Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorilla naisilla ei saisi olla otsassa juonteita, onhan miehilläkin jo nuorella iällä!!

Vierailija
03.01.2018 |

Miksi naisille markkinoidaan mesoterapiaa, täyteaineita, ääritapauksissa riskialttiita kasvojenkohotuksia "otsaryppyihin", jotka ovat vain ihon taitekohtia! Jos on ilmeikkäät kasvot, tottakai siinä kohdalla on jälki siitä.. Tällä palstalla nuoret naiset panikoi rumuuttaan vaikka ovat täysin normaaleita! Ihan yhtä kauniita kuin otsaryppyiset komeat miehetkin :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on jo vauvana otsarypyt :D

Vierailija
22/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nuorten naisten ulkonäön taso jo vuosia pudonnut vaikka kuinka paljon. Nuoret naiset ovat nykyään lihavia, pukeutuvat huonosti, eivätkä huolehdi ulkonäöstään. Nuorten miesten ulkonäön taso on taas noussut reilusti. Nuoret miehet ovat nykyään timmejä, lihaksikkaita, pitkiä ja pukeutuvat tyylikkäästi.

Nuoret naiset eivät ole sitä huomanneet, että heidän tasonsa on useimmille nuorille miehille pudonnut aivan liian alas. Siksi monet nuoret miehet alkavatkin koko ajan yhä enemmän katselemaan naista itselleen ulkomailta.

Tarkoitatko, että jos nainen on muuten kaunis ja tyylikäs niin otsaryppy sitten laittaa miehen katselemaan naista ulkomailta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Tola, yksi kauneimmissta näyttelijöistä Suomessa ja haluttu  nainen. Mutta katsokaa otsaa. Uurteita on ja vino pino.

Vierailija
24/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.ytimg.com/vi/lMEClL1iT5s/maxresdefault.jpg

Kaunis nainen, vaikka on otsarypyt. <3

Vierailija
25/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen joka sanoisi että naisella ei saa olla rypsynryppyä.

Vierailija
26/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla nut vaan on kaikenlaisia ihmeellisiä käsityksiä ja harhaluuloja, syömishäiriöitä sun muita. Syytä en osaa sanoa.

Vierailija
27/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kauniita ryppyotsanaisia

Vierailija
28/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin mitä vain, että saisin olla terve. Vituttaa, että joku inisee otsarypystä kun oma elämä on päättymässä ja syöpä viemässä kaiken. Ottaisin vaikka sata otsaryppyä jos saisin sillä jatkoaikaa elämään.

Mä sain jatkoaikaa elämään syövän jälkeen ja usein kyllä toivon, että en olisi saanut, koska elämänlaatu on niin surkea. Olen pahoillani puolestasi silti ja toivottavasti loppuaikoihisi mahtuu hyviä hetkiä.

Vierailija
29/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

y4

Vierailija
30/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa olla.

Vierailija
31/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sais olla? :D Elämä ei oo samaa ku joku valokuva. Esim naisen ulkonäkö ei oo mihkää valokuvattavaks, ainakaan esim mun. Ehkä jotkut jaksaa niin pitkäveteistä touhua, mut mä en ainakaan. :DDDDDDD...

Vierailija
32/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia on otsaryppynaamat

Vierailija
34/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kunnon otsajuonteet 15 v. lähtien, sehän on älykkyyden merkki, joten olen vain ylpeä niistä :p

Vierailija
35/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia on otsaryppynaamat

ja vielä rumempia ne jotka haukkuu muita.

Vierailija
36/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia on otsaryppynaamat

ja vielä rumempia ne jotka haukkuu muita.

Vierailija
37/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja minulla ei ole otsassa juonteita.

Vierailija
38/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v ja minulla ei ole otsassa juonteita.

sitähän tässä kysyttiin

Vierailija
39/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/42 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut kolmenkympin jälkeen enemmän juonteita silmäkulmiin. Tuntuu, että olen silti paljon kiinnostavampi vastakkaisen sukupuolen silmissä kuin nuorempana ja sileämpi-ihoisena. Tosin en tiedä mitä sitten tapahtuu kun olen 45 tai 55.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan