Mitä töitä pääsee tekemään HETI ja helposti, ilman koulutusta?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntiä ja feissaamista. Siinäpä se.
Jos aktivointia varten kysyt, niin nämä eivät välttämättä käy jos provisiopalkka. Pitää olla tuntipalkka 6.91e/h että huomioidaan. Eli ei riitä 18 tuntia provikkapalkkaista työtä, jos ei saa mitään myytyä.
Helsingissä seure hakee nyt pk-seudulle
Keittiötyöhön ihmisiä eikä tarvitse olla alan koulutusta
Ainoat kriteerit ovat hygieniapassi ja,salmonella,todistus
Palkka joku 10etunti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..
Mistä alapeukut...?
Maantiehidasteelle kiitokset kun piristit iltaani mustalla huumorillasi :D en ookaan hetkeen revennyt näin.
HETI
RaksaSiivooja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivousala! on nuoria ja kouluttamattomia, opiskelijoita.
Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaaSiivous vaatii koulutuksen nykyään, toisin ku 15v sitten.
Itse työskentelen ilman siivousalan koulutusta isossa siivousyrityksessä ja juuri kenelläkään ei ole siivousalan koulutusta. Ainoastaan joillakin esimiehillä on koulutus. Siivoustyötä on paljon ja jos vaadittaisiin jokaiselta työntekijältä koulutus, kaikki työt jäisivät tekemättä.
Suhteilla pääsee parhaiten töihin siivoojaksi. Itse suosittelen rakennustyömaasiivojaksi menemistä, koska siellä maksetaan parempi palkka. Semmoiseksi pääsemiseksi edistää se, että sinulla on jo valmiiksi työturvallisuuskortti.
Kerro missä olet töissä niin tiedän olla tilaamatta teidän epäpätevien palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..
Mistä alapeukut...?
Maantiehidasteelle kiitokset kun piristit iltaani mustalla huumorillasi :D en ookaan hetkeen revennyt näin.
HETI
No ei välttämättä pääse heti eikä helposti. Ei niitä hommia oo samalla lailla kuin vaikka siivousta. (Tulkitsen siis ytimekkään vastauksesi kritiikkinä tuota väitettäni kohtaan).
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöt yms tehdashommat. Liukuhihnaduunia. Keräilyä yleensä suurimmaksi osaksi. Työ on täyttä p*skaa, mutta vastuu ei paina ja palkka on ehdottomasti kohdallaan.
Tämä. Mä pääsi keräilyhommiin käytännössä ilman mitään työkokemusta ja kun ahkerasti töitä painoi, niin tuntipalkka oli n.16e. Tietty tuli tehtyä myös överiä ja yötä ja ties mitä, jolloin tuli neljääkin tonnia kuussa.
Ja mitään koulutusta hommaan ei vaadita.
Sanomalehtien varhaisjakelu, jos yötyö ei haittaa.
Miksi pitäisi päästä ilman koulutusta? Meillä on Suomessa ilmainen koulutusjärjestelmä tukineen juuri siksi, että jokainen voisi hankkia koulutuksen. Mukaan pääsee missä iässä vaan.
Suomessa on oma valinta olla kouluttautumatta.
Asiakaspalvelija call centeriin. Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen. Ei sovi puhelinkammoisille, joita tässä maassa piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöt yms tehdashommat. Liukuhihnaduunia. Keräilyä yleensä suurimmaksi osaksi. Työ on täyttä p*skaa, mutta vastuu ei paina ja palkka on ehdottomasti kohdallaan.
Tämä. Mä pääsi keräilyhommiin käytännössä ilman mitään työkokemusta ja kun ahkerasti töitä painoi, niin tuntipalkka oli n.16e. Tietty tuli tehtyä myös överiä ja yötä ja ties mitä, jolloin tuli neljääkin tonnia kuussa.
Ja mitään koulutusta hommaan ei vaadita.
Tätäkään ei kovin paljoo enää löydy. Varastot alkaa olla automatisoituja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitään koulutusta hommaan ei vaadita.Tätäkään ei kovin paljoo enää löydy. Varastot alkaa olla automatisoituja.
