Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä äitini sanoo lapselleen, jos saa kuulla pahoittaneensa lapsensa mielen?

Vierailija
31.12.2017 |

Äitini siis huomaa, että olen allapäin jostain ja kysyy, miksi. Sanon, että no siksi, kun loukkasit minua aiemmin sillä ja sillä. Niin arvatkaa mitä äitini siihen sanoo: älä välitä. Hän suhtautui siis tällä tavalla minuun aina, lapsuuden läpi.

Kommentit (307)

Vierailija
101/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuistu. Ei kukaan ole täydellinen, joten miksi vaatisit sellaista mahdottomuutta äidiltäsi.

Mutta oma on ainoa elämäsi. Jos olet päättänyt käyttää sen lapsuutesi ja nuoruutesi vatvomiseen, oma valinta.

Vaihtoehto on antaa menneisyyden levätä haudassaan, antaa äidille anteeksi (on kaikesta päätellen ollut lujilla kanssasi) ja elää tätä päivää.

Eihän se ole vaihtoehto, vaan nurkassa itkien möllöttäen masentuneena sureminen.

ap

Vierailija
102/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän äitinne, josta välitätte, sanoisi teille, että älä välitä, kun kertoisitte hänen loukanneen teitä, niin veikkaanpa, että tulisitte hulluiksi, mikäli ette saisi äitiänne tajuamaan, miten eksyksissä hän on, jos hän olisi se, joka määrää, miten teidän pitää kaikesta ajatella. Narsistin kanssa kun se on niin.

ap

Sinä olet narsisti.

Krooninen kaikestaloukkaantuja.

Äitisi on täysin tavallinen äiti.

Älä kommentoi häntä. Hänelle kelpaa mikä vaan ruoka. Sen sijaan ilmianna sinäkin tämä ketju.

Todellisuutesi kasassa pitäminen on kovaa työtä, eikö olekin?

ap

Vouuuh, näin lentää narsistilta taas olkiukko.

Sä et ole oikein todellisuudessa, jos olisit, sulla ei ois mitään ongelmaa pysyä pois näistä ketjuista.

ap

Viiiuuh, sieltä tuli toinen.

Totta kyllä, näillä sun jaarituksilla ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Persoonallisuushäiriöisen maailma.

Sun suhtautumisella ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, varsinkaan huomioden sen, että ilmeisesti mä olen sulle harhainen?

ap

Narsisti sinä olet. Toki saatat olla harhainekin.

En edes ole, mikä selkeä osoitus epätodellisuudessa elämisestäsi.

ap

Tuo on sitä sairaudentunnon puuttumista.

Tuo on sitä harhaluuloasi, että puhut narsistin kanssa. Joka tekee sinusta epätodellisuudessa eläjän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän äitinne, josta välitätte, sanoisi teille, että älä välitä, kun kertoisitte hänen loukanneen teitä, niin veikkaanpa, että tulisitte hulluiksi, mikäli ette saisi äitiänne tajuamaan, miten eksyksissä hän on, jos hän olisi se, joka määrää, miten teidän pitää kaikesta ajatella. Narsistin kanssa kun se on niin.

ap

Sinä olet narsisti.

Älä kommentoi häntä. Hänelle kelpaa mikä vaan ruoka. Sen sijaan ilmianna sinäkin tämä ketju.

ap

Sä et ole oikein todellisuudessa, jos olisit, sulla ei ois mitään ongelmaa pysyä pois näistä ketjuista.

ap

Totta kyllä, näillä sun jaarituksilla ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Persoonallisuushäiriöisen maailma.

Sun suhtautumisella ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, varsinkaan huomioden sen, että ilmeisesti mä olen sulle harhainen?

ap

Älä vastaa hänellä. Pahennat vain hänen tilaansa ja läheistensä kärsimys pitkittyy.

Anteeksi nyt, mutta tämä on keskustelupalsta, ja mikä sinä olet kieltämään täällä keskustelua tai tekemään diagnooseja. Oletko psykiatri? Mikäli ap:llä jokin häiriö olisikin, kuten väität, niin ei tuollainen haukkuminen ja sättiminenkään mitä sinä harjoitat, siinä tapauksessa oikein kivaa käytöstä sekään ole.

