Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö miehelle kuka tahansa nainen fyysiseen läheisyyteen..

Vierailija
04.01.2018 |

..Kunhan on normaalipainoinen ja ns siedettävän näköinen? Jos ei muuta saa?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harva mies pääsee valitsemaan mieleistään. Kyllä useimmat miehet ottavat sen mitä saavat.

Vierailija
2/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihmisiä. Mietipä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä se vaikuttaa. Muutenkin aika vietävissä, varsinkin jos ovat loukkaantuneita, vasta eronneita tai muuten sekaisin tunteidensa kanssa.

Vierailija
4/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö ole miehille niin tärkeää kuin naisille. Suurempi miinus on nalkuttaminen. Sitä ei jaksa kauaa kuunnella

Vierailija
5/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy.

Vierailija
6/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paitsi jos olet kaunis,silloin kukaan ei halua,lähinnä suuttuvat jos olet kiinnostunut.

Vierailija
7/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Harva mies pääsee valitsemaan mieleistään. Kyllä useimmat miehet ottavat sen mitä saavat.

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin en itsekään olisi koskaan nuorena saanut pakkeja (160/52, pitkät hiukset, normaalit kasvonpiirteet). Kuitenkin olen saanut niitä lukemattomia.

Vierailija
8/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin naiselle käy kuka tahansa ikäloppu, vittumainen, väkivaltainen ja fyysisesti epämiellyttävä rupikonna, kunhan tämä on varakas ja valmis kustantamaan lokkeilun matkoineen yms.

Vierailija
9/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin en itsekään olisi koskaan nuorena saanut pakkeja (160/52, pitkät hiukset, normaalit kasvonpiirteet). Kuitenkin olen saanut niitä lukemattomia.

Sinä et lähestynytkään niitä useimpia miehiä, vaan vain miesten parhaimmistoa kuten muutkin naiset.

Vierailija
10/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "fyysinen läheisyys" tarkoittaa?

Vierailija
11/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän naisellekin, jos ei muuta saa ja on siedettävän näköinen.

Vierailija
12/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mieskään pystyy olemaan pitkään tekemisissä nalkuttavan vittupään kanssa vaikka läheisyyttä saisikin.

Vierailija
13/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et lähestynytkään niitä useimpia miehiä, vaan vain miesten parhaimmistoa kuten muutkin naiset.

Ai niin, palstalassukkahan sen tietää paremmin kuin minä itse. No, ihan sama. Nautin joka tapauksessa kärvistelystänne. Joulu meni yksin, uusi vuosi meni yksin, loppiainen meni yksin, kohta tulee kevät ja vappu ja kesä ja lassukat ne vaan on yksin vaikka tietävät teoriassa kaiken meistä naisista.

Vierailija
14/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy vain yksi.

M47

Vierailija
15/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, palstalassukkahan sen tietää paremmin kuin minä itse. No, ihan sama. Nautin joka tapauksessa kärvistelystänne. Joulu meni yksin, uusi vuosi meni yksin, loppiainen meni yksin, kohta tulee kevät ja vappu ja kesä ja lassukat ne vaan on yksin vaikka tietävät teoriassa kaiken meistä naisista.

Palstanaisille tyypillistä käytöstä tuo henkilökohtaisuuksiin meneminen ja huono-osaiselle ilkkuminen. Toivottavasti siitä tuli itsellesi parempi mieli.

Vierailija
16/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet miettikää miksi naiset nalkuttavat!

Mitkä ovatkaan ne vakioaiheet: jätetään likaisia sukkia ja kalsareita pitkin kämppää, jätetään omat likaiset astiat ruokailun jälkeen pöytään, siirretään vastuuta naiselle sen mitä ehditään. Pitäisikö joskus imuroidakin. Voisiko mies tehdä jotain että nainen ei nalkuttaisi niin paljon!

Vierailija
17/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se mitä on saatu luulee olevansa ykkösvaihtoehto kun mies teki aloitteen.

Vierailija
18/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisille tyypillistä käytöstä tuo henkilökohtaisuuksiin meneminen ja huono-osaiselle ilkkuminen. Toivottavasti siitä tuli itsellesi parempi mieli.

Sekö ei ole henkilökohtaisuuksiin menemistä, että ignoorataan toisen viesti ja todetaan, että tiedetään häntä itseään paremmin, mitä hän on tehnyt tai jättänyt tekemättä?

Ilkkua aion jatkossakin aina, kun siihen on aihetta. Eli juuri silloin, kun esitetään, että tiedetään paremmin palstalaisten asiat kuin he itse tai kun esitetään faktoina asioita, jotka eivät sitä ole.

Vierailija
19/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on hölmö ja yleistävä jo alun alkaen.

Joillekkin miehille käy, toisille taas ei.

Vierailija
20/162 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet miettikää miksi naiset nalkuttavat!

Mitkä ovatkaan ne vakioaiheet: jätetään likaisia sukkia ja kalsareita pitkin kämppää, jätetään omat likaiset astiat ruokailun jälkeen pöytään, siirretään vastuuta naiselle sen mitä ehditään. Pitäisikö joskus imuroidakin. Voisiko mies tehdä jotain että nainen ei nalkuttaisi niin paljon!

Ei voi. Nalkuttaminen on luonteenpiirre. Uusia syitä löytyy aina kun on hyvä mielikuvitus.