Mitä töitä pääsee tekemään HETI ja helposti, ilman koulutusta?
Kommentit (52)
Puhelinmyyntiä ja feissaamista. Siinäpä se.
Valmis huonoon palkkaan ja tekee mitä tahansa hommia.
Ei välttämättä riitä tämäkään.
Rakennusalan yrittäjä. Esim. Erilaisia asennustehtäviä on pilvin pimein tarjolla.
Siivousala! on nuoria ja kouluttamattomia, opiskelijoita.
Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaa
Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..
Vierailija kirjoitti:
Subway, McDonalds ja vastaavat.
Kun ikää on max 22...
Maantiehidaste. Muuhun en kelpaa, koska olen 59 v.
Vierailija kirjoitti:
Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaa
Siivous vaatii koulutuksen nykyään, toisin ku 15v sitten.
Betoniporsaaksi jos kokoa löytyy.
Siivousalalta saa varmaan töitä, jos on valmis ottamaan mitä tahansa pätkiä mihin tahansa kellonaikoihin, kokoaikaista työtä ei välttämättä kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Maantiehidaste. Muuhun en kelpaa, koska olen 59 v.
Näinhän tämä menee, sanokoon Jupsukka Vartiainen mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim hotellin kerrossiivous, rankkaa on mutta nuoret jaksaaSiivous vaatii koulutuksen nykyään, toisin ku 15v sitten.
Itse työskentelen ilman siivousalan koulutusta isossa siivousyrityksessä ja juuri kenelläkään ei ole siivousalan koulutusta. Ainoastaan joillakin esimiehillä on koulutus. Siivoustyötä on paljon ja jos vaadittaisiin jokaiselta työntekijältä koulutus, kaikki työt jäisivät tekemättä.
Suhteilla pääsee parhaiten töihin siivoojaksi. Itse suosittelen rakennustyömaasiivojaksi menemistä, koska siellä maksetaan parempi palkka. Semmoiseksi pääsemiseksi edistää se, että sinulla on jo valmiiksi työturvallisuuskortti.
Viehätysvoiman myynti. Lähdet ulkomaille palkattomaan työharjoitteluun, jonka kirjaat suunnitelmaasi (muista pyytää kirjallisesti vastuuvirkailijaltasi lomake "työkokeilun käytännöt ja säännökset"). Hyvässä lykyssä maksavat matkakustannukset.
Vierailija kirjoitti:
Joistakin tehdashommista saa hyvää liksaa eikä oo koulutus pakollinen. Heti ja helposti ei välttämättä pääse..
Mistä alapeukut...?
Maantiehidasteelle kiitokset kun piristit iltaani mustalla huumorillasi :D en ookaan hetkeen revennyt näin.
Varastotöitä. Itse tein yli 3v varastohommia ilman mitään koulutusta. Palkka oli HYVÄ! Parempi kuin nykyisessä amk-koulutuksessa johon opiskelin lähes 4v. Toisaalta tästä työstä mä oikeasti tykkään ja tätä haluan tehdä.
Varastotyöt yms tehdashommat. Liukuhihnaduunia. Keräilyä yleensä suurimmaksi osaksi. Työ on täyttä p*skaa, mutta vastuu ei paina ja palkka on ehdottomasti kohdallaan.
Puhelin myyntiä