Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JESS! mies sai työpaikan ja minusta tulee kotirouva!

Vierailija
13.04.2006 |

se on adjö, työelämä! jään kotiin hoitamaan lapsia ja matkustamme mieheni mukana ulkomaille aina kun komennus käy. parasta tässä on että tulomme lisääntyvät roimasti vaikka minun palkkatulojani ei enää ole.

mies on tyytyväinen kun jään kotiin, samoin minä..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi, ihana pääsiäinen tulossa. muistan tämän loppuelämäni ajan!

Vierailija
2/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellisesti kotona eikä tiukkaakaan tee, ei henkisesti eikä taloudellisesti ;-)

Ja enkä koe uhrautuvani pätkän vertaa...mulle työnteko ei ole mikään identiteetin määrittäjä. Olen tyytyväinen muutenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä työssä kans tohon mahdollisuus jos pääsee yhteen projektiin mukaan ja mä vasta just jäänyt äippälomalle. Toivon et voisin olla kans kauan kotona... :)

Vierailija
4/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli pakko päästä purskahtamaan tämä ulos..muille en ole vielä kertonutkaan kuin teille :0

- ap -

Vierailija
5/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä kyllä toivoisin meidän kohdalla, että itse saisin vastaavan työpaikan kuin miehesi ja voisin tehdä miehestäni kotiaviomiehen. :-D

Vierailija
6/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on pullat niin hyvin uunissa ettei paremmasta väliä. koska olen kotoisin ihan työväenluokkaisesta perheestä, tulen säästämään pahan päivän varalle nyt, kun asuminen, matkustaminen jne ei rasita lainkaan talouttamme.

mä en voi uskoa tätä todeksi!

Vierailija
7/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni tekee samaa eikä ole kovinkaan onnellinen siitä ollut enää vuosiin. Lasten kanssa ei ole herkkua asua siellä täällä ja kun itsellä on myös koulutusta, sitä tekisi mielellään muutakin kuin olisi kotirouva. Sisko odottaa, että lapset kasvaa riittävän isoiksi, niin palaa sitten itsekin työelämään. Mutta jos oma ammatti on joku siivooja tms. niin sitten varmaan ihan mielellään ryhyy tuohon. Onnea vaan!

Vierailija
8/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea myös kaikille " kohtalotovereilleni" , ainakin nyt tämä tuntuu taivaalta. saas nähdä, mitä kolmen vuoden päästä olen mieltä..:0)

miten rouvat saavat aikansa kulumaan? onko mitään hyväntekeväisyysjuttuja mihin voisi ottaa osaa? jotenkin tuntuu että haluaisi antaa lapsille sellaisen kuvan että vaikka olisi kotona, ei tarvitse olla toimeton.

Vierailija
9/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi keskiasteen tutkintoa mutta ei mitään intohimoa jatkaa työelämässä tämän enempää. on kotiäidinkin panos tärkeä. ja kuten jo yllä kyselinkin: tekemistä löytyy aina kun vaan sellaista etsii!

Vierailija
10/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin itse kokeilla, huom. kokeilla ihan samaa sillä ehdolla että pääsisin heti töihin kun haluan..

Vierailija
11/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaatin lapsena voin vakuuttaa, ettei se elo ulkomaan komennuksilla välttämättä aina niin auvoista ole, joskin tietty ihan avartavaa. No, tulet huomaamaan sen itse, joten ei tästä sen enempää. Lykkyä!

Vierailija
12/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voisi jäädä koti-isäksi :-)

Vierailija
13/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin alituinen matkustaminen on rankkaa ennen pitkää. olen kuitenkin päättänyt että tulen toimeen joka maassa ja opettelen tuntemaan komennuspaikat etukäteen jottei kauheita kulttuurishokkeja pääse muodostumaan.

tämähän on ihan mahtava paikka opetella uusia kieliäkin!

Vierailija
14/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisista olen saanut jo tähän ikään tarpeekseni ja osaan heitä jo varoakin. mutta kiitos kaikille minua kannustaneille, olisi kiva kuulla diplomaatin jälkikasvun juttuja lisääkin..

Vierailija
15/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvaelämää en kaipaisi. Että onnea vaan! Voitko paljastaa yhtään että mikä koulutus miehelläsi on ja millainen ura tms. Kiinnostaa itseäni, opiskelen valtiotieteitä.

Vierailija
16/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elelen tällä hetkellä myös kotirouvana ulkomailla maisteritutkinto taskussa.

Varaudu siihen, että kulttuurishokki kuuluu elämään, vaikka muuttaisitte vain Ruotsiin, jonka nyt pitäisi olla niin tuttu että, mutta kuitenkin...

Vierailija
17/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit kuvitella että olen pakahtumaisillani kertoa asiasta kaiken minkä tiedän. en ole vielä kertonut edes vanhemmilleni, koska en todellakaan tiedä miten sen tekisin!

lapsille toivon että tämä tuo mukanaan pelkkää hyvää: heistä tulee maailmankansalaisia sanan kaikissa merkityksissä. huomaatte varmaan että mulla ei ole hajuakaan minkälaisen haasteen edessä sitä oikein seison (ja varsinkin mies!)!

Vierailija
18/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämään. Tosin mulla kyllä opinnot vaiheessa mutta mukavaa että tulot lisääntyy!!

Vierailija
19/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavoin ja onko sinulla joku luotettu henkilö?

Vierailija
20/33 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kuulemma peli menetetty, oli syy sitten itsestä riippumaton työttömyys tai lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän