Portion Boys on ihana OFFICIAL
Kommentit (93)
Mitä tuo Portion bändin nimessä tarkoittaa --- tai siis mistä bändin nimi yleensäkin tulee? Joku tosifani vois kertoa?
winner kirjoitti:
Mitä tuo Portion bändin nimessä tarkoittaa --- tai siis mistä bändin nimi yleensäkin tulee? Joku tosifani vois kertoa?
Nuuskapurkista, jonka Kenraali Vahva sattui nimeä miettiessään näkemään pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Nuuskapurkista, jonka Kenraali Vahva sattui nimeä miettiessään näkemään pöydällä.
Jaa... mä luulin, että ne olis olleet kotoisin Portio -nimisestä paikasta?
Miksi bändillä on niin paljon faneja? Enemmän varmaan kuin Loreenilla, mikä on sinänsä aika merkittävä saavutus ;D
Jaa, minä luulin, että se tulee siitä kun ovat niin kovia juoppoja, niin pitää alkoholiannoksia laskea. Portion on annos.
Ei oo ainakaan karttapaikka-palvelun mukaan ainakaan Suomessa yhtään Portio nimistä paikkaa.
Hyvä ilonen ja sopivan ysärimäinen juntin juureva meininki!
Vierailija kirjoitti:
Mikael on seksikäs
Ne on kaikki hyvännäköisiä ja todella mukavia, positiivisia aina ihmiset huomioon ottavia tyyppejä, joiden kanssa on kiva rupatella. Musiikki tempaa mukaansa ikään katsomatta. On harvinaista että bändin kaikki biisit on niin hyviä.
Jokainen keikka on enemmän kuin vain keikka. Se, mitä se on - jokaisen pitää itse mennä toteamaan :D :D
Bändi tekee musiikkia omalla tyylillään ja tavallaan. Kovalla, pitkäjänteisellä työllä ja uskomalla siihen mitä tekevät, ovat päässeet kansan suosioon. Arvostan.
Kitaristi Kääriäinen on hyvä lisä tiimiin.
Jäi vielä sanomatta, että mielenkiintoisissa paikoissa he keikkailevat...heidät pitää löytää.
Itse löysin tämän bändin viime kesänä, kun etsin vähän erilaista keikkakokemusta. Festarit oli nähty, jotain uutta kaipasin. Padasjoella lihakarjatilalla iso katettu alue. Autot parkkiin pellolle. Paikan emäntä kertoi että jos jäädään kiinni pellolle talosta löytyy kyllä traktoreita. Oli ruokaa, juomaa, maalaistunnelmaa, Portion Boys sekä monta sataa musiikista nauttivaa ihmistä. Aivan mahtava ilta.
Bändiltä tulee uutta musiikkia sekä video, 2.6. julkaisevat.
Mummotunnelin keikka näyttää lähinnä päättömältä hyppimiseltä.
Pieni maistiainen PB:n uudesta biisistä "Seksi Seinäjoella" lupaa hyvää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelin keikka näyttää lähinnä päättömältä hyppimiseltä.
Eipäs! Mummotunnelissa oli ihan älyttömän hyvä keikka (24.5.-23). Kova meininki. Satuin olemaan paikalla!
Junttimeininkiä aidoimmillaan. Jos nuuskaat, vapetat, juot keskikaljaa lähiön baareissa ja ammattikoulun tunneilla teoria, kielet ja matematiikka tuntuivat vaikealta, Portion Boys sopii sinulle.
Tuovat iloa ja valoa sekä olavia näihin joskus synkkiin aikoihin.
Jokainen, joka pystyy ihmisten elämään tuomaan hauskuutta on kiitoksen ansainnut.
Hyvä Portion Boys.
"Lennän aurinkoooooooooooooooooon!"
Sanoi Käärijä.
Toivottavasti PB:kin joskus ehtii lomalle.