Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella moni nainen pilaa ulkonäkönsä rumilla ja kasvoille sopimattomilla silmälaseilla

Vierailija
02.01.2018 |

Todella sääli, koska silmälasit olisivat erinomainen tapa ilmaista tyylitajua, hyvää makua ja persoonallisuutta. Ne suorakaiteen malliset liian leveät ysärilasit nyt eivät vain viesti kovin positiivisia juttuja.

t. mies

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulalla on villit rillit.

Vierailija
22/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on käytettävissä rajallinen määrä silmälaseja ostettaessa, niin ensimmäiseksi tingin tietenkin sankojen ulkonäöstä, koska pakko on saada kunnolliset linssit ja nyt kun on kaikenlisäksi otettava moniteholinssit, niin ei paljon valinnanvaraa jää.

Tietysti yritän ostaa kasvoihin sopivat ja että 'istuu' hyvin nenänpäällä, mutta eipä halpoja kauniita sankoja ole montaakaan tarjolla ja vielä kun kasvot ovat leveät, niin tarjonta kaventuu entisestään. Yhtä tuskaa se on aina silmälasiostoksilla käynti ja siksi yritän venyttää monia vuosia jotta ei tarvitsisi mennä ja silloinhan jää kehysmuotien ulkopuolelle väkisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri uudet silmälasit. Luotin myyjän ja makutuomarin makuun. Sanoin, että tällaiseen naamaan lasit ja optikko toi vaihtoehtoja. Otin lasit, jotka ovat todella erilaiset kuin nykyiseni (yli 12 vuotta sitten ostetut). Itse olin vähän epävarma, mutta kaikki sanoivat, että ne istuvat päähäni parhaiten. Entiset ovat aika näkymättömät ja sirot ja eihän sellaisia enää edes ole. Uudet on tummat ja voimakkaammat, mutta kuulemma sopivat kasvoihini. Tykkäsin kyllä niistä.

Kiitos vaan tälle keskustelulle. Nyt en varmaan uskalla laittaa niitä. Kaikki kuitenkin haukkuu minut.

Vierailija
24/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit on huononäköisille väline jolla elämä helpottuu. Ne eivät ole trendisetterihippi uuu wautsi wau kattokaa mua huorausta varten.

Joku jo sanoikin jos on miinusta paljon niin ei siinä ole paljoa varaa valita. Eri asia sitten jos näkee ilmankin tai vahvuudet on niin minmaaliset. Silloin voit valita lähes mimmoiset tahansa ja leikkiä jotain helvetin "mallia"

Vierailija
25/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vahvuudet ovat minimaaliset plussat enkä silti todellakaan voi valita mitä vaan. Päinvastoin, inhoan kehysten metsästämistä, mikään ei saa mua vihaamaan ulkonäköäni enemmän kuin se turhauttava ja tulokseton sovittelu. Ne kehykset, joista tykkäisin, eivät sovi tai istu ja ne jotka muiden mielestä ovat hyvät, ne päässä tunnen oloni typeräksi. Kun löytyisi yhdet sellaiset kaikkinensa hyvät, ei pitäisi olla ihan kohtuuton toive, mutta ilmeisesti on.

Viimeksi ostin lopulta uuvuttavan etsimisen jälkeen ne ainoat, jotka tuntuivat mukavalta kasvoilla ja jotka päässä koen oloni vain melko rumaksi. Toivottavasti muut eivät kuvittele että olisin itse oikein tyytyväisenä ja harkitusti tarkoituksella tämän näköinen.

Vierailija
26/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin syksyllä hommannut uudet lasit. Kierros optikkoliikkeissä osoitti, että tiukassa ovat itseäni miellyttävät pokat. Netissäkin olen selaillut kehysvalikoimaa, mutta ei ainakaan kuvina nappaa nykyinen muoti.

En halua näyttää siltä kuin kulkisin vappunaamari päässä. Kehykset mieluiten metallia. Muoviset ilman nenätalloja eivät nenällä pysy. Enkä suostu maksamaan silmälaseista yli tuhatta euroa.

Jotta 10 vuotta vanhoilla mennään. 

Vierailija
27/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne oli muotia 10-15 vuotta sitten!

