Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Että isäni käytti minua seksuaalisesti hyväksi koko lapsuuteni. Tuli erittäin paha mieli isäni puolesta.
Kamalaa sikäli kun tuollainen juoru jää helposti ihmisten mieliin kummittelemaan, vaikkei totta olisikaan :(
Että olen ollut pakkohoidossa psykiatrin suljetulla.
Panin kuulemma kaikkia, vaikka olin oikeasti neitsyt. Syy juoruihin oli se, että olin kuulemma niin hyvännäköinen ja näytin siltä, että minulla olisi ollut paljon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta liikkuu vaikka millä mitalla juoruja ja huhuja, mutta eivät ne minua häiritse. Itsehän minä niitä levitän.
Vakavasti ottaen: noin kannattaa toimia, jos itsestä oikeasti kulkee joitakin ns. uskottavia juoruja.
Siis esim. kulkee juoru, että sillä on salasuhde... Reagoi tähän niin, että laittaa itsestään liikkeelle todella typeriä juoruja (vaihtanut sukupuolta tms.), jolloin kaikki juorut alkavat kuulostaa epäuskottavilta.
Ensirakkaani väitti vanhemmilleen ja kavereilleen että minä petin ja jätin. Se oli kylläkin juuri toisinpäin eli hän tässä petti ja jätti minut ja seurustelee saman naikkosen kanssa, jonka kanssa petti minua (alkoivat heti kun eksä oli jättänyt minut, mutta pettämisestä en tiennyt silloin kun vasta monta kuukautta myöhemmin yhteiseltä ystävältämme, joka on onneksi minun puolellani). Hän on kuulemma väittänyt että nykyiseni (jonka kanssa olen ollut vasta puoli vuotta tavattuani noin vuoden päästä erosta) on "rikostoverini" vaikka en edes tuntenut häntä eron tapahtumavuotena :D
Kuulemma löytyy aika raskauttavia kuvia susta ja Candysta.
- Tulin vaan kuittaan.
Menin parikymppisenä uuteen työpaikkaan opiskelujen ohessa, kyse oli ruokakaupasta. Pian sain vastailla kysymykseen, että miten meillä poikaystäväni kanssa arki oikein sujuu kun hän on minua niin ”huomattavasti vanhempi”. Ihmettelin aluksi että miten uudet työkaverit nyt pitivät poikaystävääni jotenkin erityisen vanhana minulle, eihän meillä ollut ikäeroa kuin kaksi vuotta, minä 20v ja poikaystävä 22v.
Myöhemmin selvisi että luulivat poikaystäväkseni minua 23 vuotta vanhempaa isääni, joka usein kävi moikkaamassa pikaisesti ruokaostosten yhteydessä, ja joskus myös haki minut töistä esim syömään lapsuudenkotiini :)
Että olisin haukkunut eräässä työharjoittelupaikassa koko alan ja paikan työntekijät. Asiasta oli harjoitteluni ohjaajalle puhunut toinen työntekijä, jonka kanssa muistan jutelleeni muutaman lauseen koko harjoittelun aikana. Muistan, että sanoin arvostavani sitä, miten monet heistä ovat pysyneet raskaassa työssään jo vuosikymmeniä. Yhdessä taidettiin todeta, että tällä alalla ei työ lopu kesken, ja pohdin, että koska omat lapset olivat vielä pieniä, en välttämättä hakeudu valmistuttuani samantien kolmivuorotöihin niihin raskaimpiin paikkoihin.
Kun suunnilleen vuoden kuluttua tapasin harkkaohjaajan sattumalta, hän oli hyvin etäinen ja sai kuulleensa minun sanoneen, että minäkin näin ihan sivustakatsojana, ettei alalle kannattanut hakeutua enkä ollut kuulemma arvostanut työyhteisöäkään. Olin aivan järkyttynyt, ja ärsyttää edelleen, että ihmiset käsittävät asioita tahallaan väärin. Pidin harkkapaikasta ja sain monenlaisia kokemuksia, sen sain onneksi kerrotua ohjaajallekin jo harjoitteluaikana. Toisten mustamaalaamista en ymmärrä ollenkaan.
Odotan mustalle miehelle lasta. Samoihin aikoihin myös juoruttiin että olen lesbo. Siinä pahimmat/oudoimmat!
Kukakohan noikin keksi ja miksi?
Hyvä ystäväni keksi yläasteella jostain kumman syystä täysin perättömän juorun, että vanhempani pahoinpitelivät minut, koska sain kokeesta huonomman kuin 9..? Tämä levisi sitten sisaruksieni korviin ja sitä kautta vanhempani ja minä itse saimme kuulla. Olen vielä muutaman vuoden jälkeenkin järkyttynyt, kuinka hän saattoi levittää tällaista juorua.
Juttelin yhdelle silloiselle luokkalaiselleni kouluajan jälkeen kotimatkalla risteyksessä niin joku repi siitä juorun, että seurustelen tai tapailen tuota ihmistä. Näköjään jutteleminen tarkoittaa ainakin tälle juorun repijälle samaa kuin seurustelu tai tapailu, joten olen joka päivä vähintään jonkun uuden kanssa. :-D
Aika pahoja juoruja minusta, kun viestini sensuroitiin heti.
Että olen helppo jakorasia, jolta saa suurin piirtein kuka tahansa. Sanomattakin lienee selvää, että kukaan mies ei suhtautunut muhun tämän jälkeen vakavasti vaan ainoastaan lähestyttiin "se" mielessä. Jossain vaiheessa juoru toki menetti tehonsa kun huomattiin, ettei multa saa kukaan mutta vahinko oli jo tapahtunut ja tämä kyseenalainen maine on säilynyt näihin päiviin asti.
Tuli nimittäin huomattua, kun vuosien tauon jälkeen satuin törmäämään pikkujoulujen jatkoilla baarissa vanhaan tuttuun nuoruusvuosilta ja tämä suhtautui minuun suurin piirtein kuin maksulliseen.
ikisinkku 40
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma löytyy aika raskauttavia kuvia susta ja Candysta.
- Tulin vaan kuittaan.
ämmien PASKAPUHEITA! Vähän kyselin Amarillossa että mitä tommonen frikki tekee täällä ja heti revitään hirveitä juoroja. HAnkkikaa elämä satana
Vierailija kirjoitti:
Aika pahoja juoruja minusta, kun viestini sensuroitiin heti.
Sama täällä.
Lyhennettynä: taitaa olla tavallista, että syytellään maksulliseksi ja moititaan muutenkin elämäntavat mustaakin mustemmalla tavalla. En keksi mitään muuta syytä, kuin kateus, varsinkin niiltä, jotka jäävät pikkupaikkakunnalle keskenään keksimään tarinoitaan.
Pieni paikka ja juoru sama kuin monella muulla ketjussa. Eli juoru meni näin myyn räkälässä itseäni viinasta. Ikävä kyllä sukulaisista osa uskoi tämän ja kohtelu on sen mukaista. Kiitos vaan jotka sen levititte!
Omani ei ole kovin paha, mutta silti vähän otti päähän kun asia tuli ilmi. Mieheni lähisuvussa oli ilmeisesti puhuttu faktana, että mieheni ja erityisesti minä emme halua lapsia emmekä niitä tule koskaan hankkimaan. No, tapasimme ollessani 29-vuotias ja tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi ollessani "jo" 33-vuotias, joten ilmeisesti suvun naisten perinteisiin verrattuna - naimisiin, lapset ja kotiäitiys heti kun parikymppiä tulee täyteen - elämäntilanteeni perusteella tehtiin tällainen äkkiväärä tulkinta.