Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin juoru joka teistä on kerrottu?

Vierailija
02.01.2018 |

Joka on siis ollut täyttä puppua.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä entiset ammattikoulu"kaverit" keksivät juorun että myyn itseäni paikallisessa räkälässä. Minä, ylikiltti uskovaiset perheen tytär. Kun tämä juoru levisi isäni korviin, sain turpaani niin että käsi murtui ja naama oli mustana. En käynyt sen jälkeen koulun jälkeen missään vaan nyhjäsin masentuneena huoneessani (ja huoneen ulkopuolella olin hiirenhiljaa ja välttelin isää) seuraavan vuoden kunnes muutin omilleni. Kiitos tästä teille, juorun keksijät.

Vierailija
2/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella joku keksi juorun että myyn itseäni viikonloppuisin bileissä röökiä tai kaljaa vastaan🙁 hulluinta oli että juorun uskoivat sellaiset "kaverit" joiden kanssa näissä bileissä kävin ja varmasti tiesivät että se ei ollut totta. Olin silloin vielä neitsyt. Tää maine seurasi minua sitten läpi yläasteen amistoon asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin juoru on ehdottomasti ollut se, että olisin ollut vakkariduunissa, vaikka olenkin ollut vuosia työttömänä.

Toisten asemasta kateelliset ne jaksaa jauhaa...

Vierailija
4/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen eronnut ja mulla uusi mies. Yhtenä iltana olin ilman miestäni bailaamassa mutta kai varattukin saa käydä viihteellä? Pieni paikka kunta ja juorun kuuli ensin mieheni.

Vierailija
5/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin hyvin ujo ja kaiken lisäksi neitsyt parikymppiseksi asti. Valitettavasti olin myöskin isorintainen - siitä ilmeisesti moni oletti ties mitä. Olin hyvin yksinäinen nätti tyttö. mutta ihmisten puheissa vietin jos jonkinmoista elämää. 

Vierailija
6/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä entiset ammattikoulu"kaverit" keksivät juorun että myyn itseäni paikallisessa räkälässä. Minä, ylikiltti uskovaiset perheen tytär. Kun tämä juoru levisi isäni korviin, sain turpaani niin että käsi murtui ja naama oli mustana. En käynyt sen jälkeen koulun jälkeen missään vaan nyhjäsin masentuneena huoneessani (ja huoneen ulkopuolella olin hiirenhiljaa ja välttelin isää) seuraavan vuoden kunnes muutin omilleni. Kiitos tästä teille, juorun keksijät.

Siis kuinka pienellä paikkakunnalla pitää asua, että tuollaiset koulujuorut leviävät vanhempien korviin?

Minun isäni ja äitini eivät edes kunnolla tiedä, mitä opiskelen. Eivät takuulla tiedä ainuttakaan opiskelukaveriani.

Ihan Turku oli riittävä. Minua ja sisaruksiani vahdittiin todella tarkasti. Ja koska meitä on paljon, niin kaikkien luokilla oli sitten aina joku, joka levitti tätä juorua. Lopulta "tieto" saapui isäni korviin kun naapurin isä (himouskovainen itsekin) oli huolissaan että tahraan koko naapuruston maineen.

T. 1

Vierailija
7/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoi levitä juoru, että olen lesbo. Ilmeisesti se, että en hankkiutunut suhteeseen kenenkään kanssa silloisella työpaikkakunnalla oli liian vaikea kuvio ymmärrettäväksi sikäläisille. Nauratti, mutta myös satutti.

