Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niiiiin samaa mieltä sinun kanssasi,että ne jotka niitä juoruja levittelee ni vois heittää kaatopaikalle rottien syötäväksi. Se muiden haukkuminen ja ikävien juorujen levittely on törkeetä mitä joku voi ikinä tehdä. Ja kaiken lisäksi nämä ihmiset olivat mun kavereita tai semmoisiksi he itseään väittävät.
Minusta on niiiiin paljon keksitty juttuja ja vielä idiootit uskovat ja lähtevät innolla mukaan. Sit kaikki kyylääminen, puhumattomuus, komentelu ovat juuri näitä seikkoja joka puistattaa mua.
Ei tunnu kivalta yhtään..
Lisäksi minusta ON tehty joku haukkumisryhmäkin, mis on koko työyhteisö ja varmaan jotain pikkupomojakin.. Säälittävää!!!
Kuulostaa siltä, että olet juuri siellä kaatopaikalla rottien syötävänä. Jätä se uppoava kaatis.
Että yritän puijata työnantajaa matkakulujen laskuttamisessa. Kollega tämän valheen laittoi liikkeelle. Esimies soitteli minulle kiukkuisia puheluita ja tivasi matkalaskujeni todellisuutta. Ne olivat täysin oikein tehty ja tiesin olevan niin. Totuus selvisi kyllä esimiehellekin. Puolustin kantaani ja asia oli aivan selkeä. Minut savustettiin ulos.
En ole takaisin kaivannut.
Minun on kerrottu kuolleen syöpään.
Tosiasiallisesti käytin vain tukimielessä Syöpäsäätiön kirjekuoria ja olin vanhempainvapaalla. Minua ei siis näkynyt muutamaan vuoteen entisissä menomestoissani.
Vierailija kirjoitti:
Odottaessani esikoista yksi (sittemmin entinen) ystävä oli puhunut ympäriinsä, että tulevan lapseni isä on joku muu kuin aviomieheni. Aika kovanahkainen olen, mutta tuo loukkasi. Siinä kun loukattiin samalla miestäni ja lastani.
On oikeita juoruja ja sitten tilanteita, missä esitetään että on juoruja. Hieman typerää kumpikin. Mutta ei niihin muutenkaan kukaan voi vastata mitään ellei joku sano tai kysy jotain.
Että käytän paljon huumeita. Tuolloin olin ihan että I wish.
Musta levisi kloppina semmonen huhu jotta myyn ittiäni Seinäjoella
Anttilan kulmilla, lauantai ehtoosin 50 mk/varvi. Huhu ei pitäny
paikkaansa se oli 100mk/varvi. Näin kultaasella -80 luvulla.
Harmitti ku piti aina alkaa hintaa hinaamaan ylähä päin kun
en oikeen kova kauppamies ollu, silloon nuorena sällinä.
Vierailija kirjoitti:
Että olen muka hu*ra. Ja annan kaikille. Tämä lähti siitä, kun kiusaajina halusivat keksiä jonkun "tosi hyvän" valheen. Itselläni oli pieni myötävaikutus asiaan, kun sanoin että minullakin on poikaystävä, joka asuu muualla. Näin ei kuitenkaan todellisuudessa ollut ja moni luokkalaiseni kyllä seurusteli ihan avoimestikin jonkun kanssa. Tästä olen monesti syyttänyt itseäni, kun annoin aihetta puheisiin. Vaikka eivät siis koskaan saaneet väitteilleen todistetta ja monet saivat ihan vapaasti suudella koulussa jne. ilman paheksuntaa. Toisaalta minulla olisi varmaan ollut sama kohtelu, vaikka en mitään olisi puhunutkaan. Tämä asia on niin paljon hankaloittanut elämääni. Olen ollut kiltti arka tyttö, joka vaan harvoin kävi missään koulun jälkeen ja olin todella yksinäinen ja muutenkin kiusattu monia vuosia. Tämän juorun laittoivat tytöt liikkeelle ja pojatkin siihen sitten liittyivät mukaan. Todella nöyryyttävää ja alistavaa. Jatkuva pelko siitä kuka on kuullut asiasta ja lopulta jäinkin sitten ihan yksin niin tämän juorun kuin omien pelkojenkin takia.
Nuoruudesta ei ole jäänyt mitään käteen ja minusta on tullut todella arka. Pelkään paljon eri tilanteita ja seurustelua en voisi edes miettiä. Olen vieläkin neitsyt. Tämän juorun vaikutus on todella suuri. En uskalla tutustua ihmisiin, häpeän, vaikka ei olisi aihetta ja harkitsen mitä voin pukea päälleni etten ainakaan anna lisämaustetta ja olen niin epävarma kaikesta. Tietysti olen aiemminkin ollut epävarmuuteen taipuvainen, mutta tuntuu että tämä asia on saanut minusta kaikki huonot puolet esiin. En tiedä pystynkö koskaan toipumaan tästä ja olemaan oma itseni.
Tuntuu kuin olisi vankina. Muut saavat tehdä mitä vaan ja itse yrittää elää tosi "siivosti" ja silti se ei auta. Olin ja olen nykyäänkin niin yksin ja olen todella erilaista elämää kuin nuoret "normiaikuiset". Välillä olen harkinnut itsemurhaa, mutta sitä en tee. Välillä "haluan kieltää koko sukupuoleni", koska en siedä "naiseutta". Olen jopa harkinnut sukupuolen vaihtoa, mutta tietenkin tämä on omalla kohdallani pakenemista ja minulla ei ole todellista syytä sukupuolenvaihtoon. Tämä asia on niin sotkenut elämäni, että ihan pelottaa minkälainen elämä minulla on edessä. Kadehdin "vapaita" ihmisiä, jotka ovat ilman tällaista kamalaa häpeä stigmaa. Se on hirveää, kun kukaan ei puolusta tai ei pysty edes itseään auttamaan, kun kukaan ei usko. Nyt olen pahimmasta päässyt yli, mutta saan pelottavia muistutuksia aika ajoin. Kiusaajani ovat olleet taitavia suunnitelmassaan. Pelkään välillä todella paljon mitä he keksivät. Myötätuntoni aloittajalle. Ihan samoja ajatuksia täällä. Kiitos muillekin, jotka viestejä ovat kirjoittaneet.
Mä olen ihan ok vähän erikoisemmista muistoista vaikka en ole sen tyylinen,että itse haluaisin auliisti kertoilla erikoisista kokemuksista ja jutuista mitä tuolla menneisyydessä on. Jos jotkut muut on kertoilleet niin eiköhän se päädy kertojien omaksi häpeäksi. Kuka yli 15 vuotias tosissaan juoruaisi jostain toisesta aikuisesta.
Mutta siitä olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että inhottavia naisia on, ja on muuten hirveän yleistä, että totta kai jos ei bondaa tai tykkää joistain toisesta naispuolisesta tai muuten vaan ei ehkä ole niin kuin muut kuukautisjuttujen levittäjät kahvipöydässä, on tietenkin se "naisia vihaava, identiteettinsä kanssa hukassa, ran...su tai joku muu" jonka joku juoruämmä itse auliisti päättää sen toisen olevan.
Itse siis tietää valehtelija, että ihan noin ei ole, mutta tahalleen levittää tuollaista.
Voihan miehetkin kiusata naista, mutta miehillä yleensä kyse vähän toisenlaisista lähtökohdista johtuvaa.
Harva on kuitenkin niin lapsellinen, kun tuo ylläoleva kirjouttaja, että laittaisi ksikki miehet tai naiset läpimätien tomaattien joukkoon, vaikka olisi joutunut muutaman läpimädän yksilön uhriksi. Yleensä tarkouttaa sitä että yksi saa suuremman joukon mukaan johonkin.
no jos pahimmalla tarkoitetaan vain sitä, että on täyttä puppua (eikä esim. että törkein huhu, josta loukkaannuin (minulla on tapana vain nauresekella juoruajien houreille)
niin sitten pahin on varmaan sellainen, että olen täysin pa. Rahatilanteeni on jokseenkin vastakkainen, mutta en ole viitsinyt kuulutella sitä täällä asuinpaikassani eikä yhtään haittaa, että luulevat minun olevan pa. Ei ainkaan kukaan tule kyselemään vippejä.
tai erään kerran, kun poliisit tulivat käymään kodissani, niin huhu lähti heti liikkeelle, että olen tietenkin tehnyt jotain laitonta/tullaan jostain yhtä keksitystä syystä (olin edellisellä viikolla sanonut alakerran tupakoivalle, että seuraavasta tupakasta soitan poliisit paikalle (meillä on parveketupakointikielto, joten se on mahdollista ja sillä lailla pitikin toimia)) Nojoo... minulle oli yritetty murtautua sisään ja siellä sitten vain käytiin läpi, että oli jäänyt yritykseksi ja että mitään ei viety (kodissani on valvontakamerat, koska on sisällä myös arvokasta omaisuutta. Katseltiin tallenteista, että ovi laitettiin hyvin nopeasti takaisin kiinni sen jlkeen, kun katse kohdistui kameran linssiin. Samalla poliisit saivat siitä naamakuvat).
En jaksanut viitsiä naapureilleni oikoa heidän huhujaan - ajattelin, että, jos naapurustossa on liikaa juoruajia, niin ehkä se on ihan hyvä, että luulevat, että päässä viiraa - saa olla ainakin rauhassa. Tulee eräänlaista katu-uskottavuutta. :D Mieheni aina jaksaa nauraa tilannekomiikalleni että miten osaa ottaa parhaat palat irti ikävistä asioista.
