Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit että itsetuntosi nousi?

Vierailija
31.12.2017 |

Mikä vaikutti?
Kuinka kauan meni?
Tuliko takapakkia?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu lapsesta asti hyvä itsetunto mutta masennus pilas sen. En oo saanu takasin.

Vierailija
42/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin välittämästä muiden mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin henkisesti aikuiseksi ja opin sen myötä hyväksymään itseni. Tajusin, etteivät muut ihmiset ole sen kummempia kuin minäkään, eikä kukaan muu vaadi minulta niin paljon kuin itse itseltäni. Lakkasin siis olemasta itseäni kohtaan ylikriittinen. Omissa nahoissa viihtymisen ja ulospäin näkyvän hyvän olon myötä sitten tapasin myös puolisoni, ja rakkauden saaminen elämään teki minusta myös entistä vahvemman ja ehjemmän. Mutta kaikki lähtee siis sieltä omista korvien välistä, en usko sellaiseen, että joku toinen ihminen olisi velvoitettu olemaan joku pelastaja tms.

Vierailija
44/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaikutti?

Kuinka kauan meni?

Tuliko takapakkia?

Lakkasin kohtelemasta naisia ystävinä ja ryhdyin kohtelemaan ja ajattelemaan niitä vain panoina. Seksin määrä kymmenkertaistui ja itsetunto siinä samalla. Suosittelen tätä kaikille miehille.

Kuulostatkin tosi onnelliselta ja henkisesti kypsältä ihmiseltä, kun kerran olemassaolosi autuus riippuu pelkästä irtoseksin saamisesta.

Vierailija
45/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vuosi 2018 kirjoitti:

Katkaisin negatiivisuuden kierteen ja hyvästelin kaikki myrkylliset ihmiset. En enää suostu uskomaan valheita siitä, että olen huono ihminen enkä ansaitse parasta. Tärkein ohjeeeni on, että opettele kunnioittamaan ja rakastamaan itseäsi.

Tämä toimii. Ympäröin itseni ihmisillä jotka rakastavat minua ja näkevät minussa hyvää. Positiivisuus tarttuu.

Vierailija
46/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pillua niin että tuntui kunnolla ja pitkään. Että joku niin upea nainen halusi juuri minut sänkypainiin, vaikka olisi saanut kenet tahansa.

Vierailija
47/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käydä kuntosalilla. Ei mut mittä lihaksia tullut, mutta kokonaisvaltaisesti parempi fiilis ja energisempi olo. Kesti noin vuoden, että tajusin.

Innostus salille tuli jostain ihan muualta alunperin.

Vierailija
48/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaikutti?

Kuinka kauan meni?

Tuliko takapakkia?

Lakkasin kohtelemasta naisia ystävinä ja ryhdyin kohtelemaan ja ajattelemaan niitä vain panoina. Seksin määrä kymmenkertaistui ja itsetunto siinä samalla. Suosittelen tätä kaikille miehille.

Kuulostatkin tosi onnelliselta ja henkisesti kypsältä ihmiseltä, kun kerran olemassaolosi autuus riippuu pelkästä irtoseksin saamisesta.

Käytät naisia hyväksesi. Tosi upeeta. Et usko mitä kärsimystä sun laisesi miehet meille naisille aiheuttaa. Itsekäs paska.

Vierailija
49/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lukemaan alan kirjallisuuta. Itsetuntoa käsitteleviä kirjoja, joista suomenkeilisistä suosikkini oli ehdottomasti Liisa Keltinkankaan - Tunne itsesi suomalainen. Meni n. 5v., kunnes oivalsin kokonaan kirjan sisällön.

kirjojen lukeminen vaikutti positiivisesti ja lähdin opiskelemaan, katkaisin joihinkin ihmisiin välit, muutin paikkakuntaa, opettelin puhumaan suoraan, lakkasin pelkäämästä ihmisten reaktioita ja sain sanottua muutamille elämääni pilanneille suorat sanat. Osallistuin esiintymiskurssille ja pääsin pahimmasta pelosta eroon. Päivääkään ei ole mikään teko kaduttanut. Ainoastaan se, miksen tehnyt sitä aiemmin.

Liisan kirjan paras oppi oli, etten voi koskaan empatialla muuttaa toista. Jos haluan energiaa, niin sellaiset energiasyöpöt ihmiset pitää vain jättää elämästä, vaikka ne olisi miten ihania sukulaisia. Toinen oli opetella näkemään, ettei kukaan, ei edes Kuningatar Elisabeth ole sen parempi kuin minä. En anna kenenkään pitää minua kynnysmattona. Paremopi yksi hyvä ystävä, kuin monta huonoa.

Vierailija
50/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain pillua niin että tuntui kunnolla ja pitkään. Että joku niin upea nainen halusi juuri minut sänkypainiin, vaikka olisi saanut kenet tahansa.

Säälipillua?

Vierailija
51/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja buusti tuli intensiivisestä joogaamisesta. Noin vuosi meni ja elämä alkoi muuttua (mm. ero). Lisäksi aivan yksinkertaisesti ikä on tuonut itseluottamusta. Iän mukana tulee onnistumisen kokemuksia ja siitä se vähän vähältä rakentuu. Tietyssä iässä uskaltaa vaan hyväksyä itsensä ja olla ihan tyytyväinen. Itse mm. aloitin huulipunan käytön (tiiän!), annoin hiusten harmaantua ja lopetin alkoholin käytön kokonaan. Ehkä outoja juttuja, mutta nuorena nämä ei olis tulleet mieleenkään :)

Vierailija
52/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälipillua?

En tiedä kun hän oli jo pitkän aikaa soitellut ja halunnut kanssani treffeille. Heti virallisten ensitreffien päätteeksi kutsui kämpilleen, paria lasia viiniä jne.

Toiste en saanut, koska saamani itsetuntoboostin myötä hankkiuduin samoihin puuhiin toisen naisen kanssa ja tämä edellinen sai tietää asiasta. Otti "vähäsen" nokkiiinsa ja ilmoitti ettei halua olla missään tekemisissä kanssani.

Vierailija
53/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että itsetuntemukseni on tosi heikko.

Tämä vaikuttaa nurinkuriselta, mutta kun minulta kerran kysyttiin, että olenko vieras itselleni, ymmärsin miksi elämä tuntuu niin hallitsemattomalta. Kuvittelin itse asiassa tuntevani itseni ihan hyvin, vaikka teen jatkuvasti ristiriitaisia, vääriä ja itselleni sopimattomia valintoja niin pienissä kuin suurissa asioissa. En ole päässyt vielä tuosta pidemmälle, mutta heti helpotti kun hoksasin ns. mistä kiikastaa ja yhytin itseni.

Vierailija
54/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä

Vierailija
55/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Lopetin koulun, lopetin terapian .XD

Auttaa ehkä hetken. mutta mitenkäs pidemmän päälle, miltä tuntuu myöhemmin, kun olet vailla koulutusta, ammattia, työtä?

Vierailija
56/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä onnistunut surkeaakin surkeampaa itsetuntoani nostamaan. Koko elämä ilman miestä ja minkäänlaista suhdetta miehiin niin aika monella naisella varmaan olisi paska itsetunto. Uskon, että jos saisin miehen, itsetuntoni nousisi kohinalla ylöspäin. Mutta kun ei niin ei. T. Ruma ja tissitön nainen

Vierailija
57/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työttömänä 7kk, 20v työputken jälkeen, josta 15 viimeisintä samalla alalla ja samoissa hommissa.

Kun palasin töihin nyt viime syksynä, huomasin äkkiä kuinka hyvää totaalinen irtiotto työstä teki.

Olin täynnä tarmoa ja innoissani ihan samasta hommasta.

Mulla oli ihan selkeä burn-out, mutten sitä ollut vaan tajunnut.

Nyt työ ja elämä maistuu aivan mansikalle!

Vierailija
58/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälipillua?

Ihan sama kuhan pottuvarpaitten väli aukiaa.

59/59 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parantunut vaan vuosi vuodelta ja ailahdellut välillä voimakkaastikin. En tiedä mitään yksittäistä syytä ja se onkin sellainen jatkuva työmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi