Pahin juoru joka teistä on kerrottu?
Kommentit (202)
että olen yksinäinen. Kaikki alkoivat sääliä ja karttaa . Kiusallista
Lukioaikana musta liikkui juoru, että oon pannut yhtä vuotta nuorempaa poikaa eräissä kotibileissä. Lähinnä huvitti.
Säästettiin vaimon kanssa pitkään vuokralla asuen että oli varaa ostaa omakotitalo. Muutama kuukausi tämän jälkeen alkoi tuttavapiirissä tulla illanistujaisissa kuittailua "pappa betalar"..
Paljastui myöhemmin että appiukko oli levittänyt huhua että hän oli lahjoittanut omassa konkurssissaan piiloittamat rahat tyttärelleen ja vävylleen kun 10 vuotta konkurssista oli kulunut.
Vitutti niin paljon että ...
Minulla on kehitysvammainen sisko jossain hoitolaitoksessa
Iin ukko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä entiset ammattikoulu"kaverit" keksivät juorun että myyn itseäni paikallisessa räkälässä. Minä, ylikiltti uskovaiset perheen tytär. Kun tämä juoru levisi isäni korviin, sain turpaani niin että käsi murtui ja naama oli mustana. En käynyt sen jälkeen koulun jälkeen missään vaan nyhjäsin masentuneena huoneessani (ja huoneen ulkopuolella olin hiirenhiljaa ja välttelin isää) seuraavan vuoden kunnes muutin omilleni. Kiitos tästä teille, juorun keksijät.
Toivottavasti teit isästäni rikosilmoituksen.
Isällä on oikeus tuohon hänhän on lapsensa siittänyt ja kasvattanut. "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" kuuluu yksi kymmenestä käskystä. Niin pitää isää kunnioittaa, vaikka hän joskus olisikin ankara.
Vaikka nykyään onkin muotia kaikenmaailman homoilut ja itsestä kuvien jakaminen internetissä sun muut nykyajan typeryydet, ei vanhoja tärkeitä arvoja pidä unohtaa, kuten juuri tämä vanhempien arvostus.
Vanhemmuus EI oikeuta pahoinpitelemaan lastaan! Ruumiillinen kurituskin on Suomessa lain mukaan kielletty ja rangaistava teko. Jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen ja lapsella oikeus kotonaan turvallisuuteen ja oikeudenmukaiseen kohteluun.
Pahoinpitelijä ei ansaitse minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta. Tässä oli lisäksi kysymys pahantahtoisesta paikkaansa pitämättömästä juorusta, jonka perusteella pahoinpitely tapahtui, kysymättä ja selvittämättä asiaa! Tapahtumasta ilmeisesti on jo aikaa, muutem ilman muuta rikosilmoituksen paikka.
Että isäni käytti minua seksuaalisesti hyväksi koko lapsuuteni. Tuli erittäin paha mieli isäni puolesta.
Minusta liikkuu vaikka millä mitalla juoruja ja huhuja, mutta eivät ne minua häiritse. Itsehän minä niitä levitän.
Yhteen vaiheeseen kylällämme juoruttiin lähinnä päin naamaa, että olisin ostanut (lähinnä Sossulla maksattanut) asunnon jossa asun ja minun olisi pitänyt antaa ihmisille (juoruajille) rahaa, koska olen niin hyväosainen. Eikä kenellekään mennyt jakeluun, että ko. talo on vuokratalo eikä myöskään se, että en elä tuilla vaan olen työelämässä. Nämä on näitä pienen paikkakunnan riemuja... (Yleiseksi pankiksi en myöskään alkanut.)
Musta juorutaan työpaikalla, että olen lesbo. Vain muutamaa vuotta aikaisemmin samat ihmiset kauhistelivat oletettua suhdettani vanhempaan mieheen. Minä kun tietty arveluiden mukaan hyväksikäytin tuota vanhempaa miestä. Mutta lesbojuoru on aiheuttanut paljon vahinkoa ja pahaa mieltä vaikka välillä myös huvittaa. On vaikea suhtautua työkavereihin varsinkin, kun juorutaan milloin mitäkin ja ihan toisensa poissulkevia asioita ;) Juoru todennäköisesti saanut alkunsa siitä, että olen sosiaalinen jännittäjä ja välillä oireet tulkitaan väärin (paniikki, punastelu yms.) Lisäksi elämäntyylini hiukan erilainen, jonka vuoksi joutunut kohtaamaan pahansuopuutta ja jopa kateutta. Siksi työkaverit ehkä nauttivat, kun saavat mustamaalata minua.
Eräs "ystävä" katsoi velvollisuudekseen valistaa uusia tuttavuuksiani ja poikaystäviä mun löyhästä moraalista. Hänen mukaansa olen rikkonut avioliiton vehtaamalla naimisissa olevan miehen kanssa. Teknisesti oikein, mutta hän "unohti" kertoa kuulijoilleen, että kyseinen avioliitto oli siinä vaiheessa eron harkinta-ajalla, ja liitto päättyi koska vaimo oli muuttanut suoraan uuden miehen luokse + laittanut erohakemuksen vireille. Treffasin miestä 2 kertaa ja ero vahvistettiin kk:n kuluttua ekasta tapaamisestamme. Tätä juttua kaveri jaksoi levitellä usean vuoden ajan, mutta onneksi moni tuli multa kysymään niin sain edes joillekin kertoa asian oikean laidan.