Pari kaveriani on sanonut, että ovat alkaneet käyttää samaa taktiikka omassa taloyhtiössään. Heilläkin liikaa juoruajia siellä naapurustossa.Parempi siis luoda itselleen sellainen brändi ettei kuka tahansa tule häiritsemään.
Samaan aikaan sitten ne ihmiset, jotka osaavat ajatella ja käyttää älyään, eivät sorru noin lapsellisiin johtopäätöksiin kuin juoruajat tuntuvat sortuvan.
Että manipuloin ihmisiä vauvasta vaariin
Näitä on useita:
-olen homo.
-olen tuomittu pedari.
-huumeidenkäyttäjä.
-olen kuollut.
- en ole minä, vaan joku XXXX
Jälkimmäinen oli ihan hauska varsinkin kun sen kertoi kotipaikkakunnalta kotoisin ollut tyyppi joka ei millään uskonut että se olen minä jonka kanssa se puhui ;D
Vierailija kirjoitti:
Näitä on useita:
-olen homo.
-olen tuomittu pedari.
-huumeidenkäyttäjä.
-olen kuollut.
- en ole minä, vaan joku XXXX
Jälkimmäinen oli ihan hauska varsinkin kun sen kertoi kotipaikkakunnalta kotoisin ollut tyyppi joka ei millään uskonut että se olen minä jonka kanssa se puhui ;D
siis tuon kuolemajutun..
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää.
Et ehkä voi tietää ellei kysytä suoraan tai juorusta kerrota sinulle, mutta asenteet, tapa kohdella ja vihjailut kyllä kertovat kyseessä olevan negatiivinen juoru. Paakaahan se on, kun juoru on valetta. Silloin tosin kyseinen henkilö menee lokeroon: juoruja uskova ja kykenemätön kyseenalaistamaan kuulemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Että manipuloin ihmisiä vauvasta vaariin
Manipuloitko? Tiedän miltä tuntuu, kun yleinen ystävällisyys ja kiinnostus yritetään maalata manipulaatioksi.
Epäilen että minusta on juoruttu että olisin homo. On totta että nuoruudessa kun oli mukava bailata niin jätkäporukoissa tuli liikuttua paljon ja ei niitä naisia kovin paljon saanut iskettyä.En kuitenkaan koskaan ole maannut miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan,joten (nuori) nainen on aina ollut kiinnostuksen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että minusta on juoruttu että olisin homo. On totta että nuoruudessa kun oli mukava bailata niin jätkäporukoissa tuli liikuttua paljon ja ei niitä naisia kovin paljon saanut iskettyä.En kuitenkaan koskaan ole maannut miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan,joten (nuori) nainen on aina ollut kiinnostuksen kohde.
Ootko kumminkin maannut erilailla miehen kanssa kuin naisen kanssa?
Päkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kumminkin maannut erilailla miehen kanssa kuin naisen kanssa?
No joo, kiinni jäin. Olen vetänyt miestä pöllönsimmuun.
Mun isän väitettiin olevan eri mies, kuin oikea isäni. Isälläni ja papallani oli mukamas lehtolapsia ympäri maailmaa. Mä taas esim. olin 12-vuotiaana maksullinen alaikäinen, joka asui yhden namusedän nurkissa. Olin kympin tyttö, en ole ikinä maistanut edes alkoholia ja tupakkaa, ja olin neitsyt pitkälle aikuisikään. Tätäkin lapsihuorajuorua levittivät nimenomaan aikuiset ja he oikeasti uskoivat siihen. Kun muutin pois kotoa juoruttiin, että olen kuulemma kuollut huumeisiin ja hiviin, ja mun tuhkat on siroteltu kauas kotikylästä. Voi niitä kylän junttien ilmeitä kun kurvasinkin autolla S-Marketin pihaan 🤣🤣🤣
Selvisin loppupeleissä koulussa aika vähällä kiusaamisella, mutta että aikuiset levittävät pahaa nuoresta tytöstä... En keksi tällaiselle julmuudelle muuta selitystä kuin sisäsiittoisuuden. Isästäni varsinkin siis levitettiin vaikka mitä uskomatonta p4skaa, hän syntyi vauraaseen yrittäjäperheeseen. Konkurssi tuli hänen ollessaan jo teini, en ymmärrä miksi hän jäi asumaan tuolle kotikylälleen ja altisti lopulta minut tuolle kaikelle.
Mutta onhan ne totta! Ja onhan se hyvä että karavaani kulkee.
Että olen kavaltanut rahaa yhdistykseltä, jossa toimin.
Minulla ei siis ole edes tilinkäyttöoikeutta, enkä ole hallituksessa.