Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
Että sain työpaikan siksi, että olin suhteessa naisiin menevän johtajan kanssa. Tapasin koko tyypin eka kertaa, kun olin ollut jo töissä monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Että vehtaan veljeni kanssa.
Myös veljeni joutui vatsahuuhteluun, kun oli sairaalassa leikkauksessa.
Että lapsi oli vahinko ja mieheni on kanssa vain tämän vahingon takia. Silloin esikoisen äitinä se satutti ja mietitytti, vaikka lapsi oli toivottu. Nyt kaksi lasta jo isoja ja vielä tuo mies meitä hyvänä pitää.
On juoruttu, että oon alkoholisti. En juo alkoholia kuin satunnaisesti yhden annoksen kerrallaan, välillä menee kuukausia ettei tuu juotua annostakaan. Krapula on ollut kerran elämän aikana ja 5 annosta alkoholia olen juonut neljä kertaa neljänkymmenen ikään mennessä. Muisti ei oo mennyt koskaan ja oksentanut en oo ikinä alkoholin takia. Minulla on kyllä ihosairaus joka saa naaman punoittamaan ja näpyille sekä turpoamaan. Tosin siihenkin on lääkkeitä saatavilla ja nyt on ollut pitkään parempi vaihe, joka pitää ihon normaalimman näköisenä. Luulen, että juorut on lähtenyt ihostani liikkeelle.
Miehen työkaveri väitti mua mummoksi. Mies uskoi ja jätti. Olen normaalipainoinen tavallinen nainen. Moni mies on ollut kiinnostunut sinkuksi jäätyäni. Tais miehen työkaveri vaan haluta tarjota miehelle tytärtään, joka oli kyllä nuori, mutta avuntarpeessa ulosotovelkojensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Joka on siis ollut täyttä puppua.
Pahimmat juorut ovat niitä, joita minulle ei ole koskaan kerrottu, jotka edelleen tänäkin päivänä jossakin yhteyksissä jollakin tavoin vaikuttavat. Sen kyllä huomaa ihmisten asennoitumisesta tai käyttäytymisen muuttumisesta, samoin kummallisia epämääräisiä vihjailuja tai "väärinkäsityksiä" saattaa joskus huomata.
On aika ikävä tilanne, koska sitä ei myöskään voi korjata, ja jos kysyisikin mikä on ongelma, vastaus olisi vain kiertelyä.
Tämä on johtanut sitten siihen että olen joutunut hankkiutumaan melko suuresta osasta tuttavuuksia eroon, myös lukuisia pidemmän ajan "ystäviä" on saanut minun lähipiiristäni lähtöpassit.
Pärjään itsekseni ihan hyvin, paljon paremmin kuin silloin kun oli "ystäviä" jotka ilmeisesti keskenään levittelivät minusta jotakin, en tiedä mistä oli kyse, eikä nykyisellään enää edes kiinnosta.
He ovat minulle kuolleita.
Kun aloitin opiskelun lukiossa toisella paikkakunnalla, pienellä kotipaikkakunnalla juoruttiin, että harrastan seksiä jokaisen vastaantulevan ihmisen kanssa ja saan siitä rahaa. Lukion jälkeen lähdin ulkomaille töihin, kesken matkani sain huolestuneita viestejä entiseltä poikaystävältäni, että miksi oikein huoraan, eihän mulla muuten olisi rahaa matkustaa (juoru oli siis levinnyt koko paikkakunnalla). Pelkäsin, että juorut leviävät vanhempieni korviin.
Yliopisto-opinnot aloittaessani sain taas mutkien kautta kuulla olevani kermaperse, isä maksaa kaiken. Todellisuus: opintolaina ja stressi mistä saan töitä.
On se kumma kun vielä 25-vuotiaatkin keksivät mitä ihmeellisimpiä, lapsellisia juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä entiset ammattikoulu"kaverit" keksivät juorun että myyn itseäni paikallisessa räkälässä. Minä, ylikiltti uskovaiset perheen tytär. Kun tämä juoru levisi isäni korviin, sain turpaani niin että käsi murtui ja naama oli mustana. En käynyt sen jälkeen koulun jälkeen missään vaan nyhjäsin masentuneena huoneessani (ja huoneen ulkopuolella olin hiirenhiljaa ja välttelin isää) seuraavan vuoden kunnes muutin omilleni. Kiitos tästä teille, juorun keksijät.
Toivottavasti teit isästäni rikosilmoituksen.
Ja myös kavereista, täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Että olen voittanut lotossa 3miljoonaa
Englannissa eräs huijari kertoi voittaneensa lotossa, hankki autoja ja tilasi talon uima-altaalla vaikka oikeasti pennitön, kaikki uskoivat miestä.
Hankaloitti kovasti elämää se, että lukiossa huhuttiin minulla olevan suhde opettajan kanssa. Ei ollut. Vaikeutti vain perhanasti uusiin ihmisiin tutustumista. Ja koitui siitä ongelmia kyseiselle opettajallekin. Siitä olen kuullut jälkikäteen :(
Asia on niin että ikävimpiä juoruja et saa edes selville.
