Miksi naiset ovat kiinnostuneempia sukupuolineutraalista lasten kasvatuksesta kuin miehet?
Johtuuko tämä siitä että naiset ovat kyllästyneet kilpailemaan muiden naisten kanssa siitä kuka on kaunein ja viehättävin? Kun tulevaisuudessa ei naisia enää erota miehistä niin ei ole enää ulkonäköpaineita? Jos tämä ei ole syy, niin kertokaa mikä se syy on!
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkäävät tasa-arvoa, siis oman asemansa heikkenemistä. Parempi pitää vain vanhoista rooleista kiinni, niin saavat edelleen jatkaa etuoikeutetussa asemassa.
Nainen ei pysty haastamaan minua fyysisesti mitenkään eli tulet aina olemaan minun alapuolella. Minä kunnioitan vain voimaa.
Mun isäni taas opetti mulle pienestä pitäen, että ”voima menetti merkityksensä kun ampuma-aseet keksittiin”
En ymmärrä tätä sukupuolesta jauhamista. Sukupuoli ei ole rajoittanut minun elämääni mitenkään. Olen kouluttanut itseni ja päätynyt sitä kautta mieleiseen työhön. Perinteisestä kasvatuksesta huolimatta olen aina ymmärtänyt, että tehtäväni on elää itseni näköistä elämää. Ei kenekään muun ideaa siitä miten naisen pitäisi elää. Lapselle ei voi tehdä parempaa palvelusta kuin kasvattaa hänet kuuntelemaan itseään ja ottamaan vastuun omasta elämästään. Ihminen voi olla empaattinen tai sosiaalisesti lahjakas olematta muiden mielipiteiden orja. Aidalta huutelijat voi jättää omaan arvoonsa. Pyrkimys rajoittaa muita kertoo vain ihmisen omasta pelosta. Todelliset rajoitukset löytyvätkin aina oman pään sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat näin yleistetysti viisaampia kuin miehet, ainakin "pehmeissä" tieteissä.
Miksi sitten miehiä on enemmän professoreina ja muina korkeaa älyä vaativissa tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat näin yleistetysti viisaampia kuin miehet, ainakin "pehmeissä" tieteissä.
Miksi sitten miehiä on enemmän professoreina ja muina korkeaa älyä vaativissa tehtävissä?
Kehittämässä tuhoaseita, muun muassa.. Miesten älyllinen hajonta on enemmän laidasta laitaan, yliälykkäistä vihanneksiin. Naiset on keskitasoa, mutta taloudellisesti järkevämpiä. Rakentavampia, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehittämässä tuhoaseita, muun muassa.. Miesten älyllinen hajonta on enemmän laidasta laitaan, yliälykkäistä vihanneksiin. Naiset on keskitasoa, mutta taloudellisesti järkevämpiä. Rakentavampia, siis.[/
Feminismi on syövyttänyt sinun aivosi.
Koska naiset ovat tunnetilojensa vietävissä ja miehet ajattelevat asioita enemmän realistisesti ja järkipohjalta.
Onneksi nopeimmin maassa yleistyvä väestönosa suhtautuu myönteisesti poikien tyttömäiseen kasvatustapaan!
Olkaamme siis suvaitsevaisia muita kulttuureja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on näköjään aivot. Olen nainen. Koko sukupuolineutraali vouhotus on sairasta.
Meinasin tulla kirjoittamaan tämän saman.
t. Nainen, KTM, kahden POJAN äiti
Jos sinut olisi kasvatettu ja koulutettu perinteisellä tyylillä, sinut olisi aivopesty uskomaan, että naiset ovat huonoja matematiikassa ja sievänä hoitsuna saatat päästä lääkärin kanssa naimisiin. Siinä sitten tekisit hoitotyötä ja palvelisit viisaampaa miestäsi ihmetellen, että miten tämä näin meni ja olisi minusta ollut johonkin muuhunkin.
Tarkoitatko että hoitoala on vain varavaihtoehto naisille, joista ei ole muuhun? Naisvaltaisten hoiva-alojen arvostuksen puute ja väheksyntä on todella suuri ongelma ja osa sisäistettyä naisvihaa.
Onhan se aika hupaisaa, että ihmisten elämästä ja terveydestä vastuussa oleva hoitaja, joka tekee fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä, usein vuorotyössä ja paineen alaisena, saa vähemmän palkkaa ja arvostusta kuin paperitehtaan miespuolinen työntekijä joka istuu painelemassa jotain nappeja ohjaamossa (ilmeisesti pippelillään?) ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä on näköjään aivot. Olen nainen. Koko sukupuolineutraali vouhotus on sairasta.
Meinasin tulla kirjoittamaan tämän saman.
t. Nainen, KTM, kahden POJAN äiti
Jos sinut olisi kasvatettu ja koulutettu perinteisellä tyylillä, sinut olisi aivopesty uskomaan, että naiset ovat huonoja matematiikassa ja sievänä hoitsuna saatat päästä lääkärin kanssa naimisiin. Siinä sitten tekisit hoitotyötä ja palvelisit viisaampaa miestäsi ihmetellen, että miten tämä näin meni ja olisi minusta ollut johonkin muuhunkin.
Tarkoitatko että hoitoala on vain varavaihtoehto naisille, joista ei ole muuhun? Naisvaltaisten hoiva-alojen arvostuksen puute ja väheksyntä on todella suuri ongelma ja osa sisäistettyä naisvihaa.
Onhan se aika hupaisaa, että ihmisten elämästä ja terveydestä vastuussa oleva hoitaja, joka tekee fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä, usein vuorotyössä ja paineen alaisena, saa vähemmän palkkaa ja arvostusta kuin paperitehtaan miespuolinen työntekijä joka istuu painelemassa jotain nappeja ohjaamossa (ilmeisesti pippelillään?) ...
Laitetaan sut painelemaan niitä nappeja, niin katsotaan kuinka nopeasti tehdas on jumissa.
Kun tulee jokin trendikäs juttu pinnalle, niin naiset lähtevät kahjona laumana sorkat punaisina yhteen suuntaan, vaikka trendi olisi kuinka idioottimainen hyvänsä. Samanlaista joukkokäyttäytymistä ei havaita miehillä, koska miehet ajattelevat omilla aivoillaan ja tekevät itse päätöksensä, jotka perustuvat faktoihin.
Meinaat siis, että ihmisenä ei voi kirjoittaa? Vaan pitää juuttua lapsellisesti mies-nais poteroihin. Ihan vaan tiedoksi, että kypsemmät ihmiset pystyvät tarkastelemaan kokonaiskuvaa useammalta kantilta. Ja jopa asettumaan toisen ihmisen asemaan.