Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Magnesium ihmelääke uniongelmiin"

Vierailija
02.01.2018 |

Lueskelimpa tätäkin palstaa ja joku neuvoi ottamaan unettomuuteen magnesiumia ja meikähän haki sitä apoteekista ja illalla pistin kaks summuun ja vettä päälle ja sitte menin "nukkumaan". Ei tullu uni. Parin tunnin päästä tää magnesiumi alkoi vaikuttaan, muttei laisinkaan unettavasti vaan vessassa sain laukata koko yön. Pytyn reunatki oli niin paskasa, että harjalla sain jynssätä melkoisesti ja kloriittia meni puoli pulluva. Että kiitti vaan neuvosta !

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttaa. Itse olen nyt ottanut illalla Lidlin porejuomaa (magnesiumkarbonaatti 200mg) ja tablettimuodossa magnesiumsitraatti 200mg. Tällä setillä saan yleensä 7 tuntia sikeää unta yössä, mikä on huonolle nukkujalle todella hyvä määrä. 

Vierailija
42/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillu varmaan kaikki keinot,paitsi oikeat lääkkeet, mitä niistä kannattas testata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti melatoniinin ja ripulin yhteydestä ja näin kävi aluksi minullekim.

Sitten kokeilin Unital-merkkistä melatoniiniä ja aloitin puolikkaalla ja sitten myöh kokonaisella 1mg, niin uni tuli, ei ripulia.

Olisiko niissä lisäaineissa eroja?

Taitaa olla isojakin eroja kun alkaa asiaa googlettamaan tulee monelaisia juttuja vastaan. 

"Kovin moni sen sijaan ei tiedä, että lisäravinteissa on olemassa kolmea eri laatuluokkaa, Feed grade(eläimille tarkoitettu), Food grade(elintarvikelaatuinen) ja Pharmaceutical grade(farmaseuttinen laatu).

Erään tutkimuksen mukaan maailmalla myytävistä lisäravinteista n.97% on korkeintaan Food grade laatuisia, joten niitä erittäin korkealaatuisia tuotteita ei ihan joka hyllystä löydy."  https://www.pispalanwoima.info/40850

Vierailija
44/48 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, että jalat ei tunnu levottomilta ja sen myötä koko keho rentoutuu ja uni tulee nopeammin.

Vierailija
45/48 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/48 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaihtoehto olisi hyvä, jos magnesiumtabletit juuttuvat kurkkuun?

Vierailija
47/48 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaihtoehto olisi hyvä, jos magnesiumtabletit juuttuvat kurkkuun?

Poretabletti tai jauhemainen tuote

Vierailija
48/48 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vieroitin unilääkeriippuvaisen unilääkkeistä mangesiumtableteilla ja n. 4 viikon kuluttua henkilö nukkui jo pitkiä yöunia ilman mitään unettavaa lääkitystä. Kerroin vasta sitten vieroituksesta, kun tämä henkilö alkoi itse ihmettellä hyvin nukkumistaan. Mangnesiumilla on lienee hieman rauhoittava vaikutus joten sitä kannattaa kokeilla ennen unilääkkeiden kokeilemista jos on uniongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän