Mitä teit että itsetuntosi nousi?
Mikä vaikutti?
Kuinka kauan meni?
Tuliko takapakkia?
Kommentit (59)
Aloin juosta säännöllisesti. Ihan parasta huumetta aivoille. Samalla karisi kilot ja alkoholin käyttö väheni. Vireystila nousi. Juostessa tunnen olevani jotenkin vapaa ja vahva.
Parasta on juoksut sateella tai pakkasessa. Tulee voittajafiilis.
Pieni asia mutta muutti elämäni lopulta paremmaksi.
Laihdutin ja sitten löysinkin miltei saman tien "sen oikean". Kumpikin on vaikuttanut todella positiivisesti mutta laihduttaminen on nimenomaan se minkä itse tein ja ihana mies löytyi sitten sen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin 20 kiloa. Huono itsetunto katosi saman tien.
Niin minäkin. Samalla katosi jatkuva huono olo ja huono itsetunto.
41-vuotiaana tapasin tulevan aviomieheni, olemme edelleen naimisissa. Jouduin työttömäksi, mutta 54-vuotiaana sain uuden työn. Tein vapaaehtoistyötä lapsiperheessä ja nämä kolme lasta pitävät minua edelleen "varamumminaan" ja näemme usein. Aiemmin olin täysin kelvoton mihinkään - siis omasta mielestäni.
Kaiken alistamisen, aliarvioinnin ja muun paskan jälkeen en enää välittänyt toisten mielipiteistä.
Lihoin kymmeniä kiloja, ja lakkasin välittämästä siitä mitä muut kenties minusta ajattelee. Päästin irti huonosta suhteesta ja huomasin että minä olen vahva, en tarvitse ketään, ja pystyn huolehtiman lapsestani ihan itse.
Yksin matkustaminen kasvatti kanttia melkoisesti.
Jätin tyypin, joka kohteli minua huonosti.
Katkaisin negatiivisuuden kierteen ja hyvästelin kaikki myrkylliset ihmiset. En enää suostu uskomaan valheita siitä, että olen huono ihminen enkä ansaitse parasta. Tärkein ohjeeeni on, että opettele kunnioittamaan ja rakastamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaikutti?
Kuinka kauan meni?
Tuliko takapakkia?
Lakkasin kohtelemasta naisia ystävinä ja ryhdyin kohtelemaan ja ajattelemaan niitä vain panoina. Seksin määrä kymmenkertaistui ja itsetunto siinä samalla. Suosittelen tätä kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Erosin. Heti alkoi vaikuttaa.
Sama. Ja sen jälkeen paino laski normaaliksi ihan itsestään. Hitto, että on vientiä nykyään.
Yritän hokea itselleni, että sillä ei ole mitään väliä, mitä muut minusta ajattelevat.
Pelottavan moni nainen kertoo, että itsetunto löytyi miehen myötä.
Se sitten epäilemättä myös lähtee, jos tulee ero.
Lopetin somen. Ei enää ruusunpunaista kuvaa muiden täydellisistä elämistä.
Uudet harrastukset ja kunnon parantuminen.