Kehtaisitko ajaa 10 vuotta vanhalla Opel Astralla?
Kommentit (65)
Jos auto toimii ja on kunnossa jo vain kehtaisin ajaa.
En aja ooppelilla, pösöllä, renulla enkä sitikalla. Huonoimpia autoja mitä on.
Kiitos vastauksista. Mulla siis on tuo auto. Tuttu kysyi, miten kehtaan ajaa sillä, hän ei kehtaisi. Ihan hyvin, vastasin ja siitä tuli idea kysyä sitä täällä. Ap
Olen ajanut vanhemmilla Opeleilla ja nyt mulla on 2001 Yaris. Auto on väline kahden pisteen, a ja b välillä.
Se 10v vanha ooppeli saattaisi toimiakin, toisin kuin tämä 16v vanha honda jossa vaihdelaatikko vonkuu, kytkin täristelee kesät (ilmeisesti talvikytkin) moottori naputtaa talvisin (ilmeisesti kesämoottori) ja nyt viimeisimpänä syttyi vikavalo eikä sitäkään tuostavaan korjata ilman sairasta purkamista.
Kehtaisin, kunhan toimii.
Nyttenkin Itsellä käytössä sekä 15 vuotta vanha Mazda kuin 2 kuukautta vanha Suzuki, ja molemmilla ajan, riippuen hieman käytöstä.
Ei mitään väliä mikä auto on kunhan se on musta.
En Opelilla, mutta 24 vuotta vanhalla Toyotalla Kyllä.
Ajan 10 vuotta vanhalla Opel Corsalla ja musta se on hieno auto.
Ajan 18 vuotta vanhalla Renault Meganella. Syksyllä käytin katsastuksessakin ja leima tuli.
Arvatkaa vain paljonko vuodessa menettää arvoa. Ei juuri mitään. Korjauksia saa kyllä tehdä mutta ne ovat olleet pieniä.
Noin yleisesti ottaen uudella autolla ajo maksaa 0,30-0,40e/km kun taas vanhalla pääsee 0,20e/km. Tuo luku sisältää kaikki auton kustannukset arvonalennuksineen.
Meillä on 17 vuotta vanha Volvo joka pelittää ja jolla mennään eikä meinata.
Naapurit ovat kateudesta vihreinä tietysti...
Siis onko ihmiset ihan tosissaan?? Että kehtaako ajaa jollain autolla? Kyllä on pienet murheet, jos oikein nolottaa jos on väärä auto alla. Eikö kuitenkin tärkeempää ole, et pääsee paikasta toiseen? Kyllä mäkin valitsen auton sen mukaan, mikä on mun mielestä hyvä ja miellyttää silmää, mut kyllä sentään kehtaisin ajaa millä vain.
Ajan 15-vuotiaalla Opel Astralla, ja olen todella tyytyväinen. Tuntuu ihan luksukselta entiseen autooni verrattuna. Olen niin onnellinen! :)
Ajan 22 vuotta vanhalla astralla. Ei tunnu missään, ne joilla ei itsetunto riitä pysykööt kaukana!
Tarinan mukaan kerran Saksassa suunnittelija alkoi laatia Audille logoa.
Tuumi, että kyllä sillä sata tuhatta kilometriä ajaa, ja piirsi ympyrän.
Kyllä sillä toinenkin sata tuhatta menee, ajatteli ja piirsi toisen.
Kolmekin sataa tuhatta, ja piirsi kolmannen.
No varmaan se neljäskin sata tuhatta, ja piirsi vielä yhden.
Tyytyväisenä hän nosti paperin sivuun ja ryhtyi seuraavaksi miettimään Opelin logoa.
Kyllä sillä sata tuhatta kilometriä ajaa, ja piirsi ympyrän...
...eikä aja! ja raakkasi yli.
Autohan on vain työkalu. Onko jonkun itsetunto oikeasti kiinni siitä, millaisia välineitä hän elämässään käyttää?
Okei, tyhmä kysymys, tietysti on. Siksihän täällä on kaikenlaisia Apple-hulluja, Audi-miehiä ja Michael Kors-naisia. Joille me normaalit ihmiset lähinnä nauretaan. Ehkä sitten joskus kun laitteita aletaan integroida ihmisiin ja muutun androidiksi, minäkin alan välittää osieni merkeistä. Sitä ennen ei pätkääkään kiinnosta.
Taidat olla tosikko, täällä nyt vain vähän vitsaillaan ja pelitetään museoautoilla, joilla itsekin ajamme onneksi ukko on alan kavereita ja pitää moottorilla vatustetut nelipyöräiset kunnossa.
Kyllä kehtaa! Terveisin Opel Astra vm.2000 :)
Kehtaisin kyllä. Mieluummin kuitenkin ajan kolmevuotiaalla S-mersullani, sen nahkaistuin jotenkin sopii paremmin ahterilleni.