Kehtaisitko ajaa 10 vuotta vanhalla Opel Astralla?
Kommentit (65)
Miksei?Ajelen 19v vanhalla Bmw;llä.
Ai niin kuin että ajaa Opelilla? No ei ikinä!!
En missään tapauksessa! Siksi ajankin 10 vuotta vanhalla Opel Zafiralla.
Mulle on aivan sama mitä kukaan ajattelee autostani.
En tarvitse kasvihuonekaasukonetta! Minulla on 42 vuotta vanhat, edelleen toimivat jalat, jotka kuljettavat minut minne ikinä keksinkin mennä.
Ajan 15 vuotta vanhalla. Hyvä ja luotettava peli. Jos en kehtaisi, niin vika olisi päässä eikä autossa.
Minulla on 13 vuotta vanha Nissan Micra. Naapureilla tuskin ratkeilevat verisuonet pelkästä kateudesta.
Valio saa maidon maistumaan. Opel muovin ruostumaan.
Tietenkin kehtaisin mutta mielummin jatkan ajamista omalla 9 vuotta vanhalla bmw:llä.
En kehtaisi. Koska Opel. Ajan 12-vuotta vanhalla nissanilla.
Ajan 17 vuotiaalla opel astralla.
Sen sijaan ranskalaisella autolla en kehtaisi, oli ikä mikä tahansa.
Siis kelatkaa. Kehtaako joku oikeesti ajaa ooppelilla? Saksalaisten autojen persereikä.
Jos se koppero pelittää oikein, eikä jätä mua tien päälle. Niin nippanappa kehtaisin. Sillä ehdolla, ettei kukaan tule kyselemään, tai kuittailemaan siitä yhtään mitään.
Silloin kun ajan, niin ajan vuoden 1962 Cadillacillani.
Ei enää opelia ikinä. Sehän on toisinkin päin lepo ja sen laiskempaa autoa en ole tavannu.
Täällä vm. 2003 Opel Astra, ajettu n. 168 000 km. Vielä kulkee, helmoissa vähän ruostetta ja toinen takaovi ei aukee kauko-ohjauksella. Sitä ei voi romuttaa romutuspalkkiolla kun ei ole varaa uuteen.
Riippuu väristä. Jos oranssi niin en.
Tottakai kehtaisin.Tyhmät ne autoilla koreilee
Se saattaisi (jopa) olla parempi vaihtoehto kuin mun vm. 2001 oleva sitikka... :D
Naapurit alkaisivat pitää leuhkana, jos niin uuden ja hienon auton ostaisi.