Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielletty rakkaus?

Huolestunut
03.01.2018 |

Olen ollut reilu vuoden parisuhteessa nykyisen mieheni kanssa ja asunut yhdessä muutaman kuukauden. Omaan edellisestä suhteesta 15 vuotiaan tytön ja epäilen että nykyisellä miehelänni ja työtölläni olisi suhde. Teen vuorotyötä joten he viettävät paljon aikaa iltaisin ja öisin keskenään. Lisäksi tyttö sai joululahjaksi useamman sadan euron laukun enkä tiedä keneltä lahja oli. Kaiken kruunasi kun tulin yö vuorosta kotiin ja lakanat oli vaihdettu (mies ei ole aikaisemmin vaihtanut).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,

Pakko kommentoida tähän väliin ja kertoa omasta kokemuksesta. Olen ollut eräässä elämänvaiheessani vastaavassa tilanteessa. Aluksi kyseinen tilanne vähän jännitti mutta tilanteen lauettua kumpikin osapuoli tykkäsi;)

Vierailija
2/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorkki... mitä vittua? Tuo on laitonta kuulemma Suomessa. Tosin saksassa kuulemma laillista🤔

Vierailija
4/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli edellisen isäpuoleni kanssa seksisuhde ollessani 16 vuotias. Sitten äitini ja isäpuoleni erosi ja jatkoin suhdetta vielä hetken aikaa. Mutta jotenkin suhde vain sitten kuihtui ja nyt 10 vuotta myöhemmin voin vain muistella tuota aikaa :)

Vierailija
5/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v poika ja äitipuoleni yllätti minut suikusta tekemässä sitä.

Oli tosi noko tilanne!!

Yllätyin siitä että hän alkoikin nuolemaan sitä kuin nälkiintynyt koira ruokakuppia.

Laukesin ja siitä ei sit enempää puhuttu.

Vierailija
6/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi trollailijat vauhdissa joten jos nyt ensimmäinen asiallinen vastaus saataisiin nyt syntymään. Oma neuvoni olisi tilanteeseesi että hyväksyt tilanteen ja ehdotat mahdollista kolmen kimppaa joka saattaisi piristää selvästi väljähtänyttä seksielämäänne tai sitten otat yhteyttä 112 ja ilmiannat kyseisen pedofiilin.

Vierailija
7/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne, ymmärrän että aiheuttaa ahdistusta ja varmasti koettelee suhdetta. Muistuttaa erästä omaa kokemusta, jossa olin tavannut eräässä ravintolassa mukavalta vaikuttavan herrasmiehen. Loppuillasta päädyimme asunnolleni jossa oli nukkumassa sohvalla silloin 17-vuotias tyttäreni. Tämä ilmeisesti havahtui meteliin ja oli käynyt jossain vaiheessa katsomassa metelin lähdettä. Heräsin seuraavana aamuna yksin vuoteestani ja löysin herran keittiöstä juttelemasta aamupalan äärellä tyttäreni kanssa. Keittiöstä johti suihkua kohti märkä vana lattialla ja molemmilla oli hiukset märät, ja hieman ujostelivat minut nähdessään. Emme koskaan puhuneet tapauksesta mutta kyllähän se epäilyksiä herätti

Vierailija
8/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tutkia että onko etellisistä sängyssä olleissa lakanoissa veritahroja. jos on niin tyttäresi on menettänyt neitsyydensä.

Vierailija
9/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan jätätte paskareijät rauhaan.

Vierailija
10/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden juttujen kirjoittajat vaikuttavat lapsellisilta spämmijöiltä, mutta muistuttaa minua suhteestani noin 7 vuoden takaa, jolloin seurustelin erään kauniin naisen kanssa. Alku oli ihanaa naisen kanssa, kunnes tapasin naisystäväni tyttären, joka silloin oli 15 vuotias, mutta olisi mennyt ihan parikymppisestä. Tytärkin iski silmänsä minuun ja siitä alkoi vieläkin ihanampi seksisuhde. Naisystäväni kuuli siitä, onneksi vain jätti minut, mutta sen jälkeen en enää tavannut tytärtäkään. 😞

Vierailija
11/15 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla näin anonyymisti kommentoimaan. Olen itse ollut saman tyyppisessä tilanteessa. Tosin omalla kohdalla kiinnostuksen kohde oli naisystäväni poika joka lähestyi minua saunassa. Parisuhteeni oli kariutumassa ja seksi ei kiinnostanut alkuunkaan. Syytin usein työstressiä ja tyydyin korkkaamaan oluen vaimokkeen mentyä nukkumaan.

Kaikki muuttui yhtenä lauantaina, kun naisystäväni 15v poika istui viereeni saunassa ja pyysi päästä syliin. Long story short nykyään nakuttelen vaimon ja sen jälkeen poika hoitelee omat tarpeeni. Vaimo ei tästä tiedä ja järjestely toimii. Suosittelen

Vierailija
12/15 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitanut teinipojat kertoa märimmistä seksifantasioistaan tänne.. voin kuvitella kun on vaan tippaa puskenut pöksyyn kun sormet täristen on kommenttia kirjoitettu😂

Vierailija
13/15 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 18 harrastin 1 ainoan kerran seksiä opettajani kanssa. Laski sisään myös lastinsa. Se oli virhe ja vanhenpani tiesivät siitä. Eivät olleet ylpeitä... asia selvitettiin ja siitä ei sen koomin puhuttu. Mutta kannattaa ottaa sun selvää ja tiedustella! Ettei käy samaa virhettä kun minulla, että opettaja kirjoitti viestin kotiin.

Vierailija
14/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tosi nuorena seksisuhde englannin yksityisopettajani kanssa. Varmasti siitä ei olisi tykätty silloin eikä nyt, mutta itse olin ja olen edelleen todella tyytyväinen että niin kävi. Ei voi nuorella pojalla parempaa tuuria käydä.

Vierailija
15/15 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko pojan kanssa seksiä?

Vai runkkaako han munaasi?