Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (206)
En kyllä tiedä...mutta joskus joku puhuu ohi suunsa ja paljastaa olettaneensa minusta jotainnihan outoa. Onko sitten yksittäinen våärinkäsitys vai juoru, en tiedä.
Toisaalta aika sama: minulla on työpaikka, ystäväpiiri ja eräs seura ja ne on kaikki aika erillisiä. Asun isolla paikkakunnalla eikä nämä ihmiset useinkaan törmää toisiinsa.
Työpaikalla vähän tiedetään kuka on kaikkien juorujen keskipiste. Tältä ihmiseltä kuulee parhaat (ja vähän epätodennäköiset) juorut.
Juorukellon leuat revähtäisivät jos se OIKEASTI tietäisi kaiken 😀
Äidilläni oli päässä vikaa. Hänellä oli jo ala-asteaikoina sellainen päähänpinttymä että minusta pitää tulla pari naapuritilan tytön kanssa (joka oli siis pikkuserkkuni).
Hän jaksoi jankuttaa asiasta aina kun mahdollista. Esim.kun TV:stä tuli joku mainos jossa tyttö ja poika käveli niityllä tj hän alkoi mussuttaan että tuo tyttö on niin luonnollisen kaunis kuin naapurin. Tätä jatkui vaikka kuinka paljon. Sitten äitini dementoitui ja joutui paikalliseen vanhainkotiin. Titenkin kertoi kuvitelmiaan.
Hauskaksi asian tekee se, että nyt tuo pikkurkkuni, naapurin kantturan/luuskan (en osaa päättää onko se enemmän hevosen vai naudan näköinen;) lapsi kuvittelee että olen hänen isänsä koska alueen asukkaat ja sukulaiset ovat varmana faktana tämän hänelle kertoneet. Eräskin serkku kyseli aionko testamentata pikkuserkun lapselle jotain. :D
Oliskohan ollut se että olin biseksuaali ylä asteella jo. Ja olinhan minä, mutta ei se kuitenkaan sitten häirinnyt eikä siitä peruskoulun jälkeen kukaan kuittaillut. Ylä astellahan puhutaan todella paljon myös täysiä valheita toisista.
Kummitätini, isäni sisko, levitti puheita kotiseudullani, että käytän huumeita ja kännään baareissa kaiket ajat. Tosiasiassa opiskelin korkeakoulussa pääkaupungissa ekana koko suvusta ja tein vapaa-aikani töitä pärjätäkseni.
Vieläkään en ole törmännyt elämäni aikana huumeisiin missään. Olen tätä nykyä yli 40v.
Suurin syy tähän pahan puhumiseen oli vl-liikkeestä lähteminen. Perheeni onneksi on eri maata. Menin ja korjasin henkilökohtaisesti väitteet, kunhan sain kasaan rahat useamman sadan kilsan edestakaiseen bussimatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä entiset ammattikoulu"kaverit" keksivät juorun että myyn itseäni paikallisessa räkälässä. Minä, ylikiltti uskovaiset perheen tytär. Kun tämä juoru levisi isäni korviin, sain turpaani niin että käsi murtui ja naama oli mustana. En käynyt sen jälkeen koulun jälkeen missään vaan nyhjäsin masentuneena huoneessani (ja huoneen ulkopuolella olin hiirenhiljaa ja välttelin isää) seuraavan vuoden kunnes muutin omilleni. Kiitos tästä teille, juorun keksijät.
Mitä ihmeen järkeä on kirjoittaa neljän minuutin sisällä samanlainen tarina, jossa toisessa asia tapahtuu yläasteella ja toisessa ammattikoulussa?
Voi kun kuulostaa tutulta. Kyseessä on ns. "yhteisöllinen narsismi". Minustakin on huhuttu mm. että h*raan ympäri kyliä alaikäisenä. Vanhempani olivat yrittäjiä ja muutenkin sellaisia elämäniloisia ihmisiä. Meistä tehtiin kerran jopa lasu, koska ilmoittaja epäili vanhempieni mielenterveyttä (ilmeisesti siksi kun he nauravat ja hymyilevät :D ). Ja voi vee sitä paskanpuhumisen määrää kun isä kuoli sydänkohtaukseen viisikymppisenä. Kuoli muka huumeisiin ja sitten toisen juorun mukaan isäni olisi m*rhattu: firman tiloissa olisi tehty huumekauppaa.
Pienissä yhteisöissä ei tarvitse olla kuin 1 tai 2 persoonaltaan häiriintynyttä ihmistä ja pieniin kyliin jää usein muutenkin asumaan se ns. heikompi aines, joka uskoo kaiken valheen. Tämä on sadismia, josta ei jostain syystä uskalleta puhua Suomessa. Monen elämä on mennyt pilalle pienessä kylässä.