vierailija
138/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ihan oikein pelästyvät? Eiköhän kyse ole siitä, ettei liian kaunista kannata edes yrittää, jos yhtään haluaa säästää hermojaan ja aikaa. En minäkään pelästy nähdessäni autokaupassa 200 000 € Ferrarin, kunhan olen vain realisti sen suhteen, mitä on mahdollista saada, joten en käy edes kysymässä myyjän yhteystietoja.

Vierailija
139/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle käy, kenelle ei, eli voi olla että käy, mutta ihan yhtä hyvin voi olla ettei käykään.

Vierailija
140/162 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy. Miehen ei tarvitse lainkaan välittää, että on tutustunut kyseiseen naiseen, eikä oikeasti välittää tästä. Miehet on paskasikoja.

Se, että joku mies poistatti tämän kommentin todistaa, että se piti paikkaansa.

Jos on kyse vain fyysisestä läheisyydestä, miksi pitäisikään tutustua tai välittää sen kummemmin? Ei se ole mitään paskuutta, älkää sekoittako asioita.