Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä töitä pääsee tekemään HETI ja helposti, ilman koulutusta?

Vierailija
02.01.2018 |

Vinkatkaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat-asiakaspalvelija

Vierailija
22/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä ja feissaamista. Siinäpä se.

Jos aktivointia varten kysyt, niin nämä eivät välttämättä käy jos provisiopalkka. Pitää olla tuntipalkka 6.91e/h että huomioidaan. Eli ei riitä 18 tuntia provikkapalkkaista työtä, jos ei saa mitään myytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä seure hakee nyt pk-seudulle

Keittiötyöhön ihmisiä eikä tarvitse olla alan koulutusta

Ainoat kriteerit ovat hygieniapassi ja,salmonella,todistus

Palkka joku 10etunti

Vierailija
24/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..

Mistä alapeukut...?

Maantiehidasteelle kiitokset kun piristit iltaani mustalla huumorillasi :D en ookaan hetkeen revennyt näin.

HETI

Vierailija
25/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaksaSiivooja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivousala! on nuoria ja kouluttamattomia, opiskelijoita.

Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaa

Siivous vaatii koulutuksen nykyään, toisin ku 15v sitten.

Itse työskentelen ilman siivousalan koulutusta isossa siivousyrityksessä ja juuri kenelläkään ei ole siivousalan koulutusta. Ainoastaan joillakin esimiehillä on koulutus. Siivoustyötä on paljon ja jos vaadittaisiin jokaiselta työntekijältä koulutus, kaikki työt jäisivät tekemättä. 

Suhteilla pääsee parhaiten töihin siivoojaksi. Itse suosittelen rakennustyömaasiivojaksi menemistä, koska siellä maksetaan parempi palkka. Semmoiseksi pääsemiseksi edistää se, että sinulla on jo valmiiksi työturvallisuuskortti. 

Kerro missä olet töissä niin tiedän olla tilaamatta teidän epäpätevien palveluita.

Vierailija
26/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..

Mistä alapeukut...?

Maantiehidasteelle kiitokset kun piristit iltaani mustalla huumorillasi :D en ookaan hetkeen revennyt näin.

HETI

No ei välttämättä pääse heti eikä helposti. Ei niitä hommia oo samalla lailla kuin vaikka siivousta. (Tulkitsen siis ytimekkään vastauksesi kritiikkinä tuota väitettäni kohtaan).

Vierailija
27/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastotyöt yms tehdashommat. Liukuhihnaduunia. Keräilyä yleensä suurimmaksi osaksi. Työ on täyttä p*skaa, mutta vastuu ei paina ja palkka on ehdottomasti kohdallaan.

Tämä. Mä pääsi keräilyhommiin käytännössä ilman mitään työkokemusta ja kun ahkerasti töitä painoi, niin tuntipalkka oli n.16e. Tietty tuli tehtyä myös överiä ja yötä ja ties mitä, jolloin tuli neljääkin tonnia kuussa.

Ja mitään koulutusta hommaan ei vaadita.

Vierailija
28/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtien varhaisjakelu, jos yötyö ei haittaa.

Vierailija
29/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä ilman koulutusta? Meillä on Suomessa ilmainen koulutusjärjestelmä tukineen juuri siksi, että jokainen voisi hankkia koulutuksen. Mukaan pääsee missä iässä vaan.

Suomessa on oma valinta olla kouluttautumatta.

Vierailija
30/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäiväkerho ohjaaja

Vierailija
31/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija call centeriin. Vaatii kyllä tietynlaisen luonteen. Ei sovi puhelinkammoisille, joita tässä maassa piisaa.

Vierailija
32/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varastotyöt yms tehdashommat. Liukuhihnaduunia. Keräilyä yleensä suurimmaksi osaksi. Työ on täyttä p*skaa, mutta vastuu ei paina ja palkka on ehdottomasti kohdallaan.

Tämä. Mä pääsi keräilyhommiin käytännössä ilman mitään työkokemusta ja kun ahkerasti töitä painoi, niin tuntipalkka oli n.16e. Tietty tuli tehtyä myös överiä ja yötä ja ties mitä, jolloin tuli neljääkin tonnia kuussa.

Tätäkään ei kovin paljoo enää löydy. Varastot alkaa olla automatisoituja.

Vierailija
33/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö ja varastotyöt

Vierailija
34/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ei kovin paljoo enää löydy. Varastot alkaa olla automatisoituja.

Kyllä noita varastoduuneja riittää varsinkin pk-seudulla. Sinne pääsee kaikki ja töitä todellakin riittää. Kokemusta on ja paljon!

Vierailija
35/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoilla vaihtuvuus on tosi suurta. Porukkaa lappaa sisään ja ulos samalla tahdilla. Jatkuvasti rekrytään ja välillä ei välttämättä jakseta rekrytä vaikka töitä olisikin tarjolla. Joihinkin varastoille esim. Keskolle taitaa olla ihan jatkuva haku.

Vierailija
36/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä ilman koulutusta? Meillä on Suomessa ilmainen koulutusjärjestelmä tukineen juuri siksi, että jokainen voisi hankkia koulutuksen. Mukaan pääsee missä iässä vaan.

Suomessa on oma valinta olla kouluttautumatta.

Newsflash, kouluttautuneille ei niitä oman alan töitä automaattisesti ole. Silloin on vaihtoehtona tehdä työtä, joka ei vaadi tiettyä koulutusta.

Siksi.

Vierailija
37/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RaksaSiivooja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelen ilman siivousalan koulutusta isossa siivousyrityksessä ja juuri kenelläkään ei ole siivousalan koulutusta. Ainoastaan joillakin esimiehillä on koulutus. Siivoustyötä on paljon ja jos vaadittaisiin jokaiselta työntekijältä koulutus, kaikki työt jäisivät tekemättä. 

Suhteilla pääsee parhaiten töihin siivoojaksi. Itse suosittelen rakennustyömaasiivojaksi menemistä, koska siellä maksetaan parempi palkka. Semmoiseksi pääsemiseksi edistää se, että sinulla on jo valmiiksi työturvallisuuskortti. 

Kerro missä olet töissä niin tiedän olla tilaamatta teidän epäpätevien palveluita.

Kaikki isot siivousyritykset ja pienetkin on täynnä opiskelijoita, ulkomaalaisia ja muita työttömiä. Luuletko oikeasti, että joku jolla on siivousalan koulutus lähtee tekemään jotain rappusiivouksia? Eiköhän ne siivousalan kolutuksen käyneet siivoa jotain sairaaloita tms. jossa oikeasti pitää olla siistiä.

Vierailija
38/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RaksaSiivooja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen palkkataso? Mä (alan koulutus) siivosin sairaalassa, leppoisa ja siisti päivätyö (hyvin valittu osasto), brutto 2144/kk sisältäen molemmat ikälisät. Lisäksi kattava työterveyshuolto, vuosittain 2 kk sairaslomaa täydellä palkalla, lomapäiviä 7,5 viikon edestä, lyhyesti, KVTES. Pienempiä plussia mm. kulttuuri- ja liikuntasetelit ja työnantajan tarjoamat kahvit ja maidot. Olen ollut vuosia erilaisilla vapailla ja mietin palaisiko enää tuonne, jos alanvaihto ei vedä.

Vierailija
39/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa on työvoima pula ja palkat kohillaan.

Vierailija
40/52 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RaksaSiivooja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen palkkataso? Mä (alan koulutus) siivosin sairaalassa, leppoisa ja siisti päivätyö (hyvin valittu osasto), brutto 2144/kk sisältäen molemmat ikälisät. Lisäksi kattava työterveyshuolto, vuosittain 2 kk sairaslomaa täydellä palkalla, lomapäiviä 7,5 viikon edestä, lyhyesti, KVTES. Pienempiä plussia mm. kulttuuri- ja liikuntasetelit ja työnantajan tarjoamat kahvit ja maidot. Olen ollut vuosia erilaisilla vapailla ja mietin palaisiko enää tuonne, jos alanvaihto ei vedä.

Tuntipalkka on 11,39 rakennustyömaan loppusiivojalla. Mutta jos on jossain rakennusyrityksessä rakennustyömaasiivojana niin silloin se on jotain 12 euroa. Jos siivoaa koulua tai toimistoja, niin silloin se on jotain 10 ja vähän päälle... en muista. Minulla ei ole siivousalan koulusta.