Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
Väittivät kylillä ettei siskoni käytä mukamas sukkahousuja
Huoraan ja käytän huumeita. Näitä juoruja ovat poikkeuksetta levittäneet miehet, jotka olen torjunut. Monilla naisilla varmasti valitettavasti sama kokemus :(
Tuttavaporukassa oli kuultu, etä paritan vuokrakämpässäni paria itseäni yli 10v vanhempaa samaan tuttavapiiriin kuuluvaa naista.
Wou.
Missäköhän massit viipyy...?
Kaikki järkyttävät perättömät juorut syntyvät näköjään maalla ja pikkupaikkakunnilla. Ja näitä kivan "yhteisöllisiä" tuppukyliä moni täällä ylistää. Hyi helvetti. Onneksi olen kotoisin Helsingistä jo kolmannessa sukupolvessa. Ikinä en tuollaisessa peräkylässä suostuisi asumaan.
Näyttää olevan aika tavallista. Jos itsestäni juoruttaisiin niin ottaisin selvää ketä ovat nuo juoruajat ja nostaisin syytteen.
Mistä te oikein kuulette nämä juorut?! En minä ainakaan tiedä mitä minusta puhutaan, ei ole tultu kertomaan, joten vaikea sanoa mikä ois pahin.
Se, että olen muka raskaana. Ja tämä lähti ilmeisesti siitä, että olimme tuoneet kotiimme vanhan lasten sängyn koiralleni pediksi ja nämä "viisaat" sattuivat sen kuljetuksen näkemään. Asuin tuolloin vielä kotona vanhempieni kanssa ja kovasti ihmiset sitten odottivatkin, että jotain tapahtuu. Taitavat luulla vieläkin, että tein abortin tai sain keskenmenon, kun ei lasta kuulunut. Samaten olen ollut muka jakorasia. Sitten koulussa ihmiset ilmeisesti pelkäsivät minua, kun olin niin hiljainen ja yleensä yksin, kun minua ei porukkaan huolittu. Kerran kuulin eräänkin tytön sanovan, että kävisin varmaan hänen kimppuunsa jos hän tulisi minulle juttelemaan. Tietysti olin välillä vähän vihaisen näköinen, kun minua muutenkin kiusattiin ja olin niin yksin. Mutta minäkö nyt olisin jonkun kimppuun käynyt, kun en uskaltanut itseäni puolustaa ja olin hyvin arka. Olisin vaan ilahtunut jos joku olisi tullut juttelemaan.
Se, että olisin raiskaaja. Noniin, missä mun kymppitonni viipyy?!?
Manimani kirjoitti:
Näyttää olevan aika tavallista. Jos itsestäni juoruttaisiin niin ottaisin selvää ketä ovat nuo juoruajat ja nostaisin syytteen.
Mäkään en tykkää rikollisista, tekisin saman.
Vaikuttaa, että näillä juoruajilla itsellään on ongelma, ja yrittävät narsistisella häpeänsiirrolla hoitaa ongelmaansa. Tyypillisemmin tyttöporukasta joku alkaa levittää toisesta helppo-juorua, koska on itse huolissaan maineestaan. Tai mies, josta ei kiinnostuttu (vaan hänen kaveristaan) samaa juorua.
Voi kun kuulisinkin ne lähipiirini levittämät juorut, joiden takia lähimmät sukulaiseni ovat katkaisseet välit minuun kokonaan. Silti: juorun sisältöä enemmän minua kiinnostaisi tietää, mikä ajaa ihmisen myrkyttämään ympäristöään pahan puhumisella, vaikka ei itse siitä mitään hyötyisi. Surullista.
Että haisen. Ei kuulosta kovin pahalta mutta tää vaikuttaa olevan tällä seudulla aika yleisesti tiettyjen junttipiiriläisten tiedossa, ja usko ihmisiin on aika totaalisesti karissut kun jopa useammat keski-ikäiset naiset viitsivät jatkaa tuollaista lapsellista kiusaamista jos jossain minuun törmäävät. Kerran meni silloin tapailemani miehen kanssa sukset ristiin ja tuli riitaa - kohta mies laittoi viestiä että joo, hän onkin nyt kuullut kavereiltaan että olen tällainen ja tuollainen ja kuulemma valehdellut joistakin ties mitä, en siis itse edes tiedä mistä tässä oli kyse tarkalleen. Vähän aikaa tuntui että en tiedä miten ikinä voi uskaltaa keneenkään lähteä tutustumaan jos tää on tällaista, mutta sittemmin olen tullut siihen tulokseen että tää vaan karsii kumppaniehdokkaista henkisesti heikoimman aineksen pois ihan ilman että mun tarvitsee itse tehdä karsintaa...
Ostin 19 vuotiaana hienon ja uudennäköisen "tuunatun" auton joka ei kuitenkaan ollut niin uusi kuin miltä näytti. Rahat olin hommannut 15v lähtien tekemällä kesätöitä ja säästämällä kaikki, kun kotona kuitenkin asuin 18 vuotiaaksi asti. Eipä mennyt kauan kun kaikki kylällä juorusivat että myyn huumeita.
Yläasteella kulki erilaisia juttuja musta, niinpä kukaan oman paikkakunnan tyttö ei ottanut mua enää tosissaan. Mutta onneks oli mopo ja lähialueet naapurikunnat :D
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin että ikävimpiä juoruja et saa edes selville.
Ainakin ihmisten suhtautumisesta vuosien ja vuosikymmenien aikana voin todeta että minua on ainakin väitetty alkoholistiksi, huumeidenkäyttäjäksi, homoksi, varkaaksi, kaiken kaikkiaan ikäväksi tyypiksi ja varmaan vielä kaikkea muutakin.
Ja se ikävä vaikutus tulee siitä, kun sitten joutuu itsekin suhtautumaan paljon tylymmin ihmisiin, tai jos yritän oikein sen sanoa, niin on yleensä aika pian osattava "haistaa" tuttavuuksista, onko ne tässä juorujen levittelyhommassa mukana vai ei.
Mutta ehdottomasti se pahin juttu on se, että juorujen levittelijät hoitaa hommansa niin että et edes ikinä voi kysyä mikä on vialla, ja lopputulos on se että erilaisista ihmissuhteista joutuu vain hankkiutumaan eroon.
Minun puolestani em. valheita levittelevät ihmiset voisi laittaa vaikka biojätepussiin, eikä tulisi millään tavoin ikävä. Maailma alkaisi parantumaan heti.
Tämä. En voi itse kuin hämmästellä, kuinka uskomattoman typerätkin juorut menevät läpi ihmisiin. Olen joutunut aika rajusti työpaikkakiusatuksi syystä jota en edes tänä päivänä tiedä. Juoruilijat kun osaavat uskottavasti kertoa asiansa, ja empatiakyvyttömät hoitavat loput.
Yksi on se, että kuulemma varastan tavaraa.
Ja viimeksi kun olin junassa niin se jätkä viereiseltä penkiltä jätti lompakkonsa paikalleen ja lähti johonkin. Monimutkainen mieleni alkoi ajatella, että hän oli tunnistanut minut ja kuullut juoruja ja ehkä halusi testata, että otanko lompakon. On sitä ennenkin testattu.
Ja ajattelin, että taasko näitä.
Sitten hän tuli viidessä minuutissa takaisin ja otti lompakkonsa. En saanut selville, että oliko se jokin typerä testi. Täälläpäin tuon tyylisiä juttuja nimittäin tehdään. Kiitos Rudnäs.
Ja Sarako se oli. Myös kiitos sinulle.
Oon lesbo on ainoa juoru, jonka oon itsestäni kuullut.
Että olen pienimunainen neitsythomo, jolla on karvainen perse ja lukee sci-fiä aamut illat.