Vierailija
104/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, kun toinen tekee mulle pahaa, ja loukkaa mua, niin mulle tulee sellainen olo, että mitää vikaa minussa oli? Miksi ansaitsin tuon? Jos toinen ei sitten ole lainkaan valmis sanomaan, että sussa ei ole mitään vikaa, vaan että älä välitä, se on henkistä väkivaltaa. Minusta jos en ansainnut sitä, toisen pitäisi pahoitella. Ja ottaa syyt niskoilleen.

ap

Vierailija
105/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan sellainen olo, että minussa on jotain vikaa, jos/kun joku satuttaa minua... :'(

ap

Vierailija
106/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan sellainen olo, että minussa on jotain vikaa, jos/kun joku satuttaa minua... :'(

ap

Opettelepa sitten jo pitämään omaa puoltasi. Täällä valittamalla ei ole mitään merkitystä. Jos joku sinua loukkaa niin tee se hänelle selväksi. Jos ei tästä huolimatta pyydetä anteeksi niin sanot, ettei tarvii kuulua kun vasta sitten kun on pyydetty anteeksi.

Vierailija
107/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Opettelepa sitten jo pitämään omaa puoltasi. Täällä valittamalla ei ole mitään merkitystä. Jos joku sinua loukkaa niin tee se hänelle selväksi. Jos ei tästä huolimatta pyydetä anteeksi niin sanot, ettei tarvii kuulua kun vasta sitten kun on pyydetty anteeksi.

Sä et tunne mun äitiä. Toi on niiiiin naivi neuvo siis. Ei lapsi tee tuolla mitään. Ja siis olet ehkä niin tyhmä, että sä et tajua, miksi puhun lapsuudesta tässä yhteydessä, no, ole sitten.

ap

Vierailija
108/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mussahan on jo sellainen olo, kiitos lapsuuteni, että mussa on ihan hirveästi vikaa. Kuvitteletkin sen sitten paranevan tällä narsistihuutelulla. Kun pidän puoleni sitäkin vastaan. Ei se parane.

ap

Vierailija
109/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vuosikausia loukannut äitiäsi käytökselläsi ja kirjoituksillasi.

Suosittelen, että katsot peiliin ja mietit, että teitä on kaikissa tilanteissa kaksi. SINÄ ja äitisi.

Mutta minä en ole koskaan sanonut äidilleni, että älä välitä. Totta kai hän saa tuntea kipua, jos mun käytös satutti.

ap

Et tietenkään. Sinähän haluat että äitisi kärsii. Sehän olisi sinulle hirveää josäitisi ei välittäisi siiträ mitä sanot yrittäessäsi häntä satuttaa.

Vierailija
110/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistu. Ei kukaan ole täydellinen, joten miksi vaatisit sellaista mahdottomuutta äidiltäsi.

Mutta oma on ainoa elämäsi. Jos olet päättänyt käyttää sen lapsuutesi ja nuoruutesi vatvomiseen, oma valinta.

Vaihtoehto on antaa menneisyyden levätä haudassaan, antaa äidille anteeksi (on kaikesta päätellen ollut lujilla kanssasi) ja elää tätä päivää.

Eihän se ole vaihtoehto, vaan nurkassa itkien möllöttäen masentuneena sureminen.

ap

Ole hyvä vain, jos nautit siitä enemmän.

Vierailija
111/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä et tunne mun äitiä. Toi on niiiiin naivi neuvo siis. Ei lapsi tee tuolla mitään. Ja siis olet ehkä niin tyhmä, että sä et tajua, miksi puhun lapsuudesta tässä yhteydessä, no, ole sitten.

ap

Mene työstämään tunteitasi ammattiauttajalle äläkä työnnä vastuuta sun tunteista kaikille muille.

Vierailija
112/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä olet narsisti.

ap

ap

ap

En edes ole, mikä selkeä osoitus epätodellisuudessa elämisestäsi.

ap

Tuo on sitä sairaudentunnon puuttumista.

Älä vastaa hänelle tai kommentoi. Pitkität vain hänen käytöstään.

Vierailija
113/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa hänelle. Ruokit vain häntä. Ilmianna mueluummin ketju.

Vierailija
114/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä olet narsisti.

ap

ap

ap

Älä vastaa hänellä. Pahennat vain hänen tilaansa ja läheistensä kärsimys pitkittyy.

Anteeksi nyt, mutta tämä on keskustelupalsta, ja mikä sinä olet kieltämään täällä keskustelua tai tekemään diagnooseja. Oletko psykiatri? Mikäli ap:llä jokin häiriö olisikin, kuten väität, niin ei tuollainen haukkuminen ja sättiminenkään mitä sinä harjoitat, siinä tapauksessa oikein kivaa käytöstä sekään ole.

Ei hän hae täältä keskustelua vaan yleisöä. Älä ruoki häntä, vaan liity mieluummin meihin ilmiantajiin.

Vierailija
115/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Älä vastaa hänelle. Ruokit vain hänen patologiaansa.

