Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella moni nainen pilaa ulkonäkönsä rumilla ja kasvoille sopimattomilla silmälaseilla

Vierailija
02.01.2018 |

Todella sääli, koska silmälasit olisivat erinomainen tapa ilmaista tyylitajua, hyvää makua ja persoonallisuutta. Ne suorakaiteen malliset liian leveät ysärilasit nyt eivät vain viesti kovin positiivisia juttuja.

t. mies

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö olet ap viimeisempien muotitrendien aallonharjalla ratsastava trendisetteri? Älä viitsi, paskasilla pieruverkkareilla kumminkin makaat siinä sohvalla paidallasi viikon ruokalista ja toisessa kädessä kaljapullo ja toisessa lenkkimakkaran pätkä. 0/5 tällä kertaa.

Vierailija
2/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valikoimat ovat olleet viime aikoina hirveän maskuliiniset.

Viimeksi kun kävin ostamassa uudet oli vain pari vaihtoehtoa (useampi hyllyllä täynnä kuitenkin), joista valita.

En edes itse voi kaukaa katsoa sovittaessa, koska on niin huono näkö ja valitsin pikkupeilin ja myyjän ja mieheni avulla.

Kun sain lasit ja tulin kotiin , järkytyin. Nämäkin ovat liian miehekkäät. Olivat siis vain suhteellisen sievät eivät yksinänsä.

Haukuin miehen, joka sanoi että totta, lasit on kauheat, mutta hän kuulemma ajatteli, että siellä ei ole kuitenkaan parempia; oli katsonut ne valikoimat itsekin. Mieheni on aika tarkka tyylistä, siksi luotinkin, mutta näemmä on liian pessimistinen, sitten.

Sillä mieluummin olisin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastelen vaimoani, minun on pakko pyytää että hän ottaisi silmälasit pois päästään.

Vierailija
4/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastelen vaimoani, minun on pakko pyytää että hän ottaisi silmälasit pois päästään.

Olen pahoillani ulkonäöstäsi. Toivottavasti sinulla on mukava luonne.

Vierailija
5/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ap ne sihteerifantasiat.

Vierailija
6/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pokat, suorakaiteen muotoiset ovat rumia. Näitä näkee paljon mustiksi tai punaisiksi hiuksensa värjänneillä ja lyhythiuksisilla keski-ikäisillä naisilla.

Vierailija
7/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun kävin ostamassa uudet oli vain pari vaihtoehtoa (useampi hyllyllä täynnä kuitenkin), joista valita.

En edes itse voi kaukaa katsoa sovittaessa, koska on niin huono näkö ja valitsin pikkupeilin ja myyjän ja mieheni avulla.

Kun sain lasit ja tulin kotiin , järkytyin. Nämäkin ovat liian miehekkäät. Olivat siis vain suhteellisen sievät eivät yksinänsä.

Haukuin miehen, joka sanoi että totta, lasit on kauheat, mutta hän kuulemma ajatteli, että siellä ei ole kuitenkaan parempia; oli katsonut ne valikoimat itsekin. Mieheni on aika tarkka tyylistä, siksi luotinkin, mutta näemmä on liian pessimistinen, sitten.

Pyydä ensi kerralla miestäsi ottamaan valokuva sinusta tai ota sellainen selfie. Katso kuvasta omilla laseillasi, miltä näytät. Toimi itselläni ainakin hyvin.

Vierailija
8/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat pokat, suorakaiteen muotoiset ovat rumia. Näitä näkee paljon mustiksi tai punaisiksi hiuksensa värjänneillä ja lyhythiuksisilla keski-ikäisillä naisilla.

Vinkki: älä katso keski-ikäisiä naisia.

Ymmärsin, että yli 13-vuotiaat naiset (?) ovat liian vanhoja palstan ns. kilttimiehille.

Vierailija
9/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja tuli heti mieleen kulmikkaat kehykset. Eieiei! Kuunnelkaa sitä myyjää!

Vierailija
10/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta onnistunein ostos on pokat joihin ei kiinnitä kasvoilla mitään huomiota.

Vierailija
11/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös. Ja pyöreät "hippipokat" eivät sovi kenellekään.

Vierailija
12/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten hankalaa on löytää pukevia kehyksiä? Jos linssit vaikka ovat kovin voinakkaat, ei ohennuksista huolimatta kaikki kevyimmät sangat käy. Jos kasvot ovat yhtään persoonalliset, ei sopivia kehyksiä niin vain löydetä. Silmälasit on joillekin useiden satasten ostos. Ja niiden kanssa eletään vuosia. Aika helvetin työlästä löytää lasit jotka sopivat ja joita jaksaa itse katsella vähintään sen 2-3 vuotta. Joskus tulee hutiostos mutta rahaa ei ole uusiin. Valikoimat on surkeat monissa liikkeissä.

Vierailija
13/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät lasit = ystävällinen mukava ihminen

Kulmikkaat lasit = kulmikas, äksy ja viinaan menevä ihminen

Vierailija
14/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ensi kerralla miestäsi ottamaan valokuva sinusta tai ota sellainen selfie. Katso kuvasta omilla laseillasi, miltä näytät. Toimi itselläni ainakin hyvin.

Optikkoliikkeissä on nykyään laitteita, jotka kuvaa pienen videopätkän, jonka voit sitten katsoa lasit päässä. Tykkäsin tästä itse kovasti, koska siinä videolla näkee lasit ja kasvot erilaisista kulmista.

Vierailija
15/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tähän vielä, että kuva myös sivuprofiilista. Itsellä ratkaisi valinta kaksien kehysten välillä juurikin se, miten rillit sopi päähän myös sivulta katsottuna.

Vierailija
16/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kapakat onkin loppuillasta täynnä niitä umpikännissä riehuvia naisia, joilla on AINA erikoiset pokat päässä....

Vierailija
17/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkälaiset ne lasit pitää nyt olla? Ns. "hengettömät" on ihan kamalat. Ei sovi kellekään.

Vierailija
18/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehillä yhtä lailla näyttää olevan vaikeuksia löytää kasvoihin sopivia laseja. Ei ole vain naisten ongelma.

Vierailija
19/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että nainen on valinnut lasit, jotka miellyttävät ensisijaisesti häntä itseään 😲

Vierailija
20/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurr durr mulla on mielipide muitten ihmisten ulkonäöstä ja luulen että se on tärkeäkin vaikka sillä ei oo mitään väliä.