Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
En ole kaikkia juoruja edes kuullut, mutta yksi oli se, että olen harrastanut seksiä puolen kaupunkini kanssa ja että minulle ei kelpaa kun jääkiekkoilijat. Entinen kaverini paljastui niiden juttujen levittelijäksi. Myös osa miehistä, jotka olen torjunut ovat näiden juorujen takana, ihan uskomatonta. Olen seurustellut melkein koko ajan eikä minulla ole ollut edes yhdenyönjuttuja ikinä. Uskomatonta.
Joku vanha ukonrähjä väitti minun maanneen kanssaan ollessani lukioikäinen.
Yläasteella koulukiusaaja väitti isäni olevan kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaikkia juoruja edes kuullut, mutta yksi oli se, että olen harrastanut seksiä puolen kaupunkini kanssa ja että minulle ei kelpaa kun jääkiekkoilijat. Entinen kaverini paljastui niiden juttujen levittelijäksi. Myös osa miehistä, jotka olen torjunut ovat näiden juorujen takana, ihan uskomatonta. Olen seurustellut melkein koko ajan eikä minulla ole ollut edes yhdenyönjuttuja ikinä. Uskomatonta.
Kun muutin joskus opiskelija-asuntolaan, alkoi nuoria miehiä rampata oven takana vonkaamassa seksiä. En vaan ollut silloin vielä kovin kiinnostunut seksistä enkä mennyt sänkyyn kenenkään kanssa. Ilmeisesti sitä ei katsottu hyvällä ja alkoi levitä mitä ihmeellisimpiä juoruja. Jonkinlaista kostoa kai, mutta en ymmärrä, miksi nuoret eivät saa kehiyttyä rauhassa. Joku on vasta reilusti päälle parikymppisenä valmis seksiin.
Äitisi on todella sairas.Pahuutta ja pahansuopuutta on valitettavasti monenlaista.Tsemppiä!
Paholainen verhoutunut vaikka näkee läpi kirjoitti:
Olen kuulemma saatananpalvoja, olettaen siitä syystä
,että luovutin rippilahjaksi saamani riipuksen, pakolla äitini vaatimuksesta, suoraan kaulastani, koska oli kateellinen.Myös myöhemmin kun nostin meteliä, olin varastanut mummoni lääkkeet, hakannut sairaalakuntoon, ihmekyllä kukaan sukulaisista ei tiennyt tällaisista...Lisäksi olen useaan kertaan yrittänyt tappaa tämän äitini!Ja jälleen kerran ei ole ketään joka olisi ollut fyysisesti läsnä. SAIRASTA!Ja tässä siskoni joka havittelee isäni perintöä,siis sitä mitä leski imuroi isältäni jälkeensä jättämää perintöä kaikille. Tämä toinen pahin paholainen, on vielä Jyväskylän diakonissana. Ei v...
Äitisi on todella sairas!Pahansuopuutta ja pahuutta valitettavasti on monenlaista.
Kyllä se kalikka vielä jonkun nilkkaan kalahtaa.Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Inhoan naisia juurikin juoruamisen takia. Sanotaan että juoruilu on kommunikointia, tiedon välitystä. Ei se ole. Se on pelkkää pahantahtoista kiusaamista, mustamaalaamista valheilla. Juoruakat ovat ilkeitä paskoja.
Kyllä miehet osaa juoruta ihan yhtä ilkeitä, joskus ilkeämminkin kuin naiset.
Odottaessani esikoista yksi (sittemmin entinen) ystävä oli puhunut ympäriinsä, että tulevan lapseni isä on joku muu kuin aviomieheni. Aika kovanahkainen olen, mutta tuo loukkasi. Siinä kun loukattiin samalla miestäni ja lastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan naisia juurikin juoruamisen takia. Sanotaan että juoruilu on kommunikointia, tiedon välitystä. Ei se ole. Se on pelkkää pahantahtoista kiusaamista, mustamaalaamista valheilla. Juoruakat ovat ilkeitä paskoja.
Pahimmat juorut minusta ovat olleet naisten keksimiä ja levittämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat juorut minusta ovat olleet naisten keksimiä ja levittämiä.
No minusta juorut levittivät pojat/miehet joista en ollut kiinnostunut. Aika pieni kylä missä asuin tuolloin ja kävin treffeillä( muka harrastamassa seksiä).
Kutsun myös juoruilevia ukkoja juoruakoiksi.
Joo pienissä kaupungeissa aikuiset miehetkin on ihan merkittävä juoruporukka. Tunnistaa bemareista ja takana olevasta piirisarjatason urheilu-urasta. Oikeasti vähän alkon kanssa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Paskimmat juorut minusta on kuitenkin kertoneet miehet, et revi siitä sitte.
Mieheni on väitetty lyövän minua. En tiedä tänä päivänäkään mistä tuo juttu on lähtenyt liikkeelle kun minkäänlaista totuuspohjaa tuolla ei ole.
Pahin pieru joka teistä on irronnut.
Mulla on kuulemma salasuhde itseäni 20 vuotta vanhemman työkaverin kanssa... Ompahan jollain vilkas mielikuvitus, tossa jutussa ei ole siis mitään perää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta alkoi levitä juoru, että olen lesbo. Ilmeisesti se, että en hankkiutunut suhteeseen kenenkään kanssa silloisella työpaikkakunnalla oli liian vaikea kuvio ymmärrettäväksi sikäläisille. Nauratti, mutta myös satutti.
Inhottavaa. Varmaan joku sisäänlämpiävä teollisuuspaikkakunta tai pikkukylä...
Mitähän musta on puhuttu...no, kouluaikoina jotkut piti hulluna kun olin ujo.
Kun odotimme esikoista aviomieheni kanssa niin joku ’’ystävä’’ alkoi puhumaan että lapsi ei olisi aviomieheni vaan erään ystävämme ja että olisin miestäni pettänyt.
Tämä juoru velloi yhtenään koko raskausaikani vaikka mitään perää tälle ei ollut. Ei auttanut kiistämisetkään, koska minun sanottiin valehtelevan. Se siitä seesteisestä raskausajasta sitten..
Lopulta kun lapsi oli syntynyt niin minä halusin dna testin, jotta sain vihdoin katkaistua tuolta juorulta siivet, tulos oli 99,99999.. aviomieheni. En ikinä saanut vastauksia henkilöiltä miksi ihmeessä jauhoivat tuollaista sontaa, kenties olisivat halunneet meidän eroa? En tiedä.. sanomattakin selvää, että nämä ihmiset eivät kuulu enään elämiimme.
Ei ole kovin paha tämä, mutta teininä tuntui todella ikävältä.
Olin netissä tavannut porukan poikia joiden kanssa pelasimme usein online pelejä. Yhden kanssa sitten olimme samaan aikaan menossa erääseen tapahtumaan ja tapasimme paikan päällä. Jälkikäteen huomasin, että monet porukasta käyttäytyivät todella kylmästi tämän jälkeen ja myöhemmin selvisi, että tämä tapaamani poika oli leivittänyt juttuja, että olimme harrastaneet seksiä ja ilmeiseti loput sitten pitivät minua ihan täyenä huorana tämän takia (nyt naurattaa miten absurdia, silloin tuntui todella pahalta.)
Olin tähän aikaan tuskin 15 ja kyseiset pojat olivat 20-23 vuotiaita ja näin jälkikäteen ajatellen kyllä todella limaista käytöstä näiltä yrittää mm. kalastella alastonkuvia. En tietenkään lähettänyt (oli tehnyt netti valistus tehtävänsä, että kuvat pysyvät netissä ikuisesti, plus olin aika ujo teini), mutta teininä jostain syystä tuo tuntui imartelevalta, kun en ollut ennen tätä saanut kuulla ikäisiltäni pojilta muuta kuin haukkuja.
Oikeastaan hyvä, että pääsi näistä eroon, löysin paljon mukavampaa seuraa.
Nyt olen itse 23 ja pidän karmivana ajatusta, että viestittelisin 15 vuotiaille sellaisia viestejä joita näiltä pojilta silloin sain! Ja ikäni oli kyllä hyvin heillä tiedossa.
Minusta levitettiin työpaikalleni huhuja, että olen tehnyt lapsen äitini kanssa. Asia tosin pitää paikkansa.
T.Mies 31 vuotias pohjois-savosta.