Vierailija
116/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mene työstämään tunteitasi ammattiauttajalle äläkä työnnä vastuuta sun tunteista kaikille muille.

Etkö näe, ettei hän halua neuvoja vaan yleisön, jota myrkyttää? Älä vastaa hänelle, vaan ilmianna. Et sinä mihinkään positiiviseen vaikutukseen pysty.

Vierailija
117/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/journal41.html

Narsisti on maailman keskus. Hän ei ole pelkästään oman maailmansa keskus - mikäli hänestä riippuu, hän on KOKO maailman keskus. Tämä harhaluulo on yksi narsistin hallitsevimpia ja kaiken läpitunkevimpia tietoisuuden vääristymiä. Narsisti on varma siitä, että hän on kaikkien ympäröivien tapahtumien lähde, lähimpiensä ja rakkaimpiensa kaikkien tunteiden alullepanija, kaiken tiedon alkulähde, ensimmäinen ja viimeinen syy, alku ja loppu.

Tämä on ymmärrettävää.

Narsisti saa olemassaolonsa tunnun, kokemuksensa omasta olemassaolostaan, ja oman arvonsa ulkopuoleltaan. Hän kaivaa muista Narsistista Lähdettä - ihailua, huomiota, peilausta ja pelkoa. Heidän reaktionsa kohentavat hänen tulipesäänsä. Poista Narsistinen Lähde - ja narsisti hajoaa kappaleiksi ja hävittää itse itsensä. Kun häntä ei huomata, hän kokee itsensä tyhjäksi ja arvottomaksi. Narsistin on PAKKO huijata itsensä uskomaan, että hän on koko ajan muiden ihmisten huomion, aikomusten, suunnitelmien, tunteiden ja juonittelujen aikaansaaja ja kohde. Narsisti kohtaa koruttomat vaihtoehdot - joko olet maailman pysyvä keskus (tai tulet sellaiseksi), tai lakkaat kokonaan olemasta.

Vierailija
118/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vuosikausia loukannut äitiäsi käytökselläsi ja kirjoituksillasi.

Suosittelen, että katsot peiliin ja mietit, että teitä on kaikissa tilanteissa kaksi. SINÄ ja äitisi.

Mutta minä en ole koskaan sanonut äidilleni, että älä välitä. Totta kai hän saa tuntea kipua, jos mun käytös satutti.

ap

Et tietenkään. Sinähän haluat että äitisi kärsii. Sehän olisi sinulle hirveää josäitisi ei välittäisi siiträ mitä sanot yrittäessäsi häntä satuttaa.

Tuhlaat aikaasi. Ei Kivikissaäiti kaipaa analyysiä vaan yleisöä, jolle raivota.

Vierailija
119/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/journal41.html

Narsisti on maailman keskus. Hän ei ole pelkästään oman maailmansa keskus - mikäli hänestä riippuu, hän on KOKO maailman keskus. Tämä harhaluulo on yksi narsistin hallitsevimpia ja kaiken läpitunkevimpia tietoisuuden vääristymiä. Narsisti on varma siitä, että hän on kaikkien ympäröivien tapahtumien lähde, lähimpiensä ja rakkaimpiensa kaikkien tunteiden alullepanija, kaiken tiedon alkulähde, ensimmäinen ja viimeinen syy, alku ja loppu.

Tämä on ymmärrettävää.

Narsisti saa olemassaolonsa tunnun, kokemuksensa omasta olemassaolostaan, ja oman arvonsa ulkopuoleltaan. Hän kaivaa muista Narsistista Lähdettä - ihailua, huomiota, peilausta ja pelkoa. Heidän reaktionsa kohentavat hänen tulipesäänsä. Poista Narsistinen Lähde - ja narsisti hajoaa kappaleiksi ja hävittää itse itsensä. Kun häntä ei huomata, hän kokee itsensä tyhjäksi ja arvottomaksi. Narsistin on PAKKO huijata itsensä uskomaan, että hän on koko ajan muiden ihmisten huomion, aikomusten, suunnitelmien, tunteiden ja juonittelujen aikaansaaja ja kohde. Narsisti kohtaa koruttomat vaihtoehdot - joko olet maailman pysyvä keskus (tai tulet sellaiseksi), tai lakkaat kokonaan olemasta.

Tästähän tässä on kysymys. Jotkut vielä ruokkivat Kivikissäidin sairautta, koska tykkäävät vaan vängätä.

Vierailija
120/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ei lapsi teekään tuolla neuvolla mitään. Mutta nelikymppinen aikuinenpa tekee - ja paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän