Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusta miehestä ja sen käytöksestä!!!

Vierailija
13.04.2006 |

Ei jumankauta. Oltiin työporukan kanssa risteilyllä ja jatkoilla tyttöjen hytissä. Minä sammuin omaan sänkyyni ja heräsin siitä aamulla täysissä pukeissa miespuolisen työkaverini vierestä. Mitään ei tapahtunut täydellä varmuudella. Kerroin asiasta miehelleni ja tämä veti kauheat pultit!

Nyt asiasta on kulunut jo monta viikkoa ja mieheni on käärmeissän vieläkin. Ei suostu tulemaan työpaikalleni millään ilveellä, vaikka siitä olis hyötyä rahallisesti meille. (olen töissä päivittäistavarakaupassa)

Sanoo ettei hän tule nöyryytettäväksi ja naurettavaksi sinne.

Minä tietysti otan loukkauksena, koska mielestäni tämä osoittaa vain ja ainoastaan sen että mies on epävarma meistä ja mun tunteistani häntä kohtaan.

Näköjään se on vaan niin, ettei rehellisyys kannata edes parisuhteessa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano että jos jotain olisi edes tapahtunut, etkai sinä olisi sitä miehellesi kertonut että heräsit toisen vierestä ja olisit ananut miehen vain olla niin että kaikki olisi nauranut hänelle selän takana.

Pyydä että ottaa yhteyttä muihin olijoihin ja jos ei suostu selvitysmatkalle, siinä vaiheessa voit kysyä että haluaako hän edes saada selville todellisuudessa että oletko pettänyt häntä vai haluaako hän jostain syystä vain olla siinä uskossa.

Vierailija
2/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väittää uskovansa ettei mitään ole tapahtunut, mutta tuntee vihaa tätä miespuolista tyyppiä kohtaan ja ihmettelee että miksi ko. tyyppi änkenyt viereeni, tietäen kuitenkin että olen onnellisessa liitossa ja lapsiakin on. Tämä ko. tyyppi on muuten rikkonut muutaman liiton meidänkin työpaikalla tietäen ja tuntien kaikki osapuolet ja esittäen vielä ystävää näiden ko. muijien miehille. Eli siinä mielessä paska tyyppi jolta voiskin odottaa oikeastaan mitä vain. Mutta meidän välillämme EI varmuudella tapahtunut mitään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sano että on häneltä sitten väärin sinua kohtaan käyttäytyä kuin silti olisit häntä pettänyt.

VIHATKOON MIESTÄ, mutta ei silloin tarvitse sinulle avautua turhasta. Ja sanot ettei se saa vaikuttaa teihin kahteen jos joku muu ihminen on tyhmä/pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi