Mitä teit että itsetuntosi nousi?
Mikä vaikutti?
Kuinka kauan meni?
Tuliko takapakkia?
Kommentit (59)
Lopetin koulun, lopetin terapian .XD
Löysin itselleni miehen 22-vuotiaana. Tosin nyt 37-vuotiaana tuntuu että itsetunto on taas pohjamudissa, jotenkin tuntuu että olen ihan vääränlainen tähän maailmaan: ruma ja epäsosiaalinen. En tiedä saako itsetuntoa paremmaksi pysyvästi mitenkään.
Etsin ja löysin ihmisiä, jotka elävät omalla tavallaan (tuttuja ja yleisesti tunnettuja henkilöitä) ja otin heistä esimerkkiä. Ole utelias ja kriittinen.
Surullisinta on kun huomaa, että suurin osa ihmisistä on sopuleita.
Laihdutin 20 kiloa. Huono itsetunto katosi saman tien.
Lopetin alkoholinkäytön. Mielenterveys parani 100%.
Erosin avomiehestä ja rahahuolet loppuivat samantien. Sitten aloin harrastamaan taas seksiä.
Ymmärsin että työttömyys ei johdu minusta, vaan tästä maailmasta.
Aloin pitämään itsestäni huolta ruokavaliolla ja lisäsin urheilun määrää hieman. Painoa siinä samalla putosi. Mieheni myös on nostanut itsetuntoani paljon
Hah, mä tein suunnilleen tuon kaiken, mitä muut yllä :)
Vanhenin. Iän ja kokemuksen myötä huomasin, etteivät muut ole minua yhtään sen parempia, vaikka voivat antaa sellaisen ensivaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mä tein suunnilleen tuon kaiken, mitä muut yllä :)
Hommasit miehen ja erosit?
laihdutin 80kg -> 57kg. Kouluttauduin, hankin uusia ystäviä ja hiljalleen ujous alkoi karsiutua ja itsevarmuutta tuli tilalle :)
Aloin oleman oma itseni, ja lopetin esittämisen, että olisin jotenkin salonkikelpoinen ja fiksu... En osaa sanoa, miksi aloin näin tekemään. Ehkä ikä ja elämänkokemus alkoi auttamaan. Tapahtui joskus n. 25-30 vuotiaana.
Karistin ylipainoa reilun 25 kiloa ja samalla karisi itsetunto-ongelmat. Ihan uskomaton muutos mielialaan, oikeastaan jopa suurempi kuin ulkomuotoon.
löysin miehen (ensimmäinen oikea suhde) ja menimme naimisiin. Yhtäkkiä huomasin ettei minua enää vaivannut itsetunto-ongelmat.