Minut on jätetty porukan ukkopuolelle täysin
Ja yllättäen. Mielestäni en ole tehnyt mitään ansaitakseni tätä, että kaveriporukka, jonka olen tuntenut jo pitkään, on syrjäyttänyt minut kokonaan.
Facessa kukaan heistä ei enää vastannut kun yritin kysellä kuulumisia.
Kukaan ei tykännyt enää kuvistani, mutta toistensa julkaisuista kyllä.
Pahimmalta tuntuu että mukana tässä "hylkäys ringissä" on mukana myös sisareni.
Olemme kaikki aikuisia, enkä nyt itke sitä että facekuvistani ei tykätä, vaan sitä että he kaiki käyttäytyvät yllättäen kuin minua ei olisi enää edes olemassa.
Mikä saa aikuiset ihmiset käyttäytymään tuolla tavoin?
Tuntuu masentavalta, mutta samalla v*tuttaa ihan suunnattomasti.
Mitä pahaa olen muka heille tehnyt?!
Olen aina yrittänyt kannustaa ja tukea jokaista heistä, toiminut kriisipuhelimena keskellä yötä ja kiitos tässä.
Kommentit (48)
Kirjoitusvirhe otsikossa, siis ulkopuolelle.
Ap
Onko facetykkääminen noin tärkeää? Miksi et vaikka vanhanaikaisesti vaikkapa soittaisi ystävillesi ja pyytäisi kävelylle tai kylään?
Ei ne ole koskaan sua kaverina edes pitäneet.
Olet ollut, kuten sanoit, kriisipuhelin.
Nyt paskiaiset ovat päättäneet etteivät enää kaipaa sinusta kuuntelijaa, ovat päättäneet että eivät tarvitse sinua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko facetykkääminen noin tärkeää? Miksi et vaikka vanhanaikaisesti vaikkapa soittaisi ystävillesi ja pyytäisi kävelylle tai kylään?
Soitettu on moneen kertaan koko porukka läpi, kukaan ei vastaa tai vetää luurin korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia kavereita sinulla. Voisiko kyseessä olla väärinkäsitys? Tai onko sinulla jotain mitä he kaikki voisivat kadehtia yhdessä?
Ei minulla ole elämässä mitään kadehdittavaa, ainakaan omasta mielestäni.
Paitsi tasapainoinen parisuhde, jota kellään heistä ei ole.
Tiedä häntä, voisiko syy hylkäämiseen olla noin lapsellinen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe otsikossa, siis ulkopuolelle.
Ap
Höpö höpö! Ukkopuoli on se paras puoli - et vielä vain ole löytänyt itseäsi.
Minkä ikäisiä olette?
Voisin yrittää ymmärtää moista 12-14 vuotiailta mutta jos olette aikuisia niin aika erikoinen meno...
Minulle kävi sama homma pari vuotta sitten. Muut vaan kylmästi katosivat porukalla.
Katoaminen johtui vaikeasta sairaudestani, joka vaikutti jaksamiseeni ja mielialaani. Ilmeisesti tuki toimi vain toiseen suuntaan...
Luulin tyhmänä vielä, olemme läheisiä. Sattuu edelleen. Uusia ystäviä en ole löytänyt, kun se aikuisena on vaikeampaa. Kaikilla on jo porukka.
Täysiä kusipäitä! Tsemppiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi sama homma pari vuotta sitten. Muut vaan kylmästi katosivat porukalla.
Katoaminen johtui vaikeasta sairaudestani, joka vaikutti jaksamiseeni ja mielialaani. Ilmeisesti tuki toimi vain toiseen suuntaan...
Luulin tyhmänä vielä, olemme läheisiä. Sattuu edelleen. Uusia ystäviä en ole löytänyt, kun se aikuisena on vaikeampaa. Kaikilla on jo porukka.
Voi ei! Tsemppiä sulle kamalasti!
Juu, en minäkään ole löytänyt uusia ystäviä, enkä varmaan enää löydäkkään.
Kuten sanoit, aikuisena se tuntuu olevan mahdotonta.
Ap
Kamalaa porukkaa he ovat. Minä yrittäisin varmaan ottaa yhteyttä siskooni, jos olisin sinä. Hän nyt luulisi olevan lähisukulaisena sellainen, joka ei hylkää. Siskosi kautta saisit ehkä tietää, mikä muita vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalia kavereita sinulla. Voisiko kyseessä olla väärinkäsitys? Tai onko sinulla jotain mitä he kaikki voisivat kadehtia yhdessä?
Ei minulla ole elämässä mitään kadehdittavaa, ainakaan omasta mielestäni.
Paitsi tasapainoinen parisuhde, jota kellään heistä ei ole.
Tiedä häntä, voisiko syy hylkäämiseen olla noin lapsellinen?
Ap
Voi hyvinkin olla syy, niin lapsellista kuin se tosiaan onkin. Kaveriporukasta ulossulkemiseen ei aikuistenkaan kohdalla tarvitse olla kovin kummoista syytä. Yleensä syynä on joko kateus tai sitten suuttumus siitä, että tämä "hylkiö" ei suostu noudattamaan porukan kirjoittamattomia pikkumaisia sääntöjä. Minut heivattiin kerran eräästä porukasta, koska olin joukon ainoa sinkku enkä jaksanut enää muiden jatkuvia naittamisyrityksiä ja nurinaa asiasta.
Mikä voi saada täysikasvuiset ihmiset käyttäytymään tuolla tavoin?
En keksi muuta kuin että kaikilla jonkin sortin persoonallisuushäiriö tai sitten jostain syystä kateus sinua kohtaan.
Lyövät luurin korvaan jos soitat? Siis mitä ihmettä???
Ei hyvänen aika mitä inhotuksia.
Tsemppiä ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Tsemppiä sulle kamalasti!
Juu, en minäkään ole löytänyt uusia ystäviä, enkä varmaan enää löydäkkään.
Kuten sanoit, aikuisena se tuntuu olevan mahdotonta.
Ap
Jep. Joskus toivon, että olisi jokin oikeasti toimiva "kaveri-tinder" tai vastaava 😂
Etkö voisi sisareltasi kysellä, mistä on kyse? Kuinka hän voisi olla reagoimatta?
Vierailija kirjoitti:
Lyövät luurin korvaan jos soitat? Siis mitä ihmettä???
Kyllä, siskoni myös. En ymmärrä mitä ihmettä tässä on tapahtunut.
Ap
Äidiltäni olen yrittänyt tiedustella syytä siskon käytökseen.
Totesi vain, että "sehän nyt on aina ollut semmoinen".
No ei ole kyllä ollut.
Ap