Ainakin ihmisten suhtautumisesta vuosien ja vuosikymmenien aikana voin todeta että minua on ainakin väitetty alkoholistiksi, huumeidenkäyttäjäksi, homoksi, varkaaksi, kaiken kaikkiaan ikäväksi tyypiksi ja varmaan vielä kaikkea muutakin.
Ja se ikävä vaikutus tulee siitä, kun sitten joutuu itsekin suhtautumaan paljon tylymmin ihmisiin, tai jos yritän oikein sen sanoa, niin on yleensä aika pian osattava "haistaa" tuttavuuksista, onko ne tässä juorujen levittelyhommassa mukana vai ei.
Mutta ehdottomasti se pahin juttu on se, että juorujen levittelijät hoitaa hommansa niin että et edes ikinä voi kysyä mikä on vialla, ja lopputulos on se että erilaisista ihmissuhteista joutuu vain hankkiutumaan eroon.
Minun puolestani em. valheita levittelevät ihmiset voisi laittaa vaikka biojätepussiin, eikä tulisi millään tavoin ikävä. Maailma alkaisi parantumaan heti.
Kauheita juttuja, omani nyt ei ole läheskään samaa tasoa.
Olin eronnut vastikään ja tavannut uuden miehen. Joiltain tutuilta oli ilmeisesti jäänyt tämä ero huomaamatta, ja kuulin jotain ihan muuta kautta minulla olevan "salainen seksisuhde" eksäni selän takana. Ilmeisesti joku oli nähnyt meidät yhdessä jossain ja siitä kehitellyt vähän mielessään tarinaa eteenpäin :D.
Lähinnä huvitti että joku on oikeasti niin kiinnostunut asioistani että levittelee tuollaisia juttuja.
Ala-asteella joku keksi, että olen poltellut meidän kotona kasvavaa jukkapalmua päästäkseni pilveen.
Ei mitään hajua, mistä tuo suht absurdi väite lähti, mutta lopulta kantautui opettajakunnan korviin sellaisessa muodossa, että käytän huumeita ja olen myynyt/yrittänyt myydä niitä koulussa...
Siinäpä sitten oltiin. Vanhemmat kutsuttiin koululle ja poliisiinkin oltiin yhteydessä. Pahinta oli opettajan suorittama "esikuulustelu", jossa ei edes suostunut kertomaan, mistä oli kyse. Aloitti toteamalla, että nyt on vakava tilanne ja olet pahassa pulassa. Jatkoi tivaamalla vihaisena, että oonko myynyt koulussa "jotain"?
Onko joku antanut mulle "jotain"?
Kuka on ostanut jotain"?
Tosi helppo tuollaiseen vastata mtn järkevää, kun ei ole hajuakaan, mistä toinen puhuu. Plus pikku paniikki 11v kiltillä lapsella päällä, että mistä mua syytetään tässä...
Pahinta on, kun ei itse edes tiedä mitä sitä huhutaan. Huomaa vain ihmisten katseista ja eleistä. Varmaan on parikymmentä äpärää, olen murhannut kolme ihmistä, hu*raan itseäni kadulla jne. ihmisten käytöksestä päätellen...
Yläasteaikainen naisopettaja asui lähistöllä ja hänellä oli kriisi/avioero päällä. Täysin tahtomattani jouduin tilanteeseen, jossa nainen humalassa minun kuulteni puhui/käyttäytyi sopimattomasti. En kerro yksityiskohtia, enkä silloinkaan juorunnut hänen asioitaan kenellekään.
Ilmeisesti hän kuitenkin häpesi (?) asiaa jotenkin. ja alkoi suhtautua minuun vihamielisesti. Hän myös levitteli kaikenlaisia perättömiä juttuja minusta. Ehkä ajatteli, että puhun hänen nolosta tapauksestaan, joten yritti saada minut näyttämään hullulta tms?
Varmaan pahin oli se, kun pääsin toiselle paikkakunnalle huippulukioon, niin tämä opettaja oli puhunut muutamille oppilaille, että pääsin sinne suhteilla. Lisäksi oli vihjaillut, että säälistä olin saanut niin hyvän todistuksen, koska minulla on muka mielenterveysongelmia!
Todella loukkaavaa, varsinkin kun olin ns. kiltti tyttö, joka normaalisti tuli opettajien kanssa toimeen. Tämäkin ope oli yksi lemppareistani aiemmin. Lisäksi opettajan kertomiin "juttuihin" yleensä uskotaan. Tosin muutama tyyppi kyllä sanoi, että opettaja oli joskus tehnyt samaa muillekin, eli kaikki ei sentään uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tiedän erään ihmisen jonka väitettiin voittaneen lotossa 1,5 miljoonaa. Oikeesti se voitti lähemmäs 7 miljoonaa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tiedän erään ihmisen jonka väitettiin voittaneen lotossa 1,5 miljoonaa. Oikeesti se voitti lähemmäs 7 miljoonaa : )
Sinänsä tuo minun voittama 3millliä ois ollu hauska. Mutta kun tein niin pirusti töitä että sain velan uuteen taloon ja autoon. Sellasta velka summaa tuskin kukaan kadehtii kun korkojen kera joutuu ittensä myydä pankille 20 vuodeksi, joten juotin motiivi minulle vielä epäselvää. Ehkä haluttiin vain loukata väittämällä että sain helppoa rahaa.
Että vehtaan veljeni kanssa.