Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
Mieli alkaa toimia jännällä tapaa tiettyjen asioiden jälkeen. Ja niin täytyykin olla.
Että olisin myynyt itseäni raskaana ollessa ja ennen raskautta.
Koko homma levisi ihan käsiin ja mies vaati toki isyystestiä yms kun lapsemme syntyi. Suhde meni ihan pilalle ja erottiin sitten myöhemmin, eipä se enää harmita mutta silloin ärsytti. Nykyään naurattaa.. :D Varsinkin kuin koko homma lähti yhdestä typerästä vitsistä jonka joku muka sitten otti tosissaan..
Olen sitten varmaan nuo Matkanikin kaikki varastanut jotenkin? Ja eläinlääkärinaksut maksanut varastamalla? Hä?
Samoin koiran sekä tuon maton? Varastin tuon maton ja käärin paidan sisään?
Luuletko ettet saa tätä vielä naamalles?
Tuttava mies levitti juorua että olin ottanut häneltä suihin.. todellisuudessa en ole koskenut enkä koskisi pitkällä tikullakaan.
Miten olette kuulleet nuo juorut?!
Mä en ole ikinä kuullut itseä koskevia juoruja vaikka kyllähän niitä varmasti riittää!
Mä olen niiiiin samaa mieltä sinun kanssasi,että ne jotka niitä juoruja levittelee ni vois heittää kaatopaikalle rottien syötäväksi. Se muiden haukkuminen ja ikävien juorujen levittely on törkeetä mitä joku voi ikinä tehdä. Ja kaiken lisäksi nämä ihmiset olivat mun kavereita tai semmoisiksi he itseään väittävät.
Minusta on niiiiin paljon keksitty juttuja ja vielä idiootit uskovat ja lähtevät innolla mukaan. Sit kaikki kyylääminen, puhumattomuus, komentelu ovat juuri näitä seikkoja joka puistattaa mua.
Ei tunnu kivalta yhtään..
Lisäksi minusta ON tehty joku haukkumisryhmäkin, mis on koko työyhteisö ja varmaan jotain pikkupomojakin.. Säälittävää!!!
Pahin juoru on ollut että mieheni olis lyönyt mua. Ei mitään hajua mistä tuo on lähtenyt liikkeelle kun mies ei ole ollut mua kohtaan millään tavalla väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niiiiin samaa mieltä sinun kanssasi,että ne jotka niitä juoruja levittelee ni vois heittää kaatopaikalle rottien syötäväksi. Se muiden haukkuminen ja ikävien juorujen levittely on törkeetä mitä joku voi ikinä tehdä. Ja kaiken lisäksi nämä ihmiset olivat mun kavereita tai semmoisiksi he itseään väittävät.
Minusta on niiiiin paljon keksitty juttuja ja vielä idiootit uskovat ja lähtevät innolla mukaan. Sit kaikki kyylääminen, puhumattomuus, komentelu ovat juuri näitä seikkoja joka puistattaa mua.
Ei tunnu kivalta yhtään..
Lisäksi minusta ON tehty joku haukkumisryhmäkin, mis on koko työyhteisö ja varmaan jotain pikkupomojakin.. Säälittävää!!!
Hmm...
Sellainen juoru jonka mukaan olisin lepakko. Totuus on että olen täysin hetero enkä lähelläkään lepakkoa.
Miten suhtaudutte asiaan kun appiukko levittää sellaista huhua ennen synttäreitä. Oli nähnyt pienemmän raapivan takapuolta ja päätellyt siitä että hänellä on kihomatoja. Kertonut ennen juhlia juhlavieraille jotka olivat tulleet pitkän matkan päästä. Vieraat kävivät ovella ja onnittelivat. Mutta eivät tulleet sisälle. Pelkäävät että saavat kihomadon juorujen perusteella. Ärsyttää koko juttu!
Olin kaikille persettävä jakava h..ra. Tosiasiassa menetin neitsyydenkin vasta yli kymmenen vuotta noiden juorujen alkamisen jälkeen.
Jotkut elää varmaan vieläkin oletuksessa, että mulla on satojen tuhansien ulosottovelat. Tällaisen huhun olen kuullut. Tosiasiassa mulla ei ole ollut ikinä senttiäkään ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen juoru jonka mukaan olisin lepakko. Totuus on että olen täysin hetero enkä lähelläkään lepakkoa.
Tiedän tuon kokemuksen paremmin, kuin hyvin. Onhan se helvetillistä, jos oletuksen/juorun perusteella miehet eivät suhtaudu vakavasti. Muutama muukin juoru, joka on vaikeuttanut elämää suuresti on ilmeisesti liikkeellä. Eipä siinä muuta sitten, kuin elää tahtomallaan tavalla ja jättää juorut omaan arvoonsa.
Ootte mahtavia ihmisiä ja luomakunnan kruunuja.