Kyllä noita varastoduuneja riittää varsinkin pk-seudulla. Sinne pääsee kaikki ja töitä todellakin riittää. Kokemusta on ja paljon!
Varastoilla vaihtuvuus on tosi suurta. Porukkaa lappaa sisään ja ulos samalla tahdilla. Jatkuvasti rekrytään ja välillä ei välttämättä jakseta rekrytä vaikka töitä olisikin tarjolla. Joihinkin varastoille esim. Keskolle taitaa olla ihan jatkuva haku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päästä ilman koulutusta? Meillä on Suomessa ilmainen koulutusjärjestelmä tukineen juuri siksi, että jokainen voisi hankkia koulutuksen. Mukaan pääsee missä iässä vaan.
Suomessa on oma valinta olla kouluttautumatta.
Newsflash, kouluttautuneille ei niitä oman alan töitä automaattisesti ole. Silloin on vaihtoehtona tehdä työtä, joka ei vaadi tiettyä koulutusta.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
RaksaSiivooja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaaSiivous vaatii koulutuksen nykyään, toisin ku 15v sitten.
Itse työskentelen ilman siivousalan koulutusta isossa siivousyrityksessä ja juuri kenelläkään ei ole siivousalan koulutusta. Ainoastaan joillakin esimiehillä on koulutus. Siivoustyötä on paljon ja jos vaadittaisiin jokaiselta työntekijältä koulutus, kaikki työt jäisivät tekemättä.
Suhteilla pääsee parhaiten töihin siivoojaksi. Itse suosittelen rakennustyömaasiivojaksi menemistä, koska siellä maksetaan parempi palkka. Semmoiseksi pääsemiseksi edistää se, että sinulla on jo valmiiksi työturvallisuuskortti.
Kerro missä olet töissä niin tiedän olla tilaamatta teidän epäpätevien palveluita.
Kaikki isot siivousyritykset ja pienetkin on täynnä opiskelijoita, ulkomaalaisia ja muita työttömiä. Luuletko oikeasti, että joku jolla on siivousalan koulutus lähtee tekemään jotain rappusiivouksia? Eiköhän ne siivousalan kolutuksen käyneet siivoa jotain sairaaloita tms. jossa oikeasti pitää olla siistiä.
RaksaSiivooja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen palkkataso? Mä (alan koulutus) siivosin sairaalassa, leppoisa ja siisti päivätyö (hyvin valittu osasto), brutto 2144/kk sisältäen molemmat ikälisät. Lisäksi kattava työterveyshuolto, vuosittain 2 kk sairaslomaa täydellä palkalla, lomapäiviä 7,5 viikon edestä, lyhyesti, KVTES. Pienempiä plussia mm. kulttuuri- ja liikuntasetelit ja työnantajan tarjoamat kahvit ja maidot. Olen ollut vuosia erilaisilla vapailla ja mietin palaisiko enää tuonne, jos alanvaihto ei vedä.
Norjassa on työvoima pula ja palkat kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
RaksaSiivooja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen palkkataso? Mä (alan koulutus) siivosin sairaalassa, leppoisa ja siisti päivätyö (hyvin valittu osasto), brutto 2144/kk sisältäen molemmat ikälisät. Lisäksi kattava työterveyshuolto, vuosittain 2 kk sairaslomaa täydellä palkalla, lomapäiviä 7,5 viikon edestä, lyhyesti, KVTES. Pienempiä plussia mm. kulttuuri- ja liikuntasetelit ja työnantajan tarjoamat kahvit ja maidot. Olen ollut vuosia erilaisilla vapailla ja mietin palaisiko enää tuonne, jos alanvaihto ei vedä.
Tuntipalkka on 11,39 rakennustyömaan loppusiivojalla. Mutta jos on jossain rakennusyrityksessä rakennustyömaasiivojana niin silloin se on jotain 12 euroa. Jos siivoaa koulua tai toimistoja, niin silloin se on jotain 10 ja vähän päälle... en muista. Minulla ei ole siivousalan koulusta.
Chat-asiakaspalvelija