Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut

Vierailija
03.01.2018 |

Vuosi vaihtui, mutta ihastus ei haihtunut minnekään. Joistain ei vain voi olla tykkäämättä. Tykkään hänestä, vaikka olisi kuinka varattu. Melkein halkeen. Mitä sanotte mammat? Onko mulla oikeus tunteisiini?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan tää vihainen "ei ole sulle"-kommentoija oikein on. Useampi päivä sitten se omi jopa mun viestin ja vastasi mun puolesta jollekin että "ei ole sulle" En itse ehkä ihan noin vihaisesti olisi asiaa ilmaissut.

Vierailija
22/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, meni väärään ketjuun tuo edellinen kommentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun meni se sittenkin oikeaan ketjuun

Vierailija
24/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunteissa ole koskaan mitään väärää, teoissa vain voi olla. Ihastuminen menee ajan myötä ohi aina. Voit kertoa hänelle tunteista jos haluat, mutta turha odottaa vastakaikua. Joskus kertominen ja sen kuuleminen ettei toinen tunnekaan mitään kyllä auttaa pääsemään omista tunteista nopeammin yli. Kertominen on siksi minusta ok, vaikka toinen olisi varattu, mutta älä missään nimessä pyydä kahville tai mitään, se alkaa olla jo vähän moraalitonta.

Oletko kenties hän, kun sinulla on pokkaa sanoa, että turha odottaa vastakaikua? Kukaan täällä av:llä ei voi sanoa hänen puolestaan mitään. Täällä kun tiedetään kaikki, niin veikatkaa vaikka ajankuluksi, että onko hän varattu ja vakavassa suhteessa.

Aloittajahan sanoi aloituksessa että hän on varattu.

Vierailija
25/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunteissa ole koskaan mitään väärää, teoissa vain voi olla. Ihastuminen menee ajan myötä ohi aina. Voit kertoa hänelle tunteista jos haluat, mutta turha odottaa vastakaikua. Joskus kertominen ja sen kuuleminen ettei toinen tunnekaan mitään kyllä auttaa pääsemään omista tunteista nopeammin yli. Kertominen on siksi minusta ok, vaikka toinen olisi varattu, mutta älä missään nimessä pyydä kahville tai mitään, se alkaa olla jo vähän moraalitonta.

Olet väärässä, ihastuminen ei mene aina ohi. Ei se ainakaan minulla ole mennyt ja aikaa on kulunut paljon. Näen sen saman tunteen myös ihastukseni silmissä, mutta vielä ei ole meidän aika. N43

Vierailija
26/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sulle on täysin neutraali toteamus, ilman minkäänlaista tunnetta. Kukaan ei tiedä, kuka olet, joten ketään ei hetkauta menikö kommenttisi oikeaan vai väärään ketjuun tai omiiko just sun viestejä. Suuret luulot.

Vierailija
27/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat jotenkin lapsentasolle jääneelle.

Vierailija
28/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties hän, kun sinulla on pokkaa sanoa, että turha odottaa vastakaikua? Kukaan täällä av:llä ei voi sanoa hänen puolestaan mitään. Täällä kun tiedetään kaikki, niin veikatkaa vaikka ajankuluksi, että onko hän varattu ja vakavassa suhteessa.

Aloittajahan sanoi aloituksessa että hän on varattu.

Ap täällä. Kirjoitin, että "vaikka olisi kuinka varattu". Epäilen että on, mutta jos mies ei käytä sormusta, niin paha tietää koko totuutta.

Vierailija
29/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, ihastuminen ei mene aina ohi. Ei se ainakaan minulla ole mennyt ja aikaa on kulunut paljon. Näen sen saman tunteen myös ihastukseni silmissä, mutta vielä ei ole meidän aika. N43

Mistä sinä tiedät? Miten näet sen hänen silmistä? Näin joskus nuorena unta, että suuri ihastukseni sanoi, ettei meidän aika ole vielä, eikä se koskaan ollutkaan.

Vierailija
30/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku entinen koulukaverini oli kuulemma nähnyt heti tavattuaan miehensä silmistä, että tässä se on. Mikä minussa on vikana, kun en ole koskaan moisia nähnyt?

Vierailija
31/52 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Valitettavasti. Parisuhteessa pian 21v. joista lähes 10 ihastuneena ystävään. Tunne on molemmin puoleista. Tieto hänen olemassaolosta ja tunteista on pelastanut monta huonoa hetkeä. Meidänkään aika ei vielä ole. Ehkä joskus.

Vierailija
32/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Valitettavasti. Parisuhteessa pian 21v. joista lähes 10 ihastuneena ystävään. Tunne on molemmin puoleista. Tieto hänen olemassaolosta ja tunteista on pelastanut monta huonoa hetkeä. Meidänkään aika ei vielä ole. Ehkä joskus.

Miksi teet tuon kumppanillesi?

Vierailija
33/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa tämäkin päivä. Illalla suunnittelin kertovani ihastukselle lähiaikoina tunteistani. Nyt tuntuu, etten voi enkä haluakaan. Ollapa niin vahva, että antaisin tämän vain olla. Olen kaukana teini-iästä, mutta pelkään toimivani kuin teini. Miten unohtaa hänet?

Vierailija
34/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas ihmiset tulkitsee toisten varattujen ihmisten katseista ja olemuksesta mitä itse haluavat ja toivovat. Jos tämä ihastuksen kohde ei selkeästi sano eikä tee mitään, mikä vahvistaisi hänen vastaavan ihastukseesi, niin hän ei ole kiinnostunut sinusta. Hölmöä kehitellä tommosia mielikuvitukselle perustuvia ihastuksia.

Ja mistä minä edellä kirjoittamani tiedän? No kokemuksesta tietenkin. Kun tapasin mieheni, heti ensi katseesta lähtien välillämme tuntui selkeä yhteys. Se oli sen verran voimakas ja molemminpuolinen, että mies jätti entisen kumppaninsa ja teki aloitteita minulle. Tiesin hänen edellisestä suhteestaan ja aluksi kyllä epäröin aloittaa mitään , koska tämä entinen näytti mieheltä niin nopeasti unohtuvan.

Mun mielestä tuommoinen varatusta haaveilu on siinä suhteessa huono juttu, että siinä samalla voit sivuuttaa sellaisia tyyppejä, joiden kanssa ihan oikeasti olisi mahdollista saavuttaa jotain.

Vierailija
35/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas ihmiset tulkitsee toisten varattujen ihmisten katseista ja olemuksesta mitä itse haluavat ja toivovat. Jos tämä ihastuksen kohde ei selkeästi sano eikä tee mitään, mikä vahvistaisi hänen vastaavan ihastukseesi, niin hän ei ole kiinnostunut sinusta. Hölmöä kehitellä tommosia mielikuvitukselle perustuvia ihastuksia.

Ja mistä minä edellä kirjoittamani tiedän? No kokemuksesta tietenkin. Kun tapasin mieheni, heti ensi katseesta lähtien välillämme tuntui selkeä yhteys. Se oli sen verran voimakas ja molemminpuolinen, että mies jätti entisen kumppaninsa ja teki aloitteita minulle. Tiesin hänen edellisestä suhteestaan ja aluksi kyllä epäröin aloittaa mitään , koska tämä entinen näytti mieheltä niin nopeasti unohtuvan.

Mun mielestä tuommoinen varatusta haaveilu on siinä suhteessa huono juttu, että siinä samalla voit sivuuttaa sellaisia tyyppejä, joiden kanssa ihan oikeasti olisi mahdollista saavuttaa jotain.

Amen. Sinulla sitten oli oikeus iskeä silmäsi varattuun ja toiset eivät saisi edes haaveilla. Vaikea häntä täysin unohtaakaan, kun viikoittain näkee, mutta ollaan molemmat maltin ihmisiä. Hänestä en tiedä, mutta itse pärjään yksinkin.

Vierailija
36/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaa tämäkin päivä. Illalla suunnittelin kertovani ihastukselle lähiaikoina tunteistani. Nyt tuntuu, etten voi enkä haluakaan. Ollapa niin vahva, että antaisin tämän vain olla. Olen kaukana teini-iästä, mutta pelkään toimivani kuin teini. Miten unohtaa hänet?

:´(

Vierailija
37/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:´(

Itkeä vai nauraa?

Vierailija
38/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen, miten toiset näkevät miehen silmissä tulevat lapsensa jo ensitapaamisella? Kohtaavat siinä kaksi oppurtonistiä?

Vierailija
39/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Sinulla sitten oli oikeus iskeä silmäsi varattuun ja toiset eivät saisi edes haaveilla. Vaikea häntä täysin unohtaakaan, kun viikoittain näkee, mutta ollaan molemmat maltin ihmisiä. Hänestä en tiedä, mutta itse pärjään yksinkin.

Ensi kertaa tavatessa en tiennyt miehen olevan varattu. Sain tietää asiasta ennenkuin tein yhtään mitään, ja tietenkin peräännyin enkä ajatellut häntä parisuhde mielessä ollenkaan koska hän oli varattu. Mun pointti on olikin se, että koska mies oli kiinnostunut oikeasti minusta, jätti hän entisen suhteensa. Vasta sen jälkeen tuli ehdottelee sano minulle mitään. Jos varattu mies on aidosti kiinnostunut sinusta, hän osoittaisi sen sinulle konkreettisesti. Kaikki muu on vain sinun mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
40/52 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen, miten toiset näkevät miehen silmissä tulevat lapsensa jo ensitapaamisella? Kohtaavat siinä kaksi oppurtonistiä?

No minä en nähnyt tulevia lapsia ensi katseessa vaan molempien seksuaalisen kiinnostuksen. Kyllä se sen verran intensiivinen oli, että samantien pikkarit kostui.