Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vuosikymmenen vuosi olit, millaista oli nuoruutesi?

Vierailija
02.01.2018 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Tekstin muokkaaja taas päällä näköjään siis: Minkä vuosikymmenen nuori olit....

ap

Vierailija
2/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun lapsi olin vai tarkoitatko teiniä nuorella? Syntymävuotta vai mitä ajattelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkymmentäluvun neljä. Ysärinuoruus - repikää siitä...

Vierailija
4/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 50-luvulla. Sattuneesta syystä minulla ei oikein ollut oikeaa teini-ikää (mikä vieläkin harmittaa) eikä nuoruutta, "aloin elää" vasta avioeron jälkeen 80-luvun alkuvuosina. Kaipaan sitä aikaa vieläkin, koko 80-luku oli niin ihanaa aikaa ainakin minulle. Viimeinkin olin vapaa, rakastin sen ajan musiikkia, nimenomaan tanssittavaa. Usein en päässyt tanssimaan, koska lapsenvahtikin aina maksoi. Köyhä olin eikä meillä lapseni kanssa ollut jääkaappkaani täynnä ruokaa kuten nykyään. Jouduin ihan konkreettisesti maksamaan tyhmyydestäni, eli velkaa, jonka piti olla molempien...

Olin ihan kivannäköinenkin vielä ja lähes päässyt rajoittavasta ujoudestani, mitä pahensi vielä surullinen avioliitto ja siihen liittyvät ikävyydet. Ihminen voidaan vuosien mittaan lytätä maan alle :(  Nyt olen ymmärtänyt, että kyse oli tämän lyttääjän sairaalloisesta mielestä ja minusta hän sai hyvän kohteen.

Mutta olen onnellinen, että sain elää suht nuorena tuon höpsön vuosikymmenen :)

Vierailija
5/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla syntynyt ja lapsuuteni oli onnellinen. Talvet oli talvia ja kesät kesiä. Miehet miehiä ja naiset naisia.

Ihmiset ahkerampia, rehellisempiä ja toisistaan välittävämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme