Naapurin opiskelijatyttö on taas yksin kotonaan, vain tietokoneen näytön valo näkyy ikkunasta :(
Käy jotenkin sääliksi, kun joutuu viettämään uuden vuodenkin yksin. Lähdettiin tuttavaperheen luo viettämään uutta vuotta niin näkyi vain ohi kävellessä tuo. Tovottavasti löytää elämäänsä puhtia ensi vuonna!
Kommentit (46)
Ekaa kertaa ikinä löysin ketjun, joka voisi olla suoraan mun elämästä! Oon joka päivä koneella tekemässä töitä tai jos en tee niin katson sarjoja, vietän aikaa skypessä muissa kaupungeissa asuviin frendeihin. Eilen olin myös kotosalla ja tein hyvää ruokaa ja otin lasin kuohuvaa. En jaksanut yksinäni lähteä pyörräämään.:)
Ap on niitä älyllisesti hieman rajoittuneita tyyppejä, jotka sanovat että "et sä voi oikeasti purppurasta pitää", jos sanon pitäväni purppurasta ja haluavani sitä sisustukseen. Ap:n mielestä pidän oikeasti valkoisesta ja harmaasta, koska hänkin pitää.
Minä olen mielelläni joulu sekä uudenvuoden aatot yksin.
Kotini on koristeltu ja koiralle on paketit kuusen alla. Uudenvuoden aattona oikein inholla odotan niitä paukkuja. En voi sietää meteliä.
Jos nyt jostain syystä joku kyylä kyyläisi mun kotiin että ( asun rivitalossa) siellä se ressu taas istuu tietokoneella, so what?
Jos joku tulisi kysymään, miksi olet usein yksin vastaisin että mitä se vi..u sulle kuuluu:)
Ja tosiaan, muiden olemiset ei kuulu kenellekään, niin kauan kun ei tekemisillään aiheuta todellistä häiriöitä muille asukkaille.
Eronneena m41:nä mulla oli naapurina 10v nuorempi jatko-opisk (nainen) ja kyllä juhlimme paljon vaakamambon muodossa
Minä olen 52-vuotias ja sinä mitä ilmeisimmin näet todella huonosti.
Parempi olla koneela kuin kyylätä muita.