En ole muuten koskaan pettänyt suhteissani tai mennyt muiden parisuhteiden väliin, (toisin kuin tämä pahantahtoinen kaverini) joten tuntui todella pahalle kuulla näitä juoruja itsestäni.
Mies peitteli mielenterveysongelmiaan valehtelemalla tutuille että olen saanut hoitamattoman masennuksen takia potkut töistä ja hän joutuu minua hoitamaan kotona. Olin hoitovapaalla.
Ainoa väärä juoru minusta on ollut, että käyn iskelmälaulukeikoilla viikonloppuisin jonkun bändin solistina???!
Että olen raskaana, koska oksensin aamun ensimmäisellä tunnilla roskikseen vaikka mahatautihan se oli !
Ja että viiltelen, koska meillä oli agressiivinen kissa ja olin usein hiha veressä/kädet siteissä ( kuten myös muu perhe kunnes ymmärsimme ettei eläimen käytös muuttuisi).
Olin ujo ja arka seiskaluokkalainen hissukka, noiden juorujen takia mm. kaksi tyttöä kävi vessassa käsiksi ja nostivat löysää villapaitaani nähdäkseen oliko alla piilossa vauvavatsa.
Yläasteella mut suljettiin ulkopuolelle koulussa ja olin tosi sulkeutunut. En oikein osannut sanoa mitään vastaan. En oikein tiennyt minne hakisin TET-jaksolle tai yhteishaussa. Parin vuoden aikana kävin opon (mies) luona tosi ahkeraan ja se tuli joskus hakemaan kesken tunnin. Ysin keväällä alko levitä kiusaajien toimesta huhu, että mulla on suhde opon kanssa. Koulun vieressä oli ostoskeskus ja yksi kiusaajista otti meistä kuvan yhdessä. Sattumalta törmättiin. Lopulta se kantautui opettajien korviin ja oli tosi nöyryyttävää purkaa vyyhtiä. Onneksi lopulta totuus selvisi.
Mielenteveysongelmia ja toisten kustannuksella eläminen. Tyypillisiä narsistin levittämiä mustamaalauksia, koska narsistilla itsellään viiraa ja ainoa, mistä hän välittää, on raha. Joku niihin silloin tällöin kuitenkin uskoo, mikä on lähinnä noloa tuon jutun levittäjän ja uskojan kannalta.
Kuukautiseni alkoivat kuudennella luokalla ja olin hyvin pahoinvoiva, en oksentanut mutta etoi ja oireet olivat pahimmillaan heti herättyä. Kyseessä taisivat olla elämäni toiset menkat, kun koulussa lähti liikkeelle huhu että olen raskaana, olinhan lähtenyt kalpeana ja pahoinvoivana pois kesken aamunavauksen !
Tilannetta pahensi se, että muutamaa päivää myöhemmin posahti umpisuoli ja koska olin viikonlopun sairaalassa, minulle oli tietysti tehty abortti! Ujolle heppatytölle, joka ei ollut edes pussannut poikaa tuollainen oli hiton nöyryyttävää . No, myöhemmin sitten luokkatoverit tottuivat siihen että menkkojen aikaan istuin oksennuspussi kädessä ja välillä kävin lepäilemässä opettajanhuoneessa, mutta varmasti on ihmisiä jotka vielä tänäkin päivänä uskovat että minulle tehtiin abortti! :(
Huhu, että minun exä oli narkomaani. Äidin suvun puolella tästä on puhuttu yli kaksikymmentä vuotta, ennen kun kantautu äitini ja minun korviin. Mitä tätä kieltämään tai oikomaan, on niin sitkeä lekenda. Jauhakoon vaan, minä tiedän itse miten asiat silloin oli.
Minä kuulemma käytin teininä huumeita. Perheeni on edelleen sitä mieltä vaikka noista ajoista on 30 vuotta aikaa. Olin pahasti masentunut teini ja masennuin lisää huonosta kohtelusta.
Helpottaa jotenkin kuulla etten ole ainoa josta puhutaan. Tällainenkin on henkisesti hyvää vertaistukea. Näistä harvemmin puhutaan kuinka vaikuttavat omaan persoonaan, sosiaalisuuteen, itsetuntoon ym. Olen ainakin tosi epävarma itsestäni ja yritän miellyttää muita, ettei kukaan vaan keksi minusta juoruja. Myös itse kokenut nämä perus juorut että olen jakorasia ja kuinka mulla menee huonosti. Ikäviä asioita mitä pitäisi yhä enemmän saada pois meidän ihmisten käytöksestä. Ehkä olenkin niin kriittinen juoruamisesta koska isäni on alkoholisti ja siitä kuuleminen ja sen salailu on muovannut minusta tälläisen. Ap.