Vierailija
28/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella sääli, koska silmälasit olisivat erinomainen tapa ilmaista tyylitajua, hyvää makua ja persoonallisuutta. Ne suorakaiteen malliset liian leveät ysärilasit nyt eivät vain viesti kovin positiivisia juttuja.

t. mies

Mitä??? Eikö kukaan ole vielä hoksannut että Sinulta pitää kysyä se viimeinen mielipide? Kehtaavatkin ihan itse päättää tyylinsä ja lasinsa, hävetkööt.

Vierailija
29/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia käyttää rumia laseja ja näyttää hieman friikiltä, sääli. Vielä 10 vuotta sitten muotia oli lasit, jotka olivat siroja ja korostivat kasvoja positiivisesti. Kukaan ei olisi silloin suostunut laittamaan päähänsä näitä nykylaseja, vanhentavat ikävästi kasvoja.

Vierailija
30/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit on huononäköisille väline jolla elämä helpottuu. Ne eivät ole trendisetterihippi uuu wautsi wau kattokaa mua huorausta varten.

Joku jo sanoikin jos on miinusta paljon niin ei siinä ole paljoa varaa valita. Eri asia sitten jos näkee ilmankin tai vahvuudet on niin minmaaliset. Silloin voit valita lähes mimmoiset tahansa ja leikkiä jotain helvetin "mallia"

Tämä on juuri se tulkinta, jonka tällaisesta naiseata teen. Hauska huomata, että karsintaperuste toimii.

Vierailija
31/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Mitä??? Eikö kukaan ole vielä hoksannut että Sinulta pitää kysyä se viimeinen mielipide? Kehtaavatkin ihan itse päättää tyylinsä ja lasinsa, hävetkööt.

Kyseessä tuskin on tietoinen tyylivalinta.

Vierailija
32/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten hankalaa on löytää pukevia kehyksiä? Jos linssit vaikka ovat kovin voinakkaat, ei ohennuksista huolimatta kaikki kevyimmät sangat käy. Jos kasvot ovat yhtään persoonalliset, ei sopivia kehyksiä niin vain löydetä. Silmälasit on joillekin useiden satasten ostos. Ja niiden kanssa eletään vuosia. Aika helvetin työlästä löytää lasit jotka sopivat ja joita jaksaa itse katsella vähintään sen 2-3 vuotta. Joskus tulee hutiostos mutta rahaa ei ole uusiin. Valikoimat on surkeat monissa liikkeissä.

Lisäisin vielä tähän pienen budjetin opiskelijoiden ja työttömien kohdalla joka vähentää vaihtoehtoja entisestään.

Vierailija
33/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten hankalaa on löytää pukevia kehyksiä? Jos linssit vaikka ovat kovin voinakkaat, ei ohennuksista huolimatta kaikki kevyimmät sangat käy. Jos kasvot ovat yhtään persoonalliset, ei sopivia kehyksiä niin vain löydetä. Silmälasit on joillekin useiden satasten ostos. Ja niiden kanssa eletään vuosia. Aika helvetin työlästä löytää lasit jotka sopivat ja joita jaksaa itse katsella vähintään sen 2-3 vuotta. Joskus tulee hutiostos mutta rahaa ei ole uusiin. Valikoimat on surkeat monissa liikkeissä.

Lisäisin vielä tähän pienen budjetin opiskelijoiden ja työttömien kohdalla joka vähentää vaihtoehtoja entisestään.

Olen ostanut erittäin tyylikkäät lasit netistä 40 eurolla.

Vierailija
34/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryliä valmentaa eniten nuo mustat muoviset kissansilmälasit.

Vierailija
36/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sitten vain takuuvarmoja junttilaseja kun otaksutaan että kaikki ostajat sitten ikäihmisiä.

Jotkut yksilölliset lähinnä sitten pellelaseja.Siksi kehyksetkin sitten Italiasta tai Saksasta.

Vierailija
37/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. kehysmuotikin on välillä mitä on, saahan sitä haluta ties mitä kun liikkeessä ei ole muuta kuin hetken pintamuotia. Ihan sama asia vaatteiden tai kengien kanssa.

Vierailija
38/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät mitä milloinkin kuuluu tehdä. Omien aivojen käyttö on minimaalista.

Kaveritkin pitää rumia silmälaseja - ja ope sano et pitää pitää.

Vierailija
39/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasimuoti muuttuu nopeasti ja välttämättä ei sitten olekaan tarjolla pokia mistä itse tykkäisi. Nyt näkyy naisilla kultaisia pilottimallin laseja ja ne eivät kaikille sovi. Onneksi yli-isojen rillien aika on taas menossa ohi.

Vierailija
40/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.