Työtön, joko olet tarkistanut te-toimiston sivuilta miten sinun tulee menetellä?
https://asiointi.mol.fi/omaasiointi/?kieli=fi Sieltä ihmettelemään! Itselleni on näköjään varattu aika Helsinkiläisen koulun auditorioon kymmenien muiden kanssa samaan aikaan.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Muita, jotka ei pääse oma-asiointiin? "Sivu ei toimi."
"Ottanut itseensä" uudesta vuodesta= kaatunut aktiivimallisekoilun aiheuttamista kävijämääristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avoimia tehtäviä lukee mulla. Cv:tä syynätty 3kk aikana huikeat 0 kertaa.
Mitä mitä, työkkäri huijaa!
"Anna CV-netin tehdä työtä puolestasi. CV-netissä työnantajat tekevät tuhansia hakuja ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä. "
Lähde: TE-palvelut
😂
Joo, minulle ilmestyy toisinaan yksi tai kaksi katsomiskertaa juuri ennen TE-toimiston soittoa. Muuten pysyy nollilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna CV-netin tehdä työtä puolestasi. CV-netissä työnantajat tekevät tuhansia hakuja ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä. "
😂
Jos laitat sinne yhden ainoan kunnan halualueeksi ja yhden ainoan ammattinimikkeen ja kirjoitat tekstiosaan, että "haen töitä" niin todella harav hakutoiminto osuu sivullesi. Minulla on kävi toukokuun ja syyskuun välisenä aikana yli 50 katsojaa ja työllistyin kesätyön jälkeen nykyiseen työpaikkaani CV-netin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut. Soittavat viikolla 6. Näin ilmoittivat kun viimeksi jossain pasilan auditorioissa.
Ole tarkkana, että soittavat. Itselleni ei sovittua soittoa kuulunut vaan ilmoitus luokkakokouksesta läjähti.
Onko tuo jokin karenssin uhalla-kokous?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Ai saatana, kuset tulee housuun ku naurattaa niin ettei läppäri pysy käsissä....
Pitääkö se matkakorvaus anoa erikseen, vai riittääkö, että kirjoittaa kelan päiväraha-anomukseen olleensa pupukurssilla tiettyinä päivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Tosta tekstistä oivat statement -paiat kaikkiin työkkärin tapahtumiin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut. Soittavat viikolla 6. Näin ilmoittivat kun viimeksi jossain pasilan auditorioissa.
Ole tarkkana, että soittavat. Itselleni ei sovittua soittoa kuulunut vaan ilmoitus luokkakokouksesta läjähti.
No aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa se palvelutarvearvio vaimikäseoli näkyy? Olen osapäivätyössä, ilmeisesti ei tarvitse aktiivisuutta enää todistaa?
Tarvitsee ja miten toteutuu 18t/65pvää. Pupukursseilta vältyt kyllä.
Ei muuttunut.Lukee sama 01-työssä eli tuskin vainotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Työnhakusi loppuu, jos et ilmaannu paikalle, tai sinulla ei ole hyväksyttävää syytä olla poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Joo, minulle ilmestyy toisinaan yksi tai kaksi katsomiskertaa juuri ennen TE-toimiston soittoa. Muuten pysyy nollilla.
Käyvät kyttäämässä oletko tehnyt ja onko mitään naputtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Tosin katsoin juuri ja en pääse edes omille sivuille te-toimistossa. joku ihme kolmio oli ja määräaika paska oli lyöty textiksi. mitähän helvettiä tämä nyt sit tarkoittaa. ei voi ottaa yheyttä ja jne jne blaa blaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Tosin katsoin juuri ja en pääse edes omille sivuille te-toimistossa. joku ihme kolmio oli ja määräaika paska oli lyöty textiksi. mitähän helvettiä tämä nyt sit tarkoittaa. ei voi ottaa yheyttä ja jne jne blaa blaa
Lähettävät sinulle jonkun käskytyksen.
tYÖNHAKUSI ON VOIMASSA, EI OLLUT MUUTA... MUTTA KOPUTAN PUUTA...eli omaa päätä.. tul vahingossa isolla, en korjaa nyt.. vatsaa vääntää ja jatkuva levottomuus päällä vartiaisen ja työkkärin takia. en ole työkykyinen, eläke on vetämässä, mutta eihän se vartiaisia ja työkkäriä estä päätäni laittamasta giljotiiniin, sehän suorastaan on vain etu mitä pahemmassa jamassa ihminen on fyysisesti ja psyykkisesti, siis etu sadisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Jos laitat sinne yhden ainoan kunnan halualueeksi ja yhden ainoan ammattinimikkeen ja kirjoitat tekstiosaan, että "haen töitä" niin todella harav hakutoiminto osuu sivullesi. Minulla on kävi toukokuun ja syyskuun välisenä aikana yli 50 katsojaa ja työllistyin kesätyön jälkeen nykyiseen työpaikkaani CV-netin ansiosta.
Onnea:) Sinulla on tarve kohdannut kysynnän, ja todennäköisesti olet sopivan ikäinen sekä omaat hyvän ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Sovittu puhelinaika oli poistettu ja tilalle aika ja osoite johonkin joukkokokoukseen???
Mulle tuli heti mielikuva Auswitchin kaasukammioista, sori.
Siis onko noi (paaria)luokkakokouskutsut Avoimissa tehtävissä, siinä allakkakohdassa?
Minä sain ängettyä itseni te-keskuksen pupukurssille. Kestää 5pv. Täytyy varmaan hakea resepti rauhoittavia ennen sitä. Ei muuten kestä. Ajattelin videoida parhaat palat ja ladata ne you tubeen.
Näin sitä pitää! Kerrankin joku työtön kuunteli viisaampien neuvoja ja meni töihin!