Vierailija
8/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit puhuivat, että minulla oli sivusuhde, vaikka olin avoliitossa. En tiedä miten laajalti tämä juoru on levinnyt, ei ainakaan silloisen avomiehen korviin ole ilmeisesti kantautunut, kun siitä ei koskaan minulle puhunut. Tiedän kyllä tämän juorun alkulähteenkin ja meni kyllä luotto tähän ihmiseen. Hän oli ainoa töissä, jolle kerroin, että meillä menee suhteessa huonosti ja olin aikeissa erota ja sanoin hänelle, että minulla on eräs ystävä, jonka luo voisin muuttaa. Hän tai joku muu oli sitten päättänyt, että tämä ystävähän on tietysti mies. Eräs toinen työkaveri minulle sitten minulle sanoi, että työpaikalla puhutaan tällaista. En edes tajunnut ensin, mistä tuollainen juoru oli lähtöisin, mutta kun tämä työkaveri sanoi, että aion kuulemma muuttaa hänen luokseen, siitä tajusin, mistä oli kyse. Edelleen asia hieman minua vaivaa, mutta en ole asiaa ottanut esiin, koska mitä se hyödyttäisi. 

Vierailija
9/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat juorut ovat yleensä tosia. Minua naurattaa vaan jos joku päätön juoru on liikkeellä. Mutta esim neuvolassa käynnistä oudot ihmiset juoruaa että olen paksuna. Pitää täysin paikkansa mutta olisin halunnut itse kertoa, eikä niin että naapuri onnittelee äitiäni joka ei vielä tiedä. Tai eroni tai uusi työpaikka tai masennus tai uusi mies tms. Kaikki minun henkilökohtaisia asioita enkä ymmärrä eikö muilla oikeasti ole muuta elämää. Käyttäisivät sen kaiken ajan työntekoon tai omien asioidensa hoitoon eikä muiden asioilla möyssäilyyn!

Vierailija
10/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15-vuotias, minusta liikkui juoru että olisin raskaana yhdelle 13-vuotiaalle pojalle.

Vierailija
11/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä ja mieheni emme kustanna elämäämme itse, vaan että eläisimme vanhempiemme rahoilla. Köyhä äitini nauroi kun kuuli jutun, mutta minua ei naurata. Joka ainoa käytetty euro on sataprosenttisesti itse tienattu ja joka ainoa pankista asuntoa varten lainattu euro on saatu ilman kenenkään takauksia, tukitalletuksia tai muita toimenpiteitä. Tulemme todellakin omillamme toimeen.

Vierailija
12/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teit isästäni rikosilmoituksen.

Vierailija
13/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen liittynyt uskonlahkoon

Vierailija
14/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulle on tehty abortti. Olen pieneltä paikkakunnalta ja olin nuori aikana kun ei ollut kännyköitä yms eli kaikki kyllä näkivät jos joku hengasi jonkun kanssa. Minä en todellakaan hengannut kenenkään pojan kanssa vaan menin kouluun ja suoraan kotiin.

En edes puhunut poikien kanssa.

Myöhemmin on selvinnyt että juorun levittäjille on tehty abortti eli halusivat ilmeisesti samaa ikävää muillekin.

Myöhemmin ajateltuna tuo juoru oli kunnianloukkaus.

Vierailija
15/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-luokalla levitettiin juorua että olisin raskaana, tämä siis siitä että sain ruokamyrkytyksen kesken koulupäivän. Olin siis 13-vuotias vasta, tuntui tosi ilkeeltä meinaan olin neitsyt vielä eikä ollut edes seurustellut kenenkään kanssa vielä

Vierailija
16/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen liittynyt uskonlahkoon

Etkös olekin - nimittäin meihin..?!

Vierailija
17/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla olisi taikavoimia. Joo, sekä minä että juoruilijat olimme vasta lapsia silloin :D

Vierailija
18/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen rakastunut toiseen mieheen vaikka olen naimisissa.

Olin vain sanonut tätä toista miestä hyvännäköiseksi ns. ystävälleni.

Vierailija
19/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi ongelma on isäsi. Toivottavasti et pidä yhteyttä! Sun olisi pitänyt mennä poliisille.

Vierailija
20/202 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen voittanut lotossa 3